Leuke stad West Duitsland
vrijdag 29 april 2022 om 23:44
zaterdag 30 april 2022 om 01:44
zaterdag 30 april 2022 om 06:20
zaterdag 30 april 2022 om 09:09
Brugge is ook nep, maar leuke stad hoorstippensokken schreef: ↑30-04-2022 06:20Ik weet niet of je de 20e eeuwse geschiedenis een beetje kent, maar van de meeste historische centra in de grote Duitse steden is niet veel over. Als het er al is, is het weer opgebouwd en dus niet authentiek. En dan gaat het vaak maar om een paar straten met 'oude' huizen.
zaterdag 30 april 2022 om 10:22
Ik zeg ook niet dat Duitse steden niet leuk zijn, integendeel, ik ben groot fan. Maar je moet geen oude stadscentra verwachten zoals "Delft, Zwolle, Middelburg, Haarlem", wat TO wil. Dat vindt je gewoon niet vlakbij de grens. Een stuk verder Duitsland in nog wel, en dan de kleinere steden of dorpen.
zaterdag 30 april 2022 om 11:02
Middelburg is ook platgegooid tijdens de oorlog en herbouwd.stippensokken schreef: ↑30-04-2022 10:22Ik zeg ook niet dat Duitse steden niet leuk zijn, integendeel, ik ben groot fan. Maar je moet geen oude stadscentra verwachten zoals "Delft, Zwolle, Middelburg, Haarlem", wat TO wil. Dat vindt je gewoon niet vlakbij de grens. Een stuk verder Duitsland in nog wel, en dan de kleinere steden of dorpen.

zaterdag 30 april 2022 om 20:44
Munster met puntjes of Munster zonder puntjes? Ik heb me een keer enorm vergist en was naar de verkeerde Munster gereden

zaterdag 30 april 2022 om 20:48
Dat klinkt als de stunt van mijn collega: ze had haar auto geparkeerd in Aken. Om niet te vergeten waar die stond , had ze van de straatnaam een foto gemaakt : einbahnstrasse stond op het “straatnaambordje”….

zaterdag 30 april 2022 om 20:54
Haha

Ja ik was er met een heel gevolg naar toe gereden. Joh dat is vlakbij! Rijden we zo naar toe! Bleek dat ik net onder Hamburg had moeten zijn. Toen hebben we maar een ijsje gegeten en een wandelingetje gemaakt oor we weer terugreden maar ik heb niet echt genoten van Munster met puntjes..
maandag 2 mei 2022 om 08:33
Ik heb dat trouwens altijd als ik over de Duitse snelwegen rijd
Ausfahrt... klinkt alsof er overal een crematorium staat