Whatsapp en Garmin horloge

01-05-2022 20:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Google iig niet. :nooo:

Ik heb een Samsung Galaxy S20 en een garmin sporthorloge. Sinds ik deze telefoon heb kan ik geen whatsapp berichten lezen op mijn Garmin als ik niet via WiFi verbonden ben.
Ik krijg ze dus wel binnen op horloge maar er staat: u heeft een whatsapp bericht. Ik moet het bericht via telefoon lezen. Als ik wel via WiFi verbonden ben kan het het bericht ook op horloge lezen.
Ik heb voldoende data dus daar ligt het niet aan.

Iemand een idee? Ik kom er maar niet achter.
Dan moet je je telefoon instellen alsof hij altijd op wife verbonden. Achtergrond instellen kan altijd via not wifi. Ik weet niet hoe maar dat de instelling.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
Ik lees even mee. Het heeft 2 jaar wel gewerkt en nu sinds een paar maanden heb ik hetzelfde probleem. Galaxy Watch en een s10e
Zeepuppie schreef:
01-05-2022 20:52
Dan moet je je telefoon instellen alsof hij altijd op wife verbonden. Achtergrond instellen kan altijd via not wifi. Ik weet niet hoe maar dat de instelling.
Ik heb geprobeerd te vinden wat je zegt. Maar ik kom er niet eens in de buurt :confused:
Denk dat het aan whatsapp ligt, want met mijn eenvoudige MiBand heb ik exact hetzelfde.
Meinona schreef:
02-05-2022 16:12
Denk dat het aan whatsapp ligt, want met mijn eenvoudige MiBand heb ik exact hetzelfde.
Zou zomaar kunnen. Ik heb in de garmin app alles op 'aan' staan.
Verder heb ik echt geen idee meer.
Wel vreemd dat het eerst wel kon.
Ik heb het antwoord: je netwerkinstellingen op telefoon resetten
Zorg voor een bluetooth verbinding ipv wifi
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
17-05-2022 13:49
Zorg voor een bluetooth verbinding ipv wifi
Idd, het zal waarschijnlijk aan bluetooth verbinding liggen.
Heb ook Garmin smartwatch & Samsung gsm maar krijg gewoon alle meldingen whatsapp etc gewoon op smartwatch..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven