Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
If Adam en Mickey gaan trouwen op Ibiza indeed, than all women in dit topic should be worden uitgenodigd. Want nowhere in the whole wijde wereld there are mensen die speak hun taal zo well.

*Denkt na hoe dat dan moet met die dresscode, want heeft niets wits in de kast*
I think dat de Story the exclusive foto shoot tijdens de wedding ceremonie mag doen. Eddum his zwager works voor de Story dus die heeft misschien wel a good change to get een uitnodiging.
Go to the H&M Elynn! Or do as veel vrouwen do, je buy kleding, go to het feest, en return je outfit de volgende dag!

Not a penny pain hoor.....
quote:Chardonnay schreef op 15 juni 2009 @ 15:03:

I think dat de Story the exclusive foto shoot tijdens de wedding ceremonie mag doen. Eddum his zwager works voor de Story dus die heeft misschien wel a good change to get een uitnodiging.In ruil of a giant vakantie of a stuk on the house aangebouwd or zo? Denk you?
Elynn, i don't think dat wij ook in het white mogen komen. Dan vallen eddum en micky namelijk not meer op. And dat can not be de bedoeling.
quote:eleonora schreef op 15 juni 2009 @ 15:05:

[...]

In ruil of a giant vakantie of a stuk on the house aangebouwd or zo? Denk you?Dat doen ze not more bij de Story heb ik once gehoord van een big iemand bij Story. But omdat hij de zwager is van Eddum shall he toch wel invited worden?
quote:Chardonnay schreef op 15 juni 2009 @ 15:05:

Elynn, i don't think dat wij ook in het white mogen komen. Dan vallen eddum en micky namelijk not meer op. And dat can not be de bedoeling.O, I hope so. Then there is geen vuiltje aan the air. En otherwise I can always nog die brilliant advice van Leo (lees: Lie-joo) opvolgen.
Ik think dat het een exclusiveje gaat beeën bij sbs6. Pure om Patries een behind-of-a-shoe te zetten het regular people mee te laten enjoyen.

I denk wél dat the lovebaby in secret zal worden gemade, maar dat then per accident een photo of the verwekking shall uitleaken. Poor Chrissie.
quote:Chardonnay schreef op 15 juni 2009 @ 15:03:

I think dat de Story the exclusive foto shoot tijdens de wedding ceremonie mag doen. Eddum his zwager works voor de Story dus die heeft misschien wel a good change to get een uitnodiging.But even een question abouth this zwager bij the Story... Is this Mickey's brother or Patries' brother? In this last case daar is een grote kans that this zwager zal niet worden invited.
Het depends also een beetje on it from welke side the zwager is. Als het de husband van Eddum's sister is, dan is er not a problem. But what if his zwager is the brother of Patricia? Of does Patricia only heeft sisters? Dan is het zijn zwager no longer en he can shake it.

Op de wedding de gasten all have to wear technicolour dreamcoats, I denk. Een bit like Op zoek naar Joseph.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
O, I should have beter nagedacht. A zwager can also be de husband van Adams sister of course.... And then it makes nothing out.
Het is maar de question of het stel het so lang uithoudt tot de wedding. Als Adam per accident weer een joint neemt vervagen de technicolours als snow for the sun.
quote:meds schreef op 15 juni 2009 @ 15:27:

Het is maar de question of het stel het so lang uithoudt tot de wedding. Als Adam per accident weer een joint neemt vervagen de technicolours als snow for the sun.Al was het alone maar for the publicity. Divorcen livert also persmomentjes up.
quote:meds schreef op 15 juni 2009 @ 15:27:

Het is maar de question of het stel het so lang uithoudt tot de wedding. Als Adam per accident weer een joint neemt vervagen de technicolours als snow for the sun.Maybe he moet LSD nemen to get de kleuren terug then.....
Ohh Patries is getting een flinke opsteker! She will be playing in the nieuwe santaklaasfilm! Go Patries, Go!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Maybe probeert Mickadamia wel te solliciteren naar een nieuw robijn commercial. Picture this. Micky doet the chickenwing achterstevoren op een yogamat, en then comes de robijn interviewer.

Micky: Sorry, ik ben ook zo busy, sit never een momentje stil

Adam: (comes binnen in witte helicopter outfit) Hai everybody, ook in the air is het wit wit wit, want Mick en ik, wij willen ons zuiveren van alle blaam. Wij washen onze handen in robijn

Micky: inderdaad, want wit is virginisk, en wit is yoga, wit completes me.

Adam: Maar wit moet wel wit blijven (snuift een lijn)

Micky: hahahaha van brown worden we down

Adam: En dus vertrouwen wij al onze zaken toe aan Robijn.

Micky: en wij willen dit blijde nieuws uitdragen naar de world

Adam; via twitter, want niks is witter
Ik heb het ook gelezen, moest er gewoon van kotsen, steeds dat fucking engels ertussendoor. Wat een misbaksels.

Vind ze prima bij elkaar passen de griezels, voor mijn part snuiven ze allebei hun neustussenschot naar gort.

Mijn zegen hebben de kwezels, hoop niet dat la paay hem terugneemt als ie is kaalgeplukt door dat darm van een hoogendijk.
geen fan begrijp ik
Nee sarah, ik ben niet zo gecharmeerd van die eeneiige tweeling.
Meds

Elynn, his brother in law is indeed getrouwd with his sister (zover i know, don't pin me er op vast)
His zus heeft een relationship with de redacteur of Story...
Ich bin net RTL Boulevard aan het watchen, en there zag ik een filmpje über the marriage of Boris Becker and his Niederländischen Frau.

At first bleek al dat zijn geen Deutsch spricht, but also very schlecht Engels. And after the Yes-word she was ja klar Hoteldebotel and was seeing die Welt in technicolours. It seemed like she had zu viel coke gesnoven and turned too many rondjes in die Helikopter and then had a pack für die Kopf met Boris sein tennisracket. Zusammengevat: sie war ganz crazy.

They were speaking German en English through each other, and that sounds also ja gar nicht! Ik vond dat ze mindestens zo für crazy stonden als Micky and Adam. Aber dann nicht so relaxt als man wird durch marihuana zu rauchen und zu Yoga'en. Ich denke das erst a good idea ist als Boris das auch ging doen mit seinen neue wife.
Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven