Apple watch tips and tricks

03-05-2022 16:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic om ervaringen en tips en tricks uit te wisselen.

Ik zal in deze post de tips en tricks bijhouden ( als deze komen )

ik heb sinds kort een apple watch en ik ben benieuwd naar leuke apps en tips over hoe deze beter te gebruiken.

in de volgende post een vraag :-)
hoi
Vraag: ik gebruik de activiteitsringen heel intensief , weet iemand hoe ik de kleuren van de ringen kan veranderen? Vooral de rode ring is voor mijn bijna 50 jaar oude ogen wat moeilijker te zien ( neeeee ik wil nog geen leesbril ).
hoi
Pikachu schreef:
03-05-2022 16:50
Vraag: ik gebruik de activiteitsringen heel intensief , weet iemand hoe ik de kleuren van de ringen kan veranderen? Vooral de rode ring is voor mijn bijna 50 jaar oude ogen wat moeilijker te zien ( neeeee ik wil nog geen leesbril ).
Dat kan volgens mij niet. Alleen als hij op het beginscherm staat en je het hele beginscherm een kleur zoals grijs geeft (maar daar word het nog onduidelijker van 😁). Wel vreemd dat je die lastig kan zien, de rode ring is juist de grootste.
ik heb gewoon vreemde ogen. Het rode tegen een zwarte achtergrond is voor mij moeilijk te lezen. :'(
hoi
Dat kan niet. Maar, als je ‘m net hebt kan ik je beloven dat die ringenobsessie wel weer weg-ebt. :biggrin:
Ik vind de pasjes (Wallet icm Pass4Wallet op je telefoon) echt ideaal. Nooit meer in de winkel je telefoon nodig, gewoon alles met je horloge. :heart:
OohBoy schreef:
03-05-2022 19:25
Dat kan niet. Maar, als je ‘m net hebt kan ik je beloven dat die ringenobsessie wel weer weg-ebt. :biggrin:
Nee hoor :-D
Al 4 jaar in bezit en ik ben er nog dagelijks mee bezig
Mika2022 schreef:
03-05-2022 19:29

Dat is niet gezond hoor ;)
OohBoy schreef:
03-05-2022 19:41
Dat is niet gezond hoor ;)
Juist wel ;-)
Man en ik hebben beide een apple watch en gebruiken de walkietalkie. Soms roep ik poep of iets anders stoms wanneer hij met zijn collega's aan tafel zit. Super kinderachtig, hij doet het ook wanneer ik de hort op ben.

Of het nu een tip of trick is, geen idee. Maar wij vinden het heel leuk. :rofl:
Mika2022 schreef:
03-05-2022 19:29
Ik heb hem ook al wat jaartjes en check nog regelmatig de ringen. Altijd leuk om jezelf te verbeteren. Maar eerst wilde ik elke dag alles vol, dat is nu wel minder. Toch ga ik soms nog wel even een blokje om, om een ring vol te krijgen.
Mika2022 schreef:
03-05-2022 19:45
Juist wel ;-)

Bewegen is gezond. Obsessief met je horloge bezig zijn niet.
OohBoy schreef:
03-05-2022 20:27
Bewegen is gezond. Obsessief met je horloge bezig zijn niet.
1 en 1 is 2
Tvp, overweeg een Apple Watch aan te schaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven