Met hem doorgaan of niet?!

03-05-2022 21:04 125 berichten
Hoi iedereen,

Al een paar weken kom ik er niet meer uit en maak mezelf hier gek mee. Ik ken al best lang een man en laat me echt voelen als een prinses, voelde me meteen al heel vertrouwd en fijn bij hem. Hij vertelde al een paar keer dat hij van me houdt en echt een toekomst wil opbouwen. De volgende dingen laten me toch twijfelen:

Hij zegt dat hij van me houdt, maar ben erachter gekomen dat hij ook andere vrouwen ziet en daar zelfs seks mee heeft.. dit heeft me heel erg veel pijn gedaan. Ik vond het zelfs zo erg dat ik er mentaal kapot aan ben gegaan. Ik was niet altijd direct naar hem over ons betreft en ging seksueel minder dus eigenlijk kan ik hem dit niet kwalijk nemen, maar toch heeft het me gekwetst.

Hij is snel boos als ik niet kan afspreken of mijn mening geef als ik ergens niet mee eens ben.

Valt me op dat hij manipuleert en zijn zin wil krijgen.

Hij heeft best veel kinderen.

Is niet eerlijk geweest over bepaalde zaken.

Ondanks dit allemaal ben ik stiekem toch gek op hem en heb veel gevoelens. Ik denk omdat hij mijn zo'n 'fijn' gevoel gaf van verbondenheid en iets speciaals wat ik niet eerder heb gevoeld bij een man, ook is er echt een aantrekkingskracht. Ik wil ook wel realistisch blijven want wat ik hierboven heb genoemd vind ik echt totaal niet aantrekkelijk. Maar dat 'liefdes gevoel' blijft aanwezig. Zouden jullie het hierdoor een kans geven? Of toch ondanks dat gevoel ermee kappen? Mijn gevoel, hoofd en hart zeggen echt totaal verschillende dingen. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt en toch een definitieve keuze kunnen maken om te stoppen of doorgaan? Ik word echt gek van het maken van een keuze.

Groetjes van iemand die maar zo besluiteloos is.😊❤️
Alle reacties Link kopieren
Is hij de laatste man op aarde?
Hoeveel rode vlaggen wil je nog zien wapperen? Wegwezen met deze onbetrouwbare gast.

En voor de geilheid en dat gevoel van warmte koop je maar een vibrator en een knuffelbeer of een Snuggy.
anoniem_67dfd0d38a1ae wijzigde dit bericht op 03-05-2022 21:09
38.69% gewijzigd
Klinkt als een geweldige man. Veel liefde en geluk gewenst.
- Liegt tegen je.
- Kort lontje.
- Stoet kinderen (waar de moeder zeker voor moet zorgen?)
- Drukt eigen wil door.
- Wil een toekomst met jou, maar blijft noiqen met andere vrouwen.
Wat denk je zelf?
explorista wijzigde dit bericht op 03-05-2022 21:21
8.51% gewijzigd
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Best veel kinderen ?

Hoeveel dan wel niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
Hij is een foute man. Dat weet je.

Je weet ook dat hij liegt. Hij zegt een toekomst met je op te willen bouwen en heeft vervolgens seks met andere vrouwen. Waar jij jezelf vervolgens de schuld van geeft?

Jij hoeft nooit nooit nooit vaker seks met iemand te hebben om hem trouw te laten zijn. Als hij daadwerkelijk verliefd op je was zou hij geen seks hebben met anderen.

Hij weet precies hoe hij jouw 'verliefde' gevoelens aan moet wakkeren, maar hij is ze niet waard meid.

Echt. Maak er een einde aan en zoek een leuke man.
NIET
Ik heb geloept.

Vijf maanden geleden was je al niet op je gemak bij deze gast.
Hij vertelde over zijn exen
en schepte op over waar hij allemaal gesekst had.

Run Forrest run.
Ik houd van aardappelen.
Macarinata schreef:
03-05-2022 21:08
Hoeveel rode vlaggen wil je nog zien wapperen? Wegwezen met deze onbetrouwbare gast.

En voor de geilheid en dat gevoel van warmte koop je maar een vibrator en een knuffelbeer of een Snuggy.
Moet wel even lachen om your post. 😁 ja zijn inderdaad veel rode vlaggen…. Alleen dat ‘gevoel’ blijft zo aanwezig. Maar moet hier maar beter gewoon mee stoppen, hoe super moeilijk ook!
Lees nou eens even je eigen post door, hoe duidelijk wil je het hebben? Even uit die naïeve bubbel stappen hoor, snap niet hoe je hier nog over kan twijfelen…
Dropdrop schreef:
03-05-2022 21:14
Hij is een foute man. Dat weet je.

Je weet ook dat hij liegt. Hij zegt een toekomst met je op te willen bouwen en heeft vervolgens seks met andere vrouwen. Waar jij jezelf vervolgens de schuld van geeft?

Jij hoeft nooit nooit nooit vaker seks met iemand te hebben om hem trouw te laten zijn. Als hij daadwerkelijk verliefd op je was zou hij geen seks hebben met anderen.

Hij weet precies hoe hij jouw 'verliefde' gevoelens aan moet wakkeren, maar hij is ze niet waard meid.

Echt. Maak er een einde aan en zoek een leuke man.
Ja precies, hij weet heel goed hoe hij die gevoelens moet aanwakkeren. Voel me er soms wel ingetrapt. Als ik eraan denk dit te beëindigen doet veel pijn, maar het is denk ik toch het allerbeste.
Linalina schreef:
03-05-2022 21:19
Moet wel even lachen om your post. 😁 ja zijn inderdaad veel rode vlaggen…. Alleen dat ‘gevoel’ blijft zo aanwezig. Maar moet hier maar beter gewoon mee stoppen, hoe super moeilijk ook!
Waarom is het zo super moeilijk om jezelf een leuke man te gunnen?
En even als reactie op je OP: natuurlijk ben je niet mentaal kapot gegaan. Noem het zo niet. Het deed pijn, het kwetste je. Dat snap ik, maar je bent vast niet kapot. Noem het dan ook niet zo, je maakt het voor jezelf alleen maar zwaarder als je zulke zware termen gebruikt om het te beschrijven.
Ohmygod, alweer zo eentje. Jeetje, sorry to, maar hebben zo'n beetje alle overgebleven mannen een kut karakter gekregen sinds de afgelopen maand en hebben alle vrouwen last van chronische zelfhaat?

Hoeveel losers met vrouwen die op dit forum hun "probleem" plaatsen bestaan er wel niet? Je bent onderhand de tiende forummer deze maand met praktisch een identiek verhaal.

NEE TO. DIT IS NIET NORMAAL
Wegwezen dus. En lees anders de overeenkomsten uit de onderstaande topics. Ze knetteren je tegemoet.

relaties/is-dit-het-dertigersdilemma-of ... ges/489044
relaties/relatie-met-moslim/list_messages/488843
relaties/man-vreemdgegaan/list_messages/485990
relaties/ons-nieuwe-huis-bevalt-mijn-vr ... ges/489426
relaties/twijfels-over-relatie-van-7-ja ... ges/489597
relaties/help-ik-twijfel-12-jaar-relati ... ges/489332
relaties/ervaringen-lange-relatie-gevra ... ges/489647
Luisteren naar je verstand ipv gevoel.
Hij heeft duidelijk geen respect voor jou.
Panda1987 schreef:
03-05-2022 21:20
Lees nou eens even je eigen post door, hoe duidelijk wil je het hebben? Even uit die naïeve bubbel stappen hoor, snap niet hoe je hier nog over kan twijfelen…
Ja als ik het teruglees dan heb ik ook zoiets van dit is echt niet goed. Ik lijk ook wel gek dat ik hier mee door zou willen gaan, is denk ik omdat ik om hem geef en echt gevoelens heb. Ik moet dit maar beëindigen, hoe moeilijk dat wel echt is.
Linalina schreef:
03-05-2022 21:22
Ja precies, hij weet heel goed hoe hij die gevoelens moet aanwakkeren. Voel me er soms wel ingetrapt. Als ik eraan denk dit te beëindigen doet veel pijn, maar het is denk ik toch het allerbeste.
Als je die eerste zin nu eens heel goed voor ogen houdt: hij heeft die gevoelens bij je aangewakkerd. Kortom, ondanks alle rode vlaggen heeft hij je toch weten te manipuleren. Dit zijn geen echte liefdesgevoelens, je bent gewoon in zijn mooie praatjes getrapt. Overkomt veel mensen. Kan gebeuren. Maar je weet nu beter, hij is gewoon een lul. Handige wetenschap als je je verdrietig voelt.
Ik had een vriendin met precies zo'n zelfde kerel. Godezijdank is ze eindelijk van die vent af, want ik begon het na een half jaar echt moeilijk te krijgen om uberhaupt nog leuk te blijven reageren. Iedereen ziet dat dit vragen is om problemen. Iedereen ziet dat dit een recept voor drama is. Alleen de persoon die er middenin zit, wil er maar in blijven geloven. Heel vermoeiend.
Partnerschap dwing je niet af, maar als hij lekker kan seksen kun je het daarmee doen.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
En nee dus, uiteraard niet met hem doorgaan.
Jullie hebben gelukkig geen kinderen samen.
Jullie hebben geen koophuis samen.
Jullie hebben geen bedrijf samen.
Jullie zijn niet getrouwd, dus er hoeft geen boedelverdeling plaats te vinden.

Hij heeft je gekwetst. Het doet pijn.

Maak er geen drama van.

Deze 'relatie' van een half jaar kom je te boven.

Je hebt ervan geleerd.

Klaar.
Ik houd van aardappelen.
Je kunt hem altijd nog tijdelijk “gebruiken” voor de geweldige seks. Want daar moet ie wel goed in zijn.

Voor de rest kansloos relatie materiaal. 🚩
Blossom schreef:
03-05-2022 21:36
Je kunt hem altijd nog tijdelijk “gebruiken” voor de geweldige seks. Want daar moet ie wel goed in zijn.

Voor de rest kansloos relatie materiaal. 🚩
Zeer onverstandig in dit geval. Dat kan alleen als je door bepaald gedrag heen kan prikken en het je niet laat raken.
En iedereen hier weet ook wel dat TO niet bij deze gast weggaat ondanks de vele reacties. Loep maar even. Reacties waren toen soortgelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven