Overstappen Heathrow

06-03-2022 13:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar vluchten naar Nassau. Dat is nog niet eenvoudig als je korter dan 18 uur wilt reizen. Nu vind ik op sommige dagen wel vluchten via Londen, maar met resp een uur en twee uur overstaptijd. Beide lijken me nogal krap, maar ik vond online dat 60 minuten sowieso de minimaal benodigde tijd is. Ik heb daar slechte ervaringen mee, ooit eens een vlucht gemist omdat het vliegtuig weliswaar op tijd aan de gate stond maar ik vervolgens pas na 25 minuten buiten stond (en KLM die niet thuis gaf want ik had toch een uur de tijd gehad om mijn aansluiting te halen).
Hoe zijn jullie ervaringen op Heathrow? Is het daar een beetje te vinden zodat je een krappe overstaptijd haalt?
Alle reacties Link kopieren
ik wil nog wel eens een dag eerder dan naar london vliegen, doe ik dagje londen dan volgende dag vliegen. Heathrow vind ik zelf een van de meest irritantste luchthavens om over te stappen.. En als je beetje op tijd boekt kosten die vluchten geen drol, nachtje in cheap hotel en dan volgende dag relaxed doorvliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven