Apple Watch SE, 6 of 7?

15-04-2022 08:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Mijn Garmin heeft het begeven, hij laad niet meer op dus ik ben ermee terug gegaan naar de winkel. Zij hebben hem opgestuurd voor reparatie en er is iets kapot (wat weet ik niet meer haha) en hij kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg het geld terug en dan ga ik eindelijk kopen wat ik al stiekem al heel lang wil: een Apple watch! Ik weet alleen niet voor welke versie ik moet gaan: de SE, de 6 of toch de 7? Ik zie in geen enkele winkel meer de 6 liggen, alleen online en dat wil ik niet. Is er iets met de 6 waardoor hij niet meer fysiek verkocht word? Mijn twijfel zit hem dus grotendeels tussen de SE en 7.

De SE is ‘ouder’ en daardoor wellicht minder goed dan de 7. De 7 is heel iets groter dan de SE en ik vraag mij af of ik hem niet nét te groot vind. Daarnaast ben ik er nog niet over uit of ik voor zwart/donkergrijs ga of goudkleurig. Donker vind ik vrij…donker haha gaat mij dat niet tegenstaan maar het is wel makkelijk combineren met verschillende bandjes en kleding. Goudkleurig vind ik mooier maar is qua bandjes veel moeilijker combineren en raak ik niet snel uitgekeken op goudkleurig?

Wie heeft de Apple watch SE, 6 of 7 en hoe bevalt hij? En wat zouden jullie doen?
Ik heb zelf de SE. Mijn vader heeft de 6. Uit mijn hoofd waren twee grote verschillen dat de 6 altijd het beeldscherm aan kan hebben, de SE zet alleen het beeldscherm even aan als je hem naar je toe draait. En bij de 6 had je wat meer gezondheidsfeatures, zo kon hij geloof ik het zuurstofgehalte in je bloed meten. Voor mij waren dat allebei geen belangrijke functies en de SE was dan de stuk goedkopere optie. Tussen de 6 en de 7 zitten niet zulke grote verschillen, maar ik zag de 7 laatst in de winkel en het schermpje is wel echt een stukje groter en helderder.
ik heb de applewatch 6 44 mm en mijn dochter de 40 mm. Ik heb een nu een jaar en SE ken ik niet. de 7 is weer de nieuwste versie en dus als het ware opvolger van de 6.

Als ik op de site van apple kijk zie je heel makkelijk de verschillen tussen de 7 en Se.

Voor hardlopen mis ik aantal mogelijkheden bij de Apple Watch en daar gebruik dan nog Garmin voor.
Ik heb de nieuwste 7 41 mm

Echt niet te groot en ik heb een kleine pols

Ik zou gewoon voor de nieuwste versie gaan

Qua kleur? Gewoon zwart past overal bij
En ik heb geen horloge als fashion item bij mijn kleren.
Madamecannibale: En welke kleur heb jij? Dat houdt mij ook een beetje tegen bij de 7, dat ik bang ben dat hij toch nét te groot is en ik heb echt een hekel aan iets ‘zwaars’ om mijn pols. Ik had de Garmin Venu 2s en die vond ik vrij grof en zwaar aanvoelen.

Zzonnetje: Ik heb inderdaad al rondgekeken naar de verschillen en als ik daarop af ga dan komt de 7 er ‘beter’ uit met nieuwere sofware, snelladen etc..

Mika2022: Leuk dat jij hem hebt! Voelt hij ook niet ‘zwaar?’. Ik zag dat trouwens dat de 7 er niet in zwart/donkergrijs is maar midnight, is dat heel erg blauw of toch wel meer richting het zwarte?
Anne-panne schreef:
15-04-2022 09:57

Zzonnetje: Ik heb inderdaad al rondgekeken naar de verschillen en als ik daarop af ga dan komt de 7 er ‘beter’ uit met nieuwere sofware, snelladen etc..

Meer zwart

En voelt niet zwaar. Ik had eerst de 3 die kleiner was, merk geen verschil

Mika2022: Leuk dat jij hem hebt! Voelt hij ook niet ‘zwaar?’. Ik zag dat trouwens dat de 7 er niet in zwart/donkergrijs is maar midnight, is dat heel erg blauw of toch wel meer richting het zwarte?
Upje!
Ik heb nog steeds niets gekocht haha maar dat ga ik morgen doen:) Het word de 7 maar over de kleur twijfel ik.. middernacht blauw/zwart of sterrenlicht/champagne? Nog meer mensen met een 7?
Anne-panne schreef:
24-05-2022 11:10
Upje!
Ik heb nog steeds niets gekocht haha maar dat ga ik morgen doen:) Het word de 7 maar over de kleur twijfel ik.. middernacht blauw/zwart of sterrenlicht/champagne? Nog meer mensen met een 7?
Ik heb sterrenlicht met een lichtroze Milanees bandje. Past prima bij elkaar. Ik heb een beetje hetzelfde als jij: het ding is van zichzelf al vrij groot en met een donkere case voelt hij voor mij nog groter/lomper.

Sterrenlicht is niet een kleur die in veel bandjes terug komt, maar wel makkelijk met lichte bandjes meekleurt
Ik heb uiteindelijk toch de midnight gekozen, al is hij meer zwart haha. Ik vind de sterrenlicht heel mooi maar leek mij zowel qua bandjes, mijn armbanden en bij kleding lastig te combineren. Ik heb nu een rose gouden milanees bandje erbij en dat is echt prachtig. Mijn sieraden zijn ook zilver en rose goud.

ik ben in ieder geval heel blij met mijn Apple watch :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven