Tips Las Vegas
dinsdag 31 mei 2022 om 19:22
Vriendin en ik willen weer een citytrip maken naar Las Vegas. Duurt nog even, maar we zijn wel al bezig met de voorpret! Aantal jaren geleden zijn we ook geweest, dus we weten wel een beetje hoe en wat. Maar we zijn op zoek naar de echt goede tips! Zowel qua eten als dingen om te doen en zien
uiteraard staat er een show op het programma en we willen nog een keer zipplinen bij Fremont street. Schietbaan was niet zo’ succes de vorige keer, been there and done that. Wie heeft er tips qua dingen die je absoluut moet zien en niet zo bekend zijn? Is de High roller het geld waard? Of een helikoptervlucht over the strip?
Welk hotel is top (en niet te duur a la Venetian
)? Waar kan je lekker eten?
We hebben vorige keer in Paris overnacht. Prima hotel, ook qua prijs. Maar we willen nu wat anders. Welk hotel heeft een top zwembad met palmbomen bijvoorbeeld?
En ik lees vaak over de buffetten in de verschillende hotels. Welke is het beste en hoe werkt bijvoorbeeld zo’n buffet pass? Is dat iets om te doen?
Qua shows hebben we cirque du soleil’s O gezien en ik ben bij The blue man group geweest jaaaaaren geleden. Wat is nog meer een echte aanrader?
Kortom, de beste tips voor een geweldige trip Vegas! Kom maar door

Welk hotel is top (en niet te duur a la Venetian

We hebben vorige keer in Paris overnacht. Prima hotel, ook qua prijs. Maar we willen nu wat anders. Welk hotel heeft een top zwembad met palmbomen bijvoorbeeld?
En ik lees vaak over de buffetten in de verschillende hotels. Welke is het beste en hoe werkt bijvoorbeeld zo’n buffet pass? Is dat iets om te doen?
Qua shows hebben we cirque du soleil’s O gezien en ik ben bij The blue man group geweest jaaaaaren geleden. Wat is nog meer een echte aanrader?
Kortom, de beste tips voor een geweldige trip Vegas! Kom maar door

dinsdag 31 mei 2022 om 19:37
I
Vegas.
Wij verbleven 1 keer in het New York New York en een andere keer in het MGM. Beiden vond ik prima. Ik heb niet zoveel met het Venetian o.i.d. als er maar lekker te eten en te drinken is zijn wij happy. Het zwembad van NY NY is leuk omdat de achtbaan erover heen gaat (die door het hotel gaat), maar van het MGM is vele malen groter. Ik weet even niet of er palmbomen zijn. Het MGM heeft trouwens van die wellnesskamers met een aromatherapie enzo. Vond ik toen wel geinig.
De lekkerste nacho's heb ik gegeten in de Irish Pub in het NY NY. De lekkerste (adult) milkshakes in de sportsbar in het MGM. Ergens achteraf bij Freemontstreet heerlijke cocktails gedronken (piepklein barretje), maar ik ben de naam kwijt. Het ligt aan een speeltuintje, haha.
Qua shows ben ik alleen naar CDS geweest dus heb ik zo even geen aanrader.
De high roller vond ik niet zo boeiend. Het ziplinen was beide keren heel druk. Conclusie is toch elke keer weer: eigenlijk is alles te duur, maar ja, het is Vegas dus je doet het gewoon.

Wij verbleven 1 keer in het New York New York en een andere keer in het MGM. Beiden vond ik prima. Ik heb niet zoveel met het Venetian o.i.d. als er maar lekker te eten en te drinken is zijn wij happy. Het zwembad van NY NY is leuk omdat de achtbaan erover heen gaat (die door het hotel gaat), maar van het MGM is vele malen groter. Ik weet even niet of er palmbomen zijn. Het MGM heeft trouwens van die wellnesskamers met een aromatherapie enzo. Vond ik toen wel geinig.
De lekkerste nacho's heb ik gegeten in de Irish Pub in het NY NY. De lekkerste (adult) milkshakes in de sportsbar in het MGM. Ergens achteraf bij Freemontstreet heerlijke cocktails gedronken (piepklein barretje), maar ik ben de naam kwijt. Het ligt aan een speeltuintje, haha.
Qua shows ben ik alleen naar CDS geweest dus heb ik zo even geen aanrader.
De high roller vond ik niet zo boeiend. Het ziplinen was beide keren heel druk. Conclusie is toch elke keer weer: eigenlijk is alles te duur, maar ja, het is Vegas dus je doet het gewoon.

dinsdag 31 mei 2022 om 19:38
dinsdag 31 mei 2022 om 21:21
Wij betaalden voor "The D" op Freemontstreet zn 23 dollar per nacht. Daarvoor neem ik wel een paar keer de taxi naar de strip heen en terug als ik daar wat wil zien.
Als je van fotograferen houdt, dan is het neon museum erg leuk om te zien en ik ben naar het stadje Nelson geweest buiten Las Vegas, daar is een gehucht waar veel oude Amerikaanse auto's staan en oude garages met allerlei oude borden etc. Kun je super coole foto's maken. En toen ik er liep waren er ook een groepje mensen bezig met een pinup shoot voor een kalender
Als je van fotograferen houdt, dan is het neon museum erg leuk om te zien en ik ben naar het stadje Nelson geweest buiten Las Vegas, daar is een gehucht waar veel oude Amerikaanse auto's staan en oude garages met allerlei oude borden etc. Kun je super coole foto's maken. En toen ik er liep waren er ook een groepje mensen bezig met een pinup shoot voor een kalender

dinsdag 31 mei 2022 om 21:34
Op YouTube volg ik een paar mensen die content in/over Las Vegas maken;
Travel Ruby
Alle you can Vegas
Las Vegas Gal
En zo zijn er nog wel meer op YouTube te vinden. Ik zou wel in gedachten houden dat door corona oudere video's wellicht gedateerd kunnen zijn.
Wij zaten ooit in the Mirage en in het Flamingo van beide vond ik het zwembad dikke prima en de kamers netjes voor de prijs. Beide liggen ook mooi centraal op de Strip. Eten en gokken kun je immers overal, ook als je er niet slaapt.
Travel Ruby
Alle you can Vegas
Las Vegas Gal
En zo zijn er nog wel meer op YouTube te vinden. Ik zou wel in gedachten houden dat door corona oudere video's wellicht gedateerd kunnen zijn.
Wij zaten ooit in the Mirage en in het Flamingo van beide vond ik het zwembad dikke prima en de kamers netjes voor de prijs. Beide liggen ook mooi centraal op de Strip. Eten en gokken kun je immers overal, ook als je er niet slaapt.
dinsdag 31 mei 2022 om 23:24
We willen wel echt op de strip zelf overnachten inderdaad. Fremont street en omgeving vonden we leuk voor een avond, maar op de strip is toch waar je de meeste tijd doorbrengt. En dan wil ik ‘s avonds zo het hotel in wandelen ipv nog een taxi te moeten nemen 
New York New York heb ik al eens overnacht ook. Prima vond ik! Die pub schrijf ik even op. Net zoals de bar in het mgm. Sowieso staat mgm zelf ook op ons lijstje als mogelijk hotel. Al ligt die wel net wat meer naar 1 kant van de strip. Dat vonden we zo fijn aan Paris, lekker centraal.
High roller kunnen we dus overslaan. Ziplinen was bij ons toen ook wel druk. Hadden op een bepaalde tijd geboekt, maar daarna duurde het nog een uur. Maar goed, dat was het wachten wel echt waard! Zo tof om door Fremont street en over al die mensen heen te “vliegen”.
Fonteinen gaan we uiteraard weer bekijken! In Paris een kamer boeken met zicht op de strip, dan kan je ze altijd zien
Fotograferen is niet echt ons ding. Als ik een week weg ben geweest en terug kom met 20 foto’s is het al heel wat
Die YouTubers ga ik eens opzoeken. Ben helemaal niet thuis in YouTube eigenlijk, dus daar helemaal niet aan gedacht om info vandaan te halen. Thanks!

New York New York heb ik al eens overnacht ook. Prima vond ik! Die pub schrijf ik even op. Net zoals de bar in het mgm. Sowieso staat mgm zelf ook op ons lijstje als mogelijk hotel. Al ligt die wel net wat meer naar 1 kant van de strip. Dat vonden we zo fijn aan Paris, lekker centraal.
High roller kunnen we dus overslaan. Ziplinen was bij ons toen ook wel druk. Hadden op een bepaalde tijd geboekt, maar daarna duurde het nog een uur. Maar goed, dat was het wachten wel echt waard! Zo tof om door Fremont street en over al die mensen heen te “vliegen”.
Fonteinen gaan we uiteraard weer bekijken! In Paris een kamer boeken met zicht op de strip, dan kan je ze altijd zien

Fotograferen is niet echt ons ding. Als ik een week weg ben geweest en terug kom met 20 foto’s is het al heel wat

Die YouTubers ga ik eens opzoeken. Ben helemaal niet thuis in YouTube eigenlijk, dus daar helemaal niet aan gedacht om info vandaan te halen. Thanks!
woensdag 1 juni 2022 om 06:52
Zeker doen! Ik ben lang zo’n 12 jaar geleden geweest tijdens een rondreis. Had toen 2 dagen in Vegas. Hebben toen eigenlijk best moeten haasten. Eerste keer dus je wil al die hotels zien. Lekker eten, show mee pakken. Het was gewoon zo overweldigend en druk allemaal. Na 2 dagen was ik kapot en blij dat we weer weg gingen. Terug naar de rust en natuur haha! Teveel indrukken in 1 keer. Vond het toen maar mwah eigenlijk en had niet de behoefte nog eens terug te gaan. De 2e keer ging ik met een vriendin. We wilden naar een concert daar, dus 5,5 dag Las Vegas geboekt. Ik hield wel een beetje mijn hart vast, gezien mijn eerdere ervaring. Maar het was in 1 woord fantastisch! Alles op ons gemak kunnen doen, want we hadden toch genoeg dagen

woensdag 1 juni 2022 om 09:56
woensdag 1 juni 2022 om 10:27
Volgens mij is the Wynn gestopt met het buffet als ik het zo lees

Flamingo ga ik eens bekijken! Echt zo’n hotel dat een beetje vergeten wordt volgens mij

woensdag 1 juni 2022 om 11:32
The Wynn heeft nog het buffet hoor:
https://www.wynnlasvegas.com/dining/cas ... the-buffet
Wij hebben de brunch gedaan. Er is zoveel (goede) keuze dat wij de rest van de dag helemaal vol zaten.
Wij hebben de brunch gedaan. Er is zoveel (goede) keuze dat wij de rest van de dag helemaal vol zaten.
woensdag 1 juni 2022 om 12:23
Ik zag van de week op mijn geliefde YouTube trouwens dat het Flamingo ook een dayclub heeft bij het zwembad en dat je dus ook een apart kaartje zou kunnen kopen voor het zwembad. Het kan daarmee dus behoorlijk vol worden met mensen die verder niet in het hotel verblijven en ze kunnen moeilijk doen over een eigen flesje water etc. Wat dat betreft, zijn er bij alle hotels tegenwoordig allerlei regels en fees voor het resort.Irregular_Choice schreef: ↑01-06-2022 10:27Volgens mij is the Wynn gestopt met het buffet als ik het zo leesheb foto’s gezien, echt heel gaaf!!
Flamingo ga ik eens bekijken! Echt zo’n hotel dat een beetje vergeten wordt volgens mijnaar het zwembad ziet er goed uit daar en inderdaad lekker centraal. Wicked spoon ga ik ook even opschrijven.
Het bacchanaal in Ceasars schijnt ook een goed buffet te zijn.
Vraag mij trouwens niet waarom ik dat soort filmpjes kijk, ik ben al jaren niet geweest en heb ook geen plannen om in de nabije toekomst te gaan
woensdag 1 juni 2022 om 12:29
Wij zaten toen in 2011 om het Tropicana maar ik zie dat het nu van Hilton Double tree is. Volgens mij is het een van de oudste hotels aan de strip maar als ik zo kijk is het behoorlijk opgeknapt sinds wij er waren.
Wij zaten in de voorste toren met uitzicht op Excalibur en dat scheelt veel tijd met als je achteraan zit.
Bij excalibur hebben wij het buffet gedaan toen, van wat ik me er van herinner was het vooral heel veel. Heb toen bij het ontbijt de dikste machtigste omelet ooit gegeten en ik zat zowat de hele dag vol. Kan met van lunch en diner dus gek genoeg ook niks herinneren, weet alleen dat we er gegeten hebben
Verder hebben wij toen niks gedaan behalve de gratis shows. Daar waren we al zoet mee en een excursie naar de grand canyon.
Wij waren er tijdens Halloween, je kijkt echt je ogen uit dan.
Zou zo nog een keer terug willen wel.
Wij zaten in de voorste toren met uitzicht op Excalibur en dat scheelt veel tijd met als je achteraan zit.
Bij excalibur hebben wij het buffet gedaan toen, van wat ik me er van herinner was het vooral heel veel. Heb toen bij het ontbijt de dikste machtigste omelet ooit gegeten en ik zat zowat de hele dag vol. Kan met van lunch en diner dus gek genoeg ook niks herinneren, weet alleen dat we er gegeten hebben

Verder hebben wij toen niks gedaan behalve de gratis shows. Daar waren we al zoet mee en een excursie naar de grand canyon.
Wij waren er tijdens Halloween, je kijkt echt je ogen uit dan.
Zou zo nog een keer terug willen wel.
woensdag 1 juni 2022 om 12:30
Ow top! Ik kon hem niet vinden op de siteArizona15 schreef: ↑01-06-2022 11:32The Wynn heeft nog het buffet hoor:

woensdag 1 juni 2022 om 15:53
Ik lees ook even mee en het buffet van Wynn gaat ook op mijn lijstje.
Wij logeren in augustus een paar daagjes in hotel New York.
Op ons lijstje staat inderdaad "vliegen" over Fremont street en we hebben een show van Penn en Teller geboekt (onze zonen kijken dit graag op Netflix).
De mannen zagen verder nog dit (maar erg duur, net als alles in Vegas, geloof ik): Omega Mart Meow Wolf
https://youtu.be/fXmhf-6itUg
https://meowwolf.com/visit/las-vegas/hours-location
Wij logeren in augustus een paar daagjes in hotel New York.
Op ons lijstje staat inderdaad "vliegen" over Fremont street en we hebben een show van Penn en Teller geboekt (onze zonen kijken dit graag op Netflix).
De mannen zagen verder nog dit (maar erg duur, net als alles in Vegas, geloof ik): Omega Mart Meow Wolf
https://youtu.be/fXmhf-6itUg
https://meowwolf.com/visit/las-vegas/hours-location

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in