Whatsapp business overzetten lukt niet

02-06-2022 13:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien is hier iemand die mij kan helpen, op de helpdesk van Whatsapp kom ik niet verder. Ik heb wel via mail contact gezocht maar dat kan enkele dagen duren. Dus ik probeer het hier even:
Ik wil Whatsapp business gaan gebruiken (heb een bedrijf). Ik gebruik nu de 'gewone' WA. Ik heb de app gedwonload en wil het instellen met het telefoonnummer. Maar ik krijg elke keer de melding: "Het overzetten is mislukt. Uw chatgeschiedenis kan niet worden overgezet. Misschien hebt u niet voldoende opslag beschikbaar op uw telefoon. Verwijder bestanden die u niet meer gebruikt, zoals apps of media, en probeer het opnieuw".

Ik heb veel apps verwijderd, reservekopie Iphone verwijderd en er is meer dan 4GB vrij op mijn iCloud opslag en de Iphone opslag is 15,3 GB van 64 GB gebruikt. Dus ook nog veel ruimte vrij.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen maar het lukt niet.
Na die melding kan ik alleen maar op 'akkoord' drukken en dan kom ik weer in het scherm ervoor en krijg ik de melding opnieuw.

Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Geen flauw idee want het process is redelijk simpel al heb ik het alleen op Android ervaren.

iCloud opslag heeft geen invloed, het gaat alleen om de lokale opslagruimte en daar lijk je meer dan genoeg van te hebben.

Troubleshooting 101:

Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart en welk model iPhone heb je exact
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Het is een iPhone 8 met ios15.5 dus de laatste update.
Ik heb al eens opnieuw opgestart, dat lukt ook niet.
En als je Whatsapp verwijdert en opnieuw installeert?
Ook al gedaan. Dezelfde melding blijft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven