Help, bestanden weg, chromebook!
dinsdag 7 juni 2022 om 11:11
Hallo,
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik moest weer een verbinding maken met mijn wi-fi en ook het ww weer invullen en toen ik eindelijk weer verbinding had bleek mijn achtergrondfoto te zijn verdwenen en al mijn bestanden
Google geraadpleegd hierin maar dan moet ik naar google drive en daar de bestanden weer uitvissen, echter zie ik daar alleen de google-documenten en niet mijn foto's.
Weet iemand hoe ik mijn bestanden uit de documenten en mijn fotomapjes weer terug kan vinden of hoe ik het kan herstellen.
Ik heb 30 dagen de tijd...
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik moest weer een verbinding maken met mijn wi-fi en ook het ww weer invullen en toen ik eindelijk weer verbinding had bleek mijn achtergrondfoto te zijn verdwenen en al mijn bestanden

Google geraadpleegd hierin maar dan moet ik naar google drive en daar de bestanden weer uitvissen, echter zie ik daar alleen de google-documenten en niet mijn foto's.
Weet iemand hoe ik mijn bestanden uit de documenten en mijn fotomapjes weer terug kan vinden of hoe ik het kan herstellen.
Ik heb 30 dagen de tijd...

dinsdag 7 juni 2022 om 12:26
Een Chromebook werkt voornamelijk uit een cloud toch en niet zozeer vanuit opslagruimte intern op je chromebook zelf toch? Dat begreep ik eruit toen ik me erin verdiepte,
Mijn eerste ingeving is dus ook dat je foto's wellicht in een andere cloud omgeving staan waar je ook nog op moet inloggen. Het kan niet zo zijn dat je iets gewist hebt puur omdat je verbinding wegviel.
Ik heb even gegoogled en ben je hier ingelogd: https://one.google.com/ ?
Mijn eerste ingeving is dus ook dat je foto's wellicht in een andere cloud omgeving staan waar je ook nog op moet inloggen. Het kan niet zo zijn dat je iets gewist hebt puur omdat je verbinding wegviel.
dinsdag 7 juni 2022 om 13:31
GroenTuintje schreef: ↑07-06-2022 12:00En wekelijks de back up bijwerken op een harde schijf. Doe ik nu ook braaf.
Sommige foto's had ik nog op facebook staan, die heb ik nu in een mapje gedaan en gaan zo op de usb-stick.
Back-up bijwerken is een goeie tip, was daar te lui voor

dinsdag 7 juni 2022 om 13:34
Ik weet niet zeker of ik het perongeluk gewist heb, ik was bezig met het installeren van mijn smartphone, oa Paypall en toen viel de verbinding weg van mijn chromebook. Moest ik opnieuw op chromebook wifi-verbinding herstellen en toen kwam ik erachter dat mijn bestanden weg waren.TsumTsum schreef: ↑07-06-2022 12:26Een Chromebook werkt voornamelijk uit een cloud toch en niet zozeer vanuit opslagruimte intern op je chromebook zelf toch? Dat begreep ik eruit toen ik me erin verdiepte,
Mijn facebook spiekaccount is ook weg

dinsdag 7 juni 2022 om 13:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in