Snappen zij Tinder niet, of snap ik het niet?
dinsdag 7 juni 2022 om 23:26
In Tinder zie ik vaak in het profiel van andere mensen zoiets staan als: "ik kan geen likes zien / ik ben geen betalend lid, stuur me een berichtje als je contact wilt".
Ben ik nou gek of zijn zij het? In Tinder kan je toch helemaal niet zomaar een berichtje sturen aan iemand met wie je nog geen match hebt? Of kan een betalend lid dat dan wel?? Mis ik iets?
Waarom schrijven mensen dit in hun profiel? Zodra je een match hebt, kan je toch allebei een bericht sturen?
Ben ik nou gek of zijn zij het? In Tinder kan je toch helemaal niet zomaar een berichtje sturen aan iemand met wie je nog geen match hebt? Of kan een betalend lid dat dan wel?? Mis ik iets?
Waarom schrijven mensen dit in hun profiel? Zodra je een match hebt, kan je toch allebei een bericht sturen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 7 juni 2022 om 23:50
woensdag 8 juni 2022 om 00:19
Ah zie je, dit wist ik niet.
.
Maar dan gaan ze er dus vanuit dat die ander Platinum heeft. Of ze zijn inderdaad niet zo snugger.
Een vriendin van me snapte in het begin niks van Tinder en begreep niet waarom ze nooit matches had. Ze swipete toch immers iedereen naar links.
You can never have too many hats, gloves and shoes

woensdag 8 juni 2022 om 05:43
Ik dacht ook dat dit het was. Ook bij bumble kon je berichten sturen zonder te matchen (weet niet of dat nog steeds zo is). Ik zat op tinder en bumble en zag vaak dezelfde profielen met exact dezelfde tekst en foto’s langskomen.
woensdag 8 juni 2022 om 08:46

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in