Loopt accu leeg van AirPods Pro zonder connect te zijn?
Duo-Penotti
woensdag 6 juli 2022 om 12:14
Alle reacties
Link kopieren
Oftewel…
Als je alleen een airpod in je oor doet zonder muziek te beluisteren of überhaupt Connect te zijn met je telefoon bv. Dus eigenlijk alleen ff gebrek voor noise cancelling zeg maar.
Loopt dan de accu ook leeg?
Uncertaingirl90
woensdag 6 juli 2022 om 12:27
Alle reacties
Link kopieren
Niet zo snel als wanneer je hem actief gebruikt, maar batterijen/accu’s lopen over het algemeen langzaam leeg als je ze niet gebruikt. Dus vast ook als hij in je oor zit
reanne
woensdag 6 juli 2022 om 12:39
Alle reacties
Link kopieren
Fizz
woensdag 6 juli 2022 om 12:42
Alle reacties
Link kopieren
Ja, ze lopen inderdaad leeg. Ik loop er ook tegenaan. Ik gebruik ze niet iedere dag en als ik ze dan pak, dan moeten ze toch weer eerst opgeladen worden. Heel irritant.
merano
woensdag 6 juli 2022 om 13:27
Alle reacties
Link kopieren
connected?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
Lady_Day
woensdag 6 juli 2022 om 13:53
Alle reacties
Link kopieren
Ja. Ik heb ze vaak in als ik aan het werk ben. Niet verbonden met telefoon of laptop. Alleen NC aan. Lopen gewoon leeg.
NosceTeIpsum
woensdag 6 juli 2022 om 14:00
Alle reacties
Link kopieren
Uiteraard lopen ze leeg. De active noise canceling wordt afgehandeld door de microcontroller die in de oordopjes zit en dit kost energie.
Duo-Penotti
woensdag 6 juli 2022 om 20:04
Alle reacties
Link kopieren
Dank jullie voor de antwoorden.
Ik snap dat ze leeglopen natuurlijk, maar meer nieuwsgierig naar of ze dan even snel leeglopen als je bv wel muziek zou luisteren. Of het dopje puur gebruikt als (dempend) oordop
Lady_Day
donderdag 7 juli 2022 om 07:04
Alle reacties
Link kopieren
Duo-Penotti schreef: ↑06-07-2022 20:04
Dank jullie voor de antwoorden.
Ik snap dat ze leeglopen natuurlijk, maar meer nieuwsgierig naar of ze dan even snel leeglopen als je bv wel muziek zou luisteren. Of het dopje puur gebruikt als (dempend) oordop
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik merk in ieder geval geen significant verschil.
lulletjerozenwater
vrijdag 8 juli 2022 om 22:31
Alle reacties
Link kopieren
Met ANC actief worden de microfoons en speakertjes constant gebruikt, dus ja, dat kost stroom.
Hoe veel hangt ook af van de omgeving; meer herrie kost meer stroom, net als dat meer volume meer stroom kost.
Anonymous
dinsdag 12 augustus 2025 om 11:52
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn