Stemtopic fotochallenge zomer

22-07-2022 08:08 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft de mooiste foto met het thema zomer gemaakt?
Stemmen tm 27 juli

Maleficent
Het vliegend hert
Afbeelding

Koreveen
Het strand en de zee
Afbeelding

Hagelslagjes
Zonnebloem
Afbeelding

LoveDobby
Libel
Afbeelding

Hendrikje
Kogeldistel met hommels
Afbeelding

Vuurenvlam
Suppers op zomeravond
Afbeelding

Wie heeft de mooiste foto gemaakt?

Totaal aantal stemmen: 79

Maleficent (16%)
Koreveen (33%)
Hagelslagjes (29%)
LoveDobby (3%)
Vuurenvlam (8%)
Hendrikje (11%)
Zanahoria schreef:
22-07-2022 18:20
Ik zie ze nu wel! En die van Koreveen lijkt aanmerkelijk beter van kwaliteit dan vanmiddag. Of is dat omdat ik op een ander device zit?
Anyway, ik vind die het tofst, er gebeurt veel en lekker zomers!
Pfieuwwww. Dank je wel 😊
Gestemd op Hagelslagjes. Echt heel zomers. En gewoon een mooi plaatje.
Hagelslagjes denkt vaak buiten de box, wat ik leuk vind, maar daardoor vind ik vaak de foto of minder bij het thema passen of ik snap de foto niet altijd.

Die van Maleficent vind ik echt prachtig, in de zin van super scherp en compositie. Maar ik krijg geen zomers gevoel van dit plaatje. Eigenlijk ben ik gewoon een natuurbarbaar en ken heel dit beestje niet.
Ik ben dol op insecten (nou ja, niet alle insecten :lol: ) en ik twijfelde heel erg tussen de foto van Male en die van Hendrikje. Uiteindelijk gaf de mooie geometrische vorm waarin de hommels zich hadden gerangschikt op de distel de doorslag.
GroenTuintje schreef:
22-07-2022 12:27
Waar is die skyline toch van? Een Hanzestad toch?

Edit, Nijmegen toch?
Ja klopt, Nijmegen
Vuurenvlam62 schreef:
23-07-2022 15:35
Ja klopt, Nijmegen
Okay mooie foto :)
Voor iedereen een groene tuin
Lady*Voldemort schreef:
23-07-2022 15:21
Ik ben dol op insecten (nou ja, niet alle insecten :lol: ) en ik twijfelde heel erg tussen de foto van Male en die van Hendrikje. Uiteindelijk gaf de mooie geometrische vorm waarin de hommels zich hadden gerangschikt op de distel de doorslag.
:kneel:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Ik wilde op Hendrikje stemmen maar in de poll staan Hendrikje en Vuur en Vlam omgedraaid en nou heb ik op Vuur en Vlam gestemd. Sorry Hendrikje.
We're just two lost souls
Dit is echt heel moeilijk, het strand en de zee of de libelle....

Ik denk toch dat ik voor de libelle ga, die doorzichtige vleugeltjes vind ik zo mooi.
Mijn stem voor LoveDobby.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Pelle schreef:
23-07-2022 13:58
Gestemd op Hagelslagjes. Echt heel zomers. En gewoon een mooi plaatje.
Hagelslagjes denkt vaak buiten de box, wat ik leuk vind, maar daardoor vind ik vaak de foto of minder bij het thema passen of ik snap de foto niet altijd.

Die van Maleficent vind ik echt prachtig, in de zin van super scherp en compositie. Maar ik krijg geen zomers gevoel van dit plaatje. Eigenlijk ben ik gewoon een natuurbarbaar en ken heel dit beestje niet.
Bedankt voor de feedback. Ik heb het dit keer dan ook heel recht-voor-zijn-raap gehouden.
Kattentuintje schreef:
25-07-2022 10:04
Ik wilde op Hendrikje stemmen maar in de poll staan Hendrikje en Vuur en Vlam omgedraaid en nou heb ik op Vuur en Vlam gestemd. Sorry Hendrikje.
Ah super lief, maakt niet uit joh!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Zullen we Koreveen feliciteren en verder gaan met een nieuw onderwerp?
Gefeliciteerd Koreveen :cheer2:
Gefeliciteerd Koreveen!! 🥳 Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp 😁
Sorry, was er een paar dagen niet. Had niet verwacht dat ik zou winnen. Dank jullie wel :sun:

Zal ff nadenken over het nieuwe thema en dat in het hoofd topic zetten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven