Stemtopic fotochallenge zomer
vrijdag 22 juli 2022 om 08:08
vrijdag 22 juli 2022 om 19:10

zaterdag 23 juli 2022 om 13:58
Gestemd op Hagelslagjes. Echt heel zomers. En gewoon een mooi plaatje.
Hagelslagjes denkt vaak buiten de box, wat ik leuk vind, maar daardoor vind ik vaak de foto of minder bij het thema passen of ik snap de foto niet altijd.
Die van Maleficent vind ik echt prachtig, in de zin van super scherp en compositie. Maar ik krijg geen zomers gevoel van dit plaatje. Eigenlijk ben ik gewoon een natuurbarbaar en ken heel dit beestje niet.
Hagelslagjes denkt vaak buiten de box, wat ik leuk vind, maar daardoor vind ik vaak de foto of minder bij het thema passen of ik snap de foto niet altijd.
Die van Maleficent vind ik echt prachtig, in de zin van super scherp en compositie. Maar ik krijg geen zomers gevoel van dit plaatje. Eigenlijk ben ik gewoon een natuurbarbaar en ken heel dit beestje niet.

zaterdag 23 juli 2022 om 15:35
Ja klopt, NijmegenGroenTuintje schreef: ↑22-07-2022 12:27Waar is die skyline toch van? Een Hanzestad toch?
Edit, Nijmegen toch?
zaterdag 23 juli 2022 om 15:35
Okay mooie foto

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 23 juli 2022 om 15:39
Lady*Voldemort schreef: ↑23-07-2022 15:21Ik ben dol op insecten (nou ja, niet alle insecten) en ik twijfelde heel erg tussen de foto van Male en die van Hendrikje. Uiteindelijk gaf de mooie geometrische vorm waarin de hommels zich hadden gerangschikt op de distel de doorslag.

The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 25 juli 2022 om 13:03
Bedankt voor de feedback. Ik heb het dit keer dan ook heel recht-voor-zijn-raap gehouden.Pelle schreef: ↑23-07-2022 13:58Gestemd op Hagelslagjes. Echt heel zomers. En gewoon een mooi plaatje.
maandag 25 juli 2022 om 14:03
Ah super lief, maakt niet uit joh!Kattentuintje schreef: ↑25-07-2022 10:04Ik wilde op Hendrikje stemmen maar in de poll staan Hendrikje en Vuur en Vlam omgedraaid en nou heb ik op Vuur en Vlam gestemd. Sorry Hendrikje.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in