Kuren Chrome

dinsdag 26 juli 2022 om 17:57
Ik gebruik standaard Chrome als browser, vind het op zich de fijnste. Maar.....de laatste tijd heeft ie kuren. Het gebeurt regelmatig dat als ik een pagina open deze "greyed out" is, ik kan er dan helemaal niets mee. Een paar dagen later lukt het weer wel. En ik heb de laatste tijd ook bij pagina's dat ik niet kan scrollen. Heel irritant.
Hoe kan ik dat oplossen?
Hoe kan ik dat oplossen?

dinsdag 26 juli 2022 om 18:42
Als Chrome toe is aan een automatische software update werken sommige onderdelen niet voor de veiligheid. Mijn wachtwoordmanager die een plug-in in Chrome heeft werkt dan bijvoorbeeld niet.
Je kunt er achter komen of dit het geval is door op de drie stipjes te klikken rechtsboven en “over chrome” aan te klikken, dan gaat ie kijken welke versie je hebt en zegt ‘ie of dat de nieuwste is of niet.
Als het zo is dat ie niet de laatste versie draait bij jou, dan moet je de browser opnieuw opstarten en gaat ie de nieuwste versie installeren, dus dat kan er voor zorgen dat je het ene moment denkt dat ie werkt en het andere niet
(Tenminste ik hoop dat dit de verklaring is
)
Je kunt er achter komen of dit het geval is door op de drie stipjes te klikken rechtsboven en “over chrome” aan te klikken, dan gaat ie kijken welke versie je hebt en zegt ‘ie of dat de nieuwste is of niet.
Als het zo is dat ie niet de laatste versie draait bij jou, dan moet je de browser opnieuw opstarten en gaat ie de nieuwste versie installeren, dus dat kan er voor zorgen dat je het ene moment denkt dat ie werkt en het andere niet

(Tenminste ik hoop dat dit de verklaring is

dinsdag 26 juli 2022 om 19:12
Dat ga ik doen!Comocomo schreef: ↑26-07-2022 18:42Als Chrome toe is aan een automatische software update werken sommige onderdelen niet voor de veiligheid. Mijn wachtwoordmanager die een plug-in in Chrome heeft werkt dan bijvoorbeeld niet.
(Tenminste ik hoop dat dit de verklaring is)

woensdag 27 juli 2022 om 08:07
Dit werkte niet, want hij is up to date.Comocomo schreef: ↑26-07-2022 18:42Als Chrome toe is aan een automatische software update werken sommige onderdelen niet voor de veiligheid. Mijn wachtwoordmanager die een plug-in in Chrome heeft werkt dan bijvoorbeeld niet.
(Tenminste ik hoop dat dit de verklaring is)
Heb nu eerst maar eens alle instellingen gereset. Hopelijk helpt dat.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in