Opname camera binnenhuis
dinsdag 26 juli 2022 om 18:48

dinsdag 26 juli 2022 om 19:28
LuciFee2022 schreef: ↑26-07-2022 19:18Vreselijk, waarom in godesnaam?
Is het om geweld of ander crimineel gedrag vast te leggen?
Nee geen geweld oid. wel om gedrag vast te leggen. Ik volg een training en wil graag casussen opnemen die spontaan ontstaan tussen mensen en daar een advies op schrijven om te oefenen voor mijn cursus. Ivm de avg is dit op een andere manier lastig.

dinsdag 26 juli 2022 om 19:29
Ik mag toch hopen dat je dit allemaal vermeld, toestemming laat geven etc.

dinsdag 26 juli 2022 om 19:32
Nah ik denk niet dat mijn huisgenoten met zoiets accoord zouden gaan hoor.
dinsdag 26 juli 2022 om 20:28
Klopt maar het gaat er om of mijn advies passend is op het gedrag. Ik kan wel tegen mijn docent zeggen: ik zag dat a achter zijn oor aan het krabben was, b daar geïrriteerd op reageerde maar dat zag a niet etc etc maar dan blijft de vraag of mijn "geschreven advies" om gedrag te veranderen dan wel klopt. Gebeurde dat daadwerkelijk? Waren er nog andere triggers voor bepaalde gedragingen die ik gemist heb etc etc.intothewild schreef: ↑26-07-2022 20:16ALs je gedrag wilt observeren kun je toch ook ergens op een terras of in een kroeg gaan zitten ofzo?

dinsdag 26 juli 2022 om 21:07
Jouw observaties zullen sowieso aannames zijn. Het enige juiste advies is bespreken wat je zag, of dat klopte en of diegene het anders wil.lolllaaa schreef: ↑26-07-2022 20:28Klopt maar het gaat er om of mijn advies passend is op het gedrag. Ik kan wel tegen mijn docent zeggen: ik zag dat a achter zijn oor aan het krabben was, b daar geïrriteerd op reageerde maar dat zag a niet etc etc maar dan blijft de vraag of mijn "geschreven advies" om gedrag te veranderen dan wel klopt. Gebeurde dat daadwerkelijk? Waren er nog andere triggers voor bepaalde gedragingen die ik gemist heb etc etc.
Lekker snel klaar

dinsdag 26 juli 2022 om 22:41
Als het goed is, zijn je observaties beschrijvingen. Dus niet: b reageerde geïrriteerd (aanname) maar: b zuchtte en rolde met zijn ogen. En vervolgens kun je dat gedrag en interpreteren.
Ars longa, vita brevis

dinsdag 26 juli 2022 om 23:00
Als het goed is. Je wil niet-weten hoe vaak ik anders lees. Daarbij kan verandering alleen als de ander het wil en is het sowieso ethisch en bevordelijk om wat je gezien hetere bespreken en daar vragen bij te stellen.
woensdag 27 juli 2022 om 07:19
Weten die mensen dat zij gefilmd worden, want ethisch gaat men hier op je cursus ook wel iets van vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 27 juli 2022 om 08:45
Als ik mijn cursus afgerond heb willen ze dit. Anders zou ik daar niet zitten
woensdag 27 juli 2022 om 12:30
Deze heb ik ook, om de kat in de gaten te houden. Werkt perfect. Ik ga ook de outdoor versie aanschaffen.La_Galette schreef: ↑26-07-2022 20:32Ik heb de smart indoor camera van de action, prima ding. Scherp beeld en in te stellen dat hij reageert op beweging.
Ik kan live meekijken op mijn telefoon of opnemen met een sd kaart er in.
hoi

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in