Opname camera binnenhuis

26-07-2022 18:48 23 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi

Ik ben op zoek naar een camera om binnen huis te filmen. Er moet duidelijk te zien zijn wat er gebeurt. (Is)
Heeft iemand tips voor een goede camera. Liefst dat de beelden op een sd kaart worden opgeslagen en zonder abonnement.

Ik bedoel een soort beveiligingscamera.

Bedankt!
Waarom dan?
Ik heb een deurbel van nedis. Filmt ook in het donker, geen abbonement, sd kaart.
Er brandt wel continue een lampje dus dat kan irritant zijn als je het op de kinderkamer oid gebruikt
VHS
Vreselijk, waarom in godesnaam?

Is het om geweld of ander crimineel gedrag vast te leggen?
LuciFee2022 schreef:
26-07-2022 19:18
Vreselijk, waarom in godesnaam?

Is het om geweld of ander crimineel gedrag vast te leggen?

Nee geen geweld oid. wel om gedrag vast te leggen. Ik volg een training en wil graag casussen opnemen die spontaan ontstaan tussen mensen en daar een advies op schrijven om te oefenen voor mijn cursus. Ivm de avg is dit op een andere manier lastig.
lolllaaa schreef:
26-07-2022 19:28
Nee geen geweld oid. wel om gedrag vast te leggen. Ik volg een training en wil graag casussen opnemen die spontaan ontstaan tussen mensen en daar een advies op schrijven om te oefenen voor mijn cursus. Ivm de avg is dit op een andere manier lastig.
Ik mag toch hopen dat je dit allemaal vermeld, toestemming laat geven etc.
lolllaaa schreef:
Nah ik denk niet dat mijn huisgenoten met zoiets accoord zouden gaan hoor.
Klinkt niet gezond.
Hier 1 vaste huisgenoot en die gaat wel akkoord. En gelukkig een aantal andere vaste vrienden ook. Dus dat zit wel goed.
Moiren schreef:
26-07-2022 19:29
Ik mag toch hopen dat je dit allemaal vermeld, toestemming laat geven etc.

Ja zeker dat is al rond. Ook juridisch
Vreselijk.
ALs je gedrag wilt observeren kun je toch ook ergens op een terras of in een kroeg gaan zitten ofzo?
No one ever made a difference by being like everyone else.
intothewild schreef:
26-07-2022 20:16
ALs je gedrag wilt observeren kun je toch ook ergens op een terras of in een kroeg gaan zitten ofzo?
Klopt maar het gaat er om of mijn advies passend is op het gedrag. Ik kan wel tegen mijn docent zeggen: ik zag dat a achter zijn oor aan het krabben was, b daar geïrriteerd op reageerde maar dat zag a niet etc etc maar dan blijft de vraag of mijn "geschreven advies" om gedrag te veranderen dan wel klopt. Gebeurde dat daadwerkelijk? Waren er nog andere triggers voor bepaalde gedragingen die ik gemist heb etc etc.
Ik heb de smart indoor camera van de action, prima ding. Scherp beeld en in te stellen dat hij reageert op beweging.

Ik kan live meekijken op mijn telefoon of opnemen met een sd kaart er in.
Wij hebben de Eufy indoor camera, deze hangt aan het plafond in de woonkamer zodat we onze huisdieren kunnen observeren als we er niet zijn. Ik vind het een prettig gevoel!
The best is yet to come!
lolllaaa schreef:
26-07-2022 20:28
Klopt maar het gaat er om of mijn advies passend is op het gedrag. Ik kan wel tegen mijn docent zeggen: ik zag dat a achter zijn oor aan het krabben was, b daar geïrriteerd op reageerde maar dat zag a niet etc etc maar dan blijft de vraag of mijn "geschreven advies" om gedrag te veranderen dan wel klopt. Gebeurde dat daadwerkelijk? Waren er nog andere triggers voor bepaalde gedragingen die ik gemist heb etc etc.
Jouw observaties zullen sowieso aannames zijn. Het enige juiste advies is bespreken wat je zag, of dat klopte en of diegene het anders wil.

Lekker snel klaar :proud:
Moiren schreef:
26-07-2022 21:07
Jouw observaties zullen sowieso aannames zijn. Het enige juiste advies is bespreken wat je zag, of dat klopte en of diegene het anders wil.

Lekker snel klaar :proud:
Als het goed is, zijn je observaties beschrijvingen. Dus niet: b reageerde geïrriteerd (aanname) maar: b zuchtte en rolde met zijn ogen. En vervolgens kun je dat gedrag en interpreteren.
Ars longa, vita brevis
Anna75 schreef:
26-07-2022 22:41
Als het goed is, zijn je observaties beschrijvingen. Dus niet: b reageerde geïrriteerd (aanname) maar: b zuchtte en rolde met zijn ogen. En vervolgens kun je dat gedrag en interpreteren.
Als het goed is. Je wil niet-weten hoe vaak ik anders lees. Daarbij kan verandering alleen als de ander het wil en is het sowieso ethisch en bevordelijk om wat je gezien hetere bespreken en daar vragen bij te stellen.
lolllaaa schreef:
Weten die mensen dat zij gefilmd worden, want ethisch gaat men hier op je cursus ook wel iets van vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moiren schreef:
26-07-2022 23:00
Als het goed is. Je wil niet-weten hoe vaak ik anders lees. Daarbij kan verandering alleen als de ander het wil en is het sowieso ethisch en bevordelijk om wat je gezien hetere bespreken en daar vragen bij te stellen.
Als ik mijn cursus afgerond heb willen ze dit. Anders zou ik daar niet zitten
Ik heb een Eufy systeem. Alarmsysteem met allerlei sensoren en camera’s. Zij hebben ook een binnen camera. Wij gebruiken die alleen als we op vakantie zijn. Vind het niet fijn om gefilmd te worden.
La_Galette schreef:
26-07-2022 20:32
Ik heb de smart indoor camera van de action, prima ding. Scherp beeld en in te stellen dat hij reageert op beweging.

Ik kan live meekijken op mijn telefoon of opnemen met een sd kaart er in.
Deze heb ik ook, om de kat in de gaten te houden. Werkt perfect. Ik ga ook de outdoor versie aanschaffen.
hoi

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven