Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
I go to sleep in my niepert too with een big smile op my gezicht...joe made me verry week laught this night.

How hold joe peeple it full. BGB, yoe are reelly some ding..google queen of the forum I roep joe in the toekomst.

sleep well girlies...
Sleep wel allemaal.

I think ik ook so must slapen.
quote:iry schreef op 18 juni 2009 @ 02:49:

Is that niet een beetje mustard bgb.

For bij the smokeworst Iry....get it?

*speed up to niepert now*
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:patricia1940 schreef op 17 juni 2009 @ 20:54:

Goedenavond oude vrijsters

Wat zijn jullie een zielig stelletje bij elkaar,

Hebben jullie niets anders te doen?

Terwijl jullie mannen(die je niet hebt,maar als jullie die zouden hebben......dream on!!!!!),waarschijnlijk! aan het hoerenlopen zijn?

Graag commentaar,kommaarop

Goodmeurning, Patries,

Allereerst sorry for your verlies. Dat is heel erg too bad for jou.

But dat is geen reason om nu us aan te attacken hè.

Soms ik have inderdaad nothing anders te doen. Than ik ga here forummen. So gezellig! Other keren ik am zo busy dat ik niet eens normal mee kan doing aan so much leuke topics. Very jammer maar helaas peanutbutter.

Ik have wel een vriend hoor. Paar years terug ik thought dat ik indeed een oude vrijster would becoming but gelukkig there was een man die me nog wilde have. Unfuckingbelievable, ik weet it maar het is toch really so.

Mijn boyfriend is doing zeker aan whorewalking. Once per week ik play the whore for hem and dan hij komt walking to mij. Dus je see, hij have niet nodig andere whores.

Comment genoeg?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Well Patries, we did onze best for je maar ik find je niet very lief so.

Je klinkt so agressive, vooral to Meds. Ik get er niks van.

It valt me a bietje against, om honest te zijn..
Hoi Shahla! Nice om je hier te seen.
quote:meds schreef op 18 juni 2009 @ 00:50:

Ik heb no work patries, als bianca al said, i'm a ingezetene van de womensvleugelEn daar there is geen alcohol, except misschien in de krochten van de womensvleugel (basement) waar zij nog zelf alcohol stoken van pruimenjuice.
O, hoi, Milo! Ik was ondertussen weer ff busy elders dus ik saw het niet meteen. How goes het met jou?

Also last van Patries?
Remember: when Adam didn't liked what er was geschreven op Wikipedia about podcasts, he rewrote it zelf, making zichzelf de hero van de story. So meebie he nows put Patries in a slecht daylight by de nickname patries1940, al denk ik that both (all three) betere things to do hebben dan hanging around hier
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Maybe jij bent recht, Xantippe en is het Adam who doet alsof he Patries is. He heeft no problem to trap her na.

But als het is Patries herself, dan zij is not consequent. Her Christina may niet meer Twitteren maar she zelf mag wel viva forummen? Dat is not equal monniken, equal kappen hè, Patries!
Ik think patries hates all vrouwen now.

And wij are here met a lot of vrouwen ofcourse.

So patries is using the forum voor outletklep.

Niet verry nice for ons because we allemaal doen here our smelling best to drill mickey the grond in.

But we get smell for thanks .

Nou thanks hear patries!

I think she heeft last from cuntanger.
ach,ja life sucks,niet waar!!??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Is Patries gone?

Ik was een bit afraid, so ik stayed weg.

Adam en I zijn very happy here. Mijn dutch wordt steeds slechter, since I'm here already for ongeveer 2 weken now.

Life is zo colorful hier. Ik weet nu wat ik all those years gemist heb. I am a vegetarian voor een lange tijd now en I never knew I missed meat zoveel. Ik eet het nog steeds niet, want I am still against it, but putting Adams sausage in my mouth, makes my life so complete.
Today the new graatia was out gekomen, so ik race on my motormaaier to the city om hem te buyen, en how big was my dissapointment, er was completely nothing over Mickadam of Patries, well een hope gezeur about ene Madonna and another child of the bill. Maar wat buy ik daar now for?
Ik denk dat het heavy cut is voor Christina and Patricia.

Although veel reakties zijn hier wel errug laughwaking for me...
Volgens Wikipedia was Patricia born in 1949.

Why is de naam van the forumPatricia Patricia1940? Do I have something gemist?
she is ineen klap negen years older geworden
Maybe Albert Verlinden can doen een investigation:

-is Patrees really 9 years older than she altijd beweerde?

-was this the real Patrees of een fake?

-what's the truth about Adam's worst didn't werk in/op Patrees.

-why isn't there geen brekend nieuws in the new graatsia?

So many vragen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
I did a little investigation mijzelf: en kijk eens:

"Niemand viel er ook echt over, vooral niet omdat la Paay makkelijk tien jaar over haar leeftijd kon liegen. Dat was trouwens een familietrekje. Patricia Paay oogstte in 1983-1984 groot succes met haar meidengroep The Star Sisters, waaraan niet alleen haar zuster Yvonne, maar ook haar moeder deelnam - aanvankelijk had niemand in de gaten dat het om een moeder met haar twee dochters ging."

link naar artikel belgische krant

Oehhh is daar smoke and fire?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
I bedoelde the forside of the Prive that I saw hier. There staat dat Mickey so gehate is...

About the post van Patries, we kunnen haar niet blamen. The ones you vind het liefst, are the one you kwetst the most. She needs to afreageren en she knows that wij love her straks also nog. Actually it was dus een blijk van trust. En het was dus hartstikke sweet how free she zich hier feelt. Of not then?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Hello vivapeopletjes,

Glad to lezen dat you was talking and looking up liedjes last avond ,i hope ze snel to forgetten.

Fake Patries ik niet like!

It can rust on my ass what he/she denken van ons!
What the N#*K, wie claims me te be???? Ik am the enige one ja. Ik ben looking for een avatar, misschien has iemand a nice eentje???
quote:TheRealPatricia schreef op 18 juni 2009 @ 18:56:

What the N#*K, wie claims me te be???? Ik am the enige one ja. Ik ben looking for een avatar, misschien has iemand a nice eentje???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:jasmine schreef op 18 juni 2009 @ 16:21:

I did a little investigation mijzelf: en kijk eens:

"Niemand viel er ook echt over, vooral niet omdat la Paay makkelijk tien jaar over haar leeftijd kon liegen. Dat was trouwens een familietrekje. Patricia Paay oogstte in 1983-1984 groot succes met haar meidengroep The Star Sisters, waaraan niet alleen haar zuster Yvonne, maar ook haar moeder deelnam - aanvankelijk had niemand in de gaten dat het om een moeder met haar twee dochters ging."

link naar artikel belgische krant

Oehhh is daar smoke and fire?I denk we have a Viva Scoop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven