Welke smartwatch?
zondag 31 juli 2022 om 23:10
Ik heb een iPhone en het lijkt me handig om een horloge te hebben waarop ik kan zien wie er belt en eventuele appjes op kan lezen. Verdere functies zijn niet zo belangrijk. Nu snap ik dat een Apple Watch het beste combineert, maar die zijn nogal prijzig. Zeker als al die andere functies niet echt belangrijk voor je zijn. Dus wie heeft er een tip voor een goedkope smartwatch/horloge waarbij whatsapp berichten goed worden doorgegeven aan een iPhone? Mijn collega heeft er eentje, maar die geeft wel Facebook door, maar geen whatsapp. Ik hoef er niet mee te kunnen bellen, maar het is wel handig om te kunnen zien wie er belt.
maandag 1 augustus 2022 om 00:33
Ik ben toevallig ook aan het kijken ervoor. Ik ben minder een Fitbit fan. Hier wordt het de garmin forerunner 55 of de garmin vivosmart 4s.
Ik ga hem ook gebruiken in combi met een I-phone. Zoek je nog iets meer low budget en vindt je sportfuncties niet belangrijk is forerunner 45 ook nog een goede deal.
Ik ga hem ook gebruiken in combi met een I-phone. Zoek je nog iets meer low budget en vindt je sportfuncties niet belangrijk is forerunner 45 ook nog een goede deal.
maandag 1 augustus 2022 om 02:12
maandag 1 augustus 2022 om 07:15
Ik ben iets minder dan van Fitbit. Die gingen snel stuk bij mij.
Hier iPhone en Apple Watch en dat werkt voor mij ideaal. Heb de Apple Watch 5 nu 2 jaar en hij werkt nog goed. Alleen batterij gaat Max. 2 dagen mee, en Fitbit, Garmin etc gaan veel langer mee.
Wat wil je er precies mee doen? Ook sporten bijhouden?
Hier iPhone en Apple Watch en dat werkt voor mij ideaal. Heb de Apple Watch 5 nu 2 jaar en hij werkt nog goed. Alleen batterij gaat Max. 2 dagen mee, en Fitbit, Garmin etc gaan veel langer mee.
Wat wil je er precies mee doen? Ook sporten bijhouden?
maandag 1 augustus 2022 om 07:37
Ik heb een Garmin lily. Die is niet te groot en ik vind hem erg mooi en dat was een belangrijke overweging voor mij. Hij heeft geen GPS maar ik loop ook niet hard dus dat geeft niet. Bij een wandeling gebruikt hij de GPS van de telefoon. Ben er erg blij mee.
Ik zie WhatsApp binnenkomen en wie belt. Kun je ook allemaal instellen, wat je wilt zien en wat niet.
Meest gebruikte functie: find my phone
Ik zie WhatsApp binnenkomen en wie belt. Kun je ook allemaal instellen, wat je wilt zien en wat niet.
Meest gebruikte functie: find my phone

maandag 1 augustus 2022 om 08:06
Ik heb voor 35 euro een Xiaomi Mi Band gekocht. Daarop kun je je appjes lezen (maar niet beantwoorden) en zien wie jou belt. Er zitten ook allerlei sportfuncties op. Grootste nadeel tov andere smartwatches is dat je de telefoon nodig hebt voor de gps functie maar dat is dus alleen lastig als je het voor het sporten gaat gebruiken. Grootste voordeel: de batterij gaat zeker 14 dagen mee, je hoeft m niet vaak op te laden.
maandag 1 augustus 2022 om 08:40
Ik heb de Fitbit Charge 5. Daarmee kan ik whatsapp berichten lezen (niet sturen), zien wie er belt, fb messenger en mailtjes lezen. Heb dat niet allemaal ingesteld, maar het kan. Ik heb deze Fitbit omdat er n gps tracker in zit, day wilde ik voor het hardlopen. Ik kan er alleen niet mee betalen, omdat hij niet alle banken ondersteunt.
Toevoeging: ik heb ook n iPhone. Dus dat werkt prima.
Toevoeging: ik heb ook n iPhone. Dus dat werkt prima.
Cum non tum age
maandag 1 augustus 2022 om 08:58
maandag 1 augustus 2022 om 09:08
Bedankt voor alle reacties. Ik ga ze allemaal even rustig bekijken. Het gaat echt vooral om kunnen zien wie er belt en appt. De rest van de functies zijn leuke extra’s. De synchronisatie is wat dat betreft dus het belangrijkste. Een Apple Watch zal daar vast het beste in zijn, maar de prijs… Las dat de 3 ook niet lang meer wordt ondersteund.
Het uiterlijk maakt me ook minder uit.
De prijs van de xiaomi spreekt me erg aan, maar zag in mijn omgeving slechte voorbeelden met xiaomi telefoons. Ik ga nog even nadenken.
Het uiterlijk maakt me ook minder uit.
De prijs van de xiaomi spreekt me erg aan, maar zag in mijn omgeving slechte voorbeelden met xiaomi telefoons. Ik ga nog even nadenken.
maandag 1 augustus 2022 om 09:59
Ik heb de Mi Band 6, maar ik heb begrepen dat de Mi Band 7 er inmiddels ook is. Ik heb in ieder geval de 6 ook voor een lage prijs gekocht, ik gebruik hem nu ruim een jaar en het bevalt me prima. Inderdaad, je kunt de appjes, sms'jes lezen en zien wie jou belt.Marianneke schreef: ↑01-08-2022 08:06Ik heb voor 35 euro een Xiaomi Mi Band gekocht. Daarop kun je je appjes lezen (maar niet beantwoorden) en zien wie jou belt. Er zitten ook allerlei sportfuncties op. Grootste nadeel tov andere smartwatches is dat je de telefoon nodig hebt voor de gps functie maar dat is dus alleen lastig als je het voor het sporten gaat gebruiken. Grootste voordeel: de batterij gaat zeker 14 dagen mee, je hoeft m niet vaak op te laden.

maandag 1 augustus 2022 om 14:47
nicolaatje schreef: ↑01-08-2022 09:08
Ik heb die Xiaomi Mi Band icm met een iPhone, en dat is geen enkel probleem. Ik vervang de Mi Band eens per 2 jaar voor een nieuwer model, omdat daar steeds meer functies op zitten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in