Ongeveer 7 weken zwanger, echo zegt 6.1
donderdag 4 augustus 2022 om 16:42
Wat naar TO, sterkte
Ik hoop voor je dat de natuur inderdaad snel zijn werk doet. Mocht dat niet zo zijn, ik heb goede ervaringen met die pilletjes. Bij mij kwam het beide keren niet op gang en met die pilletjes was het gelukkig snel klaar. Ik wilde zo snel mogelijk van die zwangerschapshormonen af.
Het heeft in ieder geval wel duidelijkheid gebracht over een tweede, hopelijk is het snel weer raak en gaat het dan wel goed.

Het heeft in ieder geval wel duidelijkheid gebracht over een tweede, hopelijk is het snel weer raak en gaat het dan wel goed.
donderdag 4 augustus 2022 om 16:47
Ja, de wens is compleet aangewakkerd nu... M'n vriend zei in de Auto zelfs al, misschien moet je volgende maand dan toch maar weer eens die ovulatie testen doen (bij m'n dochter werkte dat heel fijn en was na gebruik hiervan meteen zwanger)
Ik wil er na de miskraam wel rustig in blijven staan. Hoop dat me dat lukt.
Goed te horen dat de pilletjes wel goed werkte bij jou... Mag Ik vragen hoelang je hebt afgewacht tot je besloot de pilletjes te nemen? En hoeveel dagen of weken heeft dit proces toen in beslag genomen? Dat je baarmoeder zegmaar schoon was.. Ik merk dat ik me nog steeds zwanger voel en misselijk ben. En ook wil daar nu eigenlijk zo snel mogelijk vanaf..
Goed te horen dat de pilletjes wel goed werkte bij jou... Mag Ik vragen hoelang je hebt afgewacht tot je besloot de pilletjes te nemen? En hoeveel dagen of weken heeft dit proces toen in beslag genomen? Dat je baarmoeder zegmaar schoon was.. Ik merk dat ik me nog steeds zwanger voel en misselijk ben. En ook wil daar nu eigenlijk zo snel mogelijk vanaf..
donderdag 4 augustus 2022 om 16:59
Ik had het eigenlijk al direct besloten na constatering van de missed abortion. Ik wilde mij geen dag langer zwanger voelen. Ik kreeg eerst een pil ter voorbereiding en 2 dagen laten moest ik de andere pillen vaginaal inbrengen. Het kwam binnen een uur op gang. Het was best wel heftig qua bloedverlies maar zodra ik het vruchtje was verloren was het ook direct over. Beide keren was mijn baarmoeder bij de controle ook gewoon weer schoon en had ik vrijwel meteen weer mijn cyclus terug.Babs87 schreef: ↑04-08-2022 16:47Ja, de wens is compleet aangewakkerd nu... M'n vriend zei in de Auto zelfs al, misschien moet je volgende maand dan toch maar weer eens die ovulatie testen doen (bij m'n dochter werkte dat heel fijn en was na gebruik hiervan meteen zwanger)

donderdag 4 augustus 2022 om 17:24
Misschien heb je hier iets aan TO: https://www.keuzehulp.info/vgz/miskraam/intro/2
donderdag 4 augustus 2022 om 18:32
Dankjewel. Dat is een duidelijk artikel. Ik wacht sowieso deze komende week nog af.
Verloskundige zei ook dat als je hoofd eenmaal beseft dat het einde verhaal is dit vaak ook lichamelijk z'n invloed uitwerkt. Ik heb de hele week hoop gehouden dus hopelijk kan ik het nu geestelijk en lichamelijk loslaten.
Verloskundige zei ook dat als je hoofd eenmaal beseft dat het einde verhaal is dit vaak ook lichamelijk z'n invloed uitwerkt. Ik heb de hele week hoop gehouden dus hopelijk kan ik het nu geestelijk en lichamelijk loslaten.

donderdag 4 augustus 2022 om 20:56
Wat naar voor deze mensen ook

Ik wist dus echt niet hoe vaak het eigenlijk voor komt... Schrok er best wel van en anderzijds geeft het ook steun dat het niet zo heel uitzonderlijk is (helaas)
De verloskundige zag wel een cyste op m'n eierstok van 3 cm dat ze zei... Huh? Wat is dat nu weer... Ook weer zoiets waarvan ik pas later dacht, moet ik daar iets mee? Voor een volgende zwangerschap
donderdag 4 augustus 2022 om 22:13
Een cyste op de eierstok komt best vaak voor en verdwijnt vaak vanzelf. Daar hoef je niet perse wat mee maar bij twijfel kan je dit altijd aan de gynaecoloog navragen.Babs87 schreef: ↑04-08-2022 20:56Wat naar voor deze mensen ook
Ik wist dus echt niet hoe vaak het eigenlijk voor komt... Schrok er best wel van en anderzijds geeft het ook steun dat het niet zo heel uitzonderlijk is (helaas)
De verloskundige zag wel een cyste op m'n eierstok van 3 cm dat ze zei... Huh? Wat is dat nu weer... Ook weer zoiets waarvan ik pas later dacht, moet ik daar iets mee? Voor een volgende zwangerschap
vrijdag 5 augustus 2022 om 00:20
vrijdag 5 augustus 2022 om 05:29
Bij de vorige echo een week geleden zei de echoscopist inderdaad dat ze het restant van m'n eisprong nog zag. Maar benoemde dat als normaal en dat alles er goed uitzag. Nu week later was het zo'n zwarte bol en had ze het over een cyste (verloskundige)
Zal wel niets bijzonders zijn dan hoop k... Niet dat het een volgende zwangerschap belemmert.. Of kans op miskraam verhoogt
Zal wel niets bijzonders zijn dan hoop k... Niet dat het een volgende zwangerschap belemmert.. Of kans op miskraam verhoogt

vrijdag 5 augustus 2022 om 08:44
Wat een opluchting. Jullie als deskundigen zullen dit wel weten. Ik schrok echt gisteren. Ze ging het meten enzo... Ik dacht huh. Wat is dit nu. Cyste? Mss door mn hormonale toestand maar vond meteen eng. Nee, was geen 4 cm ze had net over 3.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in