Oplaadkabel iWatch in de wasmachine

11-08-2022 19:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vis net mijn oplaadkabel van de iWatch uit de schone was. De oplaadkabel is prachtig schoon🙄
Maar kan ik hem gebruiken. Moet ik hem in rijst leggen of een eervolle begrafenis geven?
Het is maar een kabel hè. Gewoon even goed laten drogen (kan nooit lang duren nu) en dan doet 'ie het vast weer.
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 14-08-2022 10:39
Reden: Het is niet "maar een kabel"
3.00% gewijzigd
iPhones geven meteen aan als er water gedetecteerd wordt, neem aan een iWatch ook?
Gewoon proberen?
Uurtje in de droger
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
11-08-2022 20:38
Uurtje in de droger

:rofl:
ViezeHond schreef:
11-08-2022 20:38
Uurtje in de droger
Goed idee als ik die had😉
Ik zou een nieuw kabeltje kopen. Ik heb het een keer met oordopjes gehad en die deden het nog op wat gekraak na maar ik vind het met oplaadkabeltjes wel wat riskanter.
Is dat zo’n rond plaatje waar je de watch oplegt? Ik zou het morgen even in de zon hangen, uitdruppelen/drogen.
Ik ben een beetje verbaasd over de hier gegeven adviezen. Dat kabeltje heeft een usb uitgang aan een kant, en wasmiddel zal ook niet echt goed zijn voor het snoer. Persoonlijk zou ik geen risico op kortsluiting willen en het kabeltje vervangen, maar we zijn inmiddels een paar dagen verder.

Hoe is her afgelopen, to?
Targaryen* schreef:
14-08-2022 10:12
Ik ben een beetje verbaasd over de hier gegeven adviezen. Dat kabeltje heeft een usb uitgang aan een kant, en wasmiddel zal ook niet echt goed zijn voor het snoer. Persoonlijk zou ik geen risico op kortsluiting willen en het kabeltje vervangen, maar we zijn inmiddels een paar dagen verder.

Hoe is her afgelopen, to?

Heb even opgezocht hoe zo'n ding eruit ziet en dat is wel wat meer dan een kabeltje inderdaad. Daar zit gewoon electronica in. Je hebt gelijk, ik zou 'm ook vervangen.

Afbeelding

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven