Niks meer gehoord van date sinds zondag... [lege OP]
donderdag 18 augustus 2022 om 19:07
Waarom zou je niks sturen (maar daarna niet meer als hij niet enthousiast is)? Wat hij over je goede looks zegt (alsof het op hem afstraalt) vind ik trouwens niet persé positief klinken. Andere topic overigens niet gelezen, staan daar alarmbellen in?
dip wijzigde dit bericht op 18-08-2022 19:07
1.83% gewijzigd
donderdag 18 augustus 2022 om 19:10
Wat bedoel je precies ?
donderdag 18 augustus 2022 om 19:11
Ik heb zondag na het weekend een bericht gestuurd om hem te bedanken voor het weekend. Dan ligt de bal nu toch bij hem? Hij laat wel vaker soms 3-4 dagen niks horen maar dan hebben we plannen en weet ik dat ik hem ga zien. Nu zijn er geen plannen gemaakt…ik wil ook niet achter hem aan gaan zitten en kijken wat hij uit zichzelf stuurt of doetNoekie-Noek schreef: ↑18-08-2022 19:07Je hebt zelf ook nuks laten horen maar vindt hem eel heel leuk. Kan bij hem tich ook zo zijn? Waarom bel je hem niet gewoon even?
donderdag 18 augustus 2022 om 19:12
Dan wacht je afGuccibear schreef: ↑18-08-2022 19:11Ik heb zondag na het weekend een bericht gestuurd om hem te bedanken voor het weekend. Dan ligt de bal nu toch bij hem? Hij laat wel vaker soms 3-4 dagen niks horen maar dan hebben we plannen en weet ik dat ik hem ga zien. Nu zijn er geen plannen gemaakt…ik wil ook niet achter hem aan gaan zitten en kijken wat hij uit zichzelf stuurt of doet

donderdag 18 augustus 2022 om 19:15
Oh ik wist niet dat contact om en om moet plaatsvinden.....Guccibear schreef: ↑18-08-2022 19:11Ik heb zondag na het weekend een bericht gestuurd om hem te bedanken voor het weekend. Dan ligt de bal nu toch bij hem? Hij laat wel vaker soms 3-4 dagen niks horen maar dan hebben we plannen en weet ik dat ik hem ga zien. Nu zijn er geen plannen gemaakt…ik wil ook niet achter hem aan gaan zitten en kijken wat hij uit zichzelf stuurt of doet
Waarom ligt de bal bij hem?
Je had toch prima deze week kunnen bellen hoe zijn dag was? Of als jullie alles via de app doen hem kunnen appen?
Ik begrijp dat echt niet hoor....

donderdag 18 augustus 2022 om 19:18
Huh?Guccibear schreef: ↑18-08-2022 19:11Ik heb zondag na het weekend een bericht gestuurd om hem te bedanken voor het weekend. Dan ligt de bal nu toch bij hem? Hij laat wel vaker soms 3-4 dagen niks horen maar dan hebben we plannen en weet ik dat ik hem ga zien. Nu zijn er geen plannen gemaakt…ik wil ook niet achter hem aan gaan zitten en kijken wat hij uit zichzelf stuurt of doet
Jij stuurt wat, hij reageert op je bericht en jij stuurt daar niets meer op toch?
Denk wel dat niets word, zo-donderdag is lang.
Maar dat gaan zitten wachten op hem terwijl hij gewoon berichtje terug heeft gestuurd is raar.

donderdag 18 augustus 2022 om 19:20
Hij heeft nu weer wat laten horen dus dit komt wellicht als mosterd na de maaltijd maar hou hiermee op!! Ga niet als een tuttebol af zitten te wachten tot hij weer een bericht stuurt, het is 2022!Guccibear schreef: ↑18-08-2022 19:11Ik heb zondag na het weekend een bericht gestuurd om hem te bedanken voor het weekend. Dan ligt de bal nu toch bij hem? Hij laat wel vaker soms 3-4 dagen niks horen maar dan hebben we plannen en weet ik dat ik hem ga zien. Nu zijn er geen plannen gemaakt…ik wil ook niet achter hem aan gaan zitten en kijken wat hij uit zichzelf stuurt of doet
Als ik iéts heb afgeleerd de laatste jaren is het op mijn vingers zitten, ik prakkezeer er niet over! En als hij na één bericht vindt dat ik achter hem aanzit dan zoekt hij maar een ander, dat past me niet.
.
donderdag 18 augustus 2022 om 19:21
Om te reageren op de reacties over onzekerheid.
Ik ben inderdaad afwachtend en onzeker. Heb ontzettend veel meegemaakt met mannen dat ze liegen, alleen seks willen, nog in een relatie zaten, je aan het lijntje houden. Het vertrouwen is gewoon ver te zoeken.
Om een voorbeeld te geven…voor deze date was ik met iemand anders aan het daten. Die kwam zogenaamd net uit een scheiding. M’n gevoel en intuïtie zeiden al dat er iets niet klopte en gister smste hij mij dat hij met z’n vriendin in Colombia zit. Je gaat mij niet vertellen dat hij binnen 4 weken een relatie heeft gevonden na mij en opeens op vakantie is. Die relatie was er al vandaar dat hij wanhopig bezig was om Spaans te leren
Ik ben inderdaad afwachtend en onzeker. Heb ontzettend veel meegemaakt met mannen dat ze liegen, alleen seks willen, nog in een relatie zaten, je aan het lijntje houden. Het vertrouwen is gewoon ver te zoeken.
Om een voorbeeld te geven…voor deze date was ik met iemand anders aan het daten. Die kwam zogenaamd net uit een scheiding. M’n gevoel en intuïtie zeiden al dat er iets niet klopte en gister smste hij mij dat hij met z’n vriendin in Colombia zit. Je gaat mij niet vertellen dat hij binnen 4 weken een relatie heeft gevonden na mij en opeens op vakantie is. Die relatie was er al vandaar dat hij wanhopig bezig was om Spaans te leren
Dat is leuk!
Maar hij had gewoon gereageerd zondag toch? Waarom lag de bal dan bij hem? Als je contact wil de volgende keer gewoon zelf initiatief nemen hoor.
Veel plezier!
attraverso wijzigde dit bericht op 18-08-2022 19:23
0.30% gewijzigd
donderdag 18 augustus 2022 om 19:23
Ik stuurde een smiley terug die zondag op z’n reactie.LuciFee2022 schreef: ↑18-08-2022 19:18Huh?
Jij stuurt wat, hij reageert op je bericht en jij stuurt daar niets meer op toch?
Maar dat gaan zitten wachten op hem terwijl hij gewoon berichtje terug heeft gestuurd is raar.
donderdag 18 augustus 2022 om 19:26
Jij denkt dat het niks gaat worden omdat de tijd tussen zondag en donderdag te lang is? Ik vind het ook vrij lang en twijfel dus of hij nog met een ander bezig is of actief aan het daten is. Als je iemand leuk vind of aan iemand denkt stuur je toch wel eerder even een berichtje denk ik dan.LuciFee2022 schreef: ↑18-08-2022 19:18Huh?
Ik weet niet, m’n intuïtie klopt altijd wel en ik heb gewoon het gevoel dat het niet over is met die ex

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in