Micky: Hij tilt het naar een higher plan
vrijdag 12 juni 2009 om 13:41
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...
vrijdag 19 juni 2009 om 14:06
quote:yasmijn schreef op 19 juni 2009 @ 13:06:
Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: �Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me�. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life�, aldus Micky.
Na 1 keer. Spoor je dan of wat?
Wat een stelletje randdebielen.
gelukkig sporen ze niet!!!
Dan hebben wij wat om lol over te maken,
Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: �Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me�. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life�, aldus Micky.
Na 1 keer. Spoor je dan of wat?
Wat een stelletje randdebielen.
gelukkig sporen ze niet!!!
Dan hebben wij wat om lol over te maken,
vrijdag 19 juni 2009 om 14:11
vrijdag 19 juni 2009 om 15:28
quote:Pinksterbloempje schreef op 19 juni 2009 @ 10:03:
[...]
Ieuww Binkie, I schrik van this technicolour next-child-of the-bill.
This is genoeg om never meer te swaffelen!
Sorry Pinksterbloempje,if i make you schrik.
Dit was zo totaly not mijn bedoeling.
I,ve got this picture from Peter vd.Hurk,you now,the man who can see in toekomst.But something anders made my very schrikken.
His exaxte words waren.De technocolour baby,is maybe not arriving.
From betrouwbare bron,he finds out,that A&M are a little bit boos with eachother,do you know waarom.?
I do.
Eigenlijk is it topsecret,maar who cares.
The gossip goes,that Adam,during swaffelen,reaching his higest punt,accidently called Mickey ...............Patries.!!!!! And that 3 times in lijn.Mickey natuurlijk was not amused.
Now Mickey send him,bij rotorjet,to Disneyland Paris,2 steel the original oren van M.Mouse.
She will only nog met hem swaffelen,with de originel ears on her head.
To voorkom mistakes in the future.Can you keep this geheim please.?
I will try to verkoop this story,aan Prive,you see.THANX.
[...]
Ieuww Binkie, I schrik van this technicolour next-child-of the-bill.
This is genoeg om never meer te swaffelen!
Sorry Pinksterbloempje,if i make you schrik.
Dit was zo totaly not mijn bedoeling.
I,ve got this picture from Peter vd.Hurk,you now,the man who can see in toekomst.But something anders made my very schrikken.
His exaxte words waren.De technocolour baby,is maybe not arriving.
From betrouwbare bron,he finds out,that A&M are a little bit boos with eachother,do you know waarom.?
I do.
Eigenlijk is it topsecret,maar who cares.
The gossip goes,that Adam,during swaffelen,reaching his higest punt,accidently called Mickey ...............Patries.!!!!! And that 3 times in lijn.Mickey natuurlijk was not amused.
Now Mickey send him,bij rotorjet,to Disneyland Paris,2 steel the original oren van M.Mouse.
She will only nog met hem swaffelen,with de originel ears on her head.
To voorkom mistakes in the future.Can you keep this geheim please.?
I will try to verkoop this story,aan Prive,you see.THANX.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
vrijdag 19 juni 2009 om 16:04
quote:Pinksterbloempje schreef op 19 juni 2009 @ 10:01:
Ik now denken dat an ols speakwoord is van toepassing: You must it leren on an old fiets.
But thats means that Adam deed 20 jaar erover om it te learrnen!!! That makes him a vers slow swaffelaar-leerling. I think Patries should be blij dat ze van die slow swaffelaar af is!!!
He must be slecht in bed!But wat dan about die video in where Eddem walks rond naked with a stiffilyswaffily? Or was that the top voor him?
Ik now denken dat an ols speakwoord is van toepassing: You must it leren on an old fiets.
But thats means that Adam deed 20 jaar erover om it te learrnen!!! That makes him a vers slow swaffelaar-leerling. I think Patries should be blij dat ze van die slow swaffelaar af is!!!
He must be slecht in bed!But wat dan about die video in where Eddem walks rond naked with a stiffilyswaffily? Or was that the top voor him?
vrijdag 19 juni 2009 om 16:33
quote:yasmijn schreef op 19 juni 2009 @ 14:17:
En dan direct in de media met die lulverhalen.
Helemaal niet denkend aan vrouw en kind die daardoor tot in het diepst van hun ziel gekwetst zijn.
Wie wil er nou zo'n loser?
Juist, een andere loser.Precies! Wat een treurig stel. Dat zoiets bestaat. Vind dit topic daarentegen echt verschrikkelijk grappig. Ga even de rest lezen...
En dan direct in de media met die lulverhalen.
Helemaal niet denkend aan vrouw en kind die daardoor tot in het diepst van hun ziel gekwetst zijn.
Wie wil er nou zo'n loser?
Juist, een andere loser.Precies! Wat een treurig stel. Dat zoiets bestaat. Vind dit topic daarentegen echt verschrikkelijk grappig. Ga even de rest lezen...
vrijdag 19 juni 2009 om 17:35
Haai people, back weer, I've zijn busy all dag to uitvogelen how I can kleden uit my soon to zijn ex-man. Financially natuurlijk. Allereerst I put off the scheiding as long as mogelijk. So Micky and Edem can't marry and zij don't can gaan naar de States. I want a hoge alimony. Do you hebben here enige tips for my echtscheiding? What are de do's en de don'ts? Chrissie is too oud, I think, for an omgangsregeling, she en haar dad must rule that samen. Maar haar daddy has to maintain haar natuurlijk. Verder more I think I'm gonna hebben een andere hair dresser, because I don't wil have the zelfde coupe anymore as hem.
vrijdag 19 juni 2009 om 17:41
rielpet, do benadrukken bij the court dat jij all those yearen voor eddem en crhis hebt gecared. dat joe al 20 years no hit have gehad in nederland and your career gedevoot hebt aan the success of eddem. that joe are gewend aan een certain life style.
ook that mickieeddem heeft own companie dus money enough.
finally that you with 60 (sorry I know het does pain) cannot find easy a job today with the crisis.
all above is reason to ask voor lot money.
ook that mickieeddem heeft own companie dus money enough.
finally that you with 60 (sorry I know het does pain) cannot find easy a job today with the crisis.
all above is reason to ask voor lot money.

vrijdag 19 juni 2009 om 17:46
vrijdag 19 juni 2009 om 18:00
Ik gun Micky best veel geluk. Zij heeft in dit wereldse leven toch ook een hoop moeten doorstaan. Jammer dat het over de rug van PP moet, maar ja....wat zouden jullie doen wanneer je de liefde van je leven in iemand vindt? Makkelijk om te oordelen, maar ik denk dat iedereen uiteindelijk dat op zijn/ haar pad krijgt wat men nodig heeft. You can't always get what you want, but you always get what you need....