Wazige website?!

31-08-2022 22:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik voel me nu een enorme noob maar ik vraag het toch maar want ik kan het niet uitstaan...

Sinds een paar dagen is de site van Bol.com wazig als ik deze open op de Ipad en je kunt er verder ook niks mee, alsof je nog ergens op akkoord moet klikken voordat je op de site verder kunt maar dat lijkt het niet te zijn.

Ik heb de Ipad al een keer opnieuw opgestart, cookies gewist, ander venster geprobeerd etc. maar niks werkt; weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit weer op te lossen?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Als ik op PC op de website van bol kom, krijg ik een wazige website
met op de voorgrond een popup over de cookies die ik moet accepteren of weigeren.

Ik denk dat de popup bij jou buiten beeld is.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Explorista schreef:
31-08-2022 22:19
Als ik op PC op de website van bol kom, krijg ik een wazige website
met op de voorgrond een popup over de cookies die ik moet accepteren of weigeren.

Ik denk dat de popup bij jou buiten beeld is.
^ dit.
Als je Safari gebruikt op de iPad kan dat het probleem zijn. Probeer eens in Firefox of Chrome.
Gewoon de app van bol gebruiken ipv de website.
Een iPad is gemaakt om gebruik te maken van applicaties. Je kunt uiteraard ook websites bezoeken, maar dat zal niet zorgen voor de beste beleving.
Wat gebeurd er als je een paar keer op ctrl en min tegelijkertijd drukt? Zie je dan een pop up?
Dit heb ik ook sinds een paar dagen op mijn laptop!
Maar alleen als ik Safari gebruik, in Chrome ziet de website er normaal uit.

fryskefaam schreef:
31-08-2022 23:28
Wat gebeurd er als je een paar keer op ctrl en min tegelijkertijd drukt? Zie je dan een pop up?

Het zou in mijn geval wel gek zijn als de pop up buiten beeld is, omdat het bij mij op de laptop gebeurt. Ik ga dit morgen gelijk even checken (forum nu mobiel). Misschien is het pop up scherm ook wazig bedenk ik me nu :( en is het me daarom niet opgevallen (hoop ik dan maar).
Altijd van je afsnijden
Heb je links in de adresbalk dit staan: aA

Klik daar eens op en daarna op "schakel materiaalblokkeringen uit".

Elke keer als een website raar doet op mijn iPhone, is dat wat helpt.
Java schreef:
01-09-2022 07:53
Heb je links in de adresbalk dit staan: aA

Klik daar eens op en daarna op "schakel materiaalblokkeringen uit".

Elke keer als een website raar doet op mijn iPhone, is dat wat helpt.
Dat wilde ik ook zeggen. Dat is bij mij in 99% de oplossing. Ik denk dat mijn adblocker iets te strak staat afgesteld. Daarna krijg je dan de cookiemelding en werkt alles weer.
Te peerd parmant al triomfant
Soms helpt het ook om je scherm te draaien.
Dank voor de aangedragen oplossingen; ik zal ze stuk voor stuk eens uitproberen om te kijken wat werkt!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Bij mij werkt helaas geen van de hierboven genoemde oplossingen :| Hopelijk lukt het bij jou wel TO.
Ik bezoek de site voortaan wel via Chrome.

Hier (in Safari) geen pop up venster zichtbaar (ook niet als ik het scherm verklein) en geen geblokkeerd materiaal. Mijn cache legen of het (laptop!)scherm draaien helpt ook niet ;-D
Bij mijn vriend ziet de site er trouwens wel normaal uit in Safari (zelfde instellingen als op mijn laptop).
Altijd van je afsnijden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven