Wazige website?!
woensdag 31 augustus 2022 om 22:10
Ik voel me nu een enorme noob maar ik vraag het toch maar want ik kan het niet uitstaan...
Sinds een paar dagen is de site van Bol.com wazig als ik deze open op de Ipad en je kunt er verder ook niks mee, alsof je nog ergens op akkoord moet klikken voordat je op de site verder kunt maar dat lijkt het niet te zijn.
Ik heb de Ipad al een keer opnieuw opgestart, cookies gewist, ander venster geprobeerd etc. maar niks werkt; weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit weer op te lossen?
Sinds een paar dagen is de site van Bol.com wazig als ik deze open op de Ipad en je kunt er verder ook niks mee, alsof je nog ergens op akkoord moet klikken voordat je op de site verder kunt maar dat lijkt het niet te zijn.
Ik heb de Ipad al een keer opnieuw opgestart, cookies gewist, ander venster geprobeerd etc. maar niks werkt; weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit weer op te lossen?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
woensdag 31 augustus 2022 om 22:19
woensdag 31 augustus 2022 om 22:22
^ dit.Explorista schreef: ↑31-08-2022 22:19Als ik op PC op de website van bol kom, krijg ik een wazige website
met op de voorgrond een popup over de cookies die ik moet accepteren of weigeren.
Ik denk dat de popup bij jou buiten beeld is.
donderdag 1 september 2022 om 01:31
Dit heb ik ook sinds een paar dagen op mijn laptop!
Maar alleen als ik Safari gebruik, in Chrome ziet de website er normaal uit.
Het zou in mijn geval wel gek zijn als de pop up buiten beeld is, omdat het bij mij op de laptop gebeurt. Ik ga dit morgen gelijk even checken (forum nu mobiel). Misschien is het pop up scherm ook wazig bedenk ik me nu
en is het me daarom niet opgevallen (hoop ik dan maar).
Maar alleen als ik Safari gebruik, in Chrome ziet de website er normaal uit.
fryskefaam schreef: ↑31-08-2022 23:28Wat gebeurd er als je een paar keer op ctrl en min tegelijkertijd drukt? Zie je dan een pop up?
Het zou in mijn geval wel gek zijn als de pop up buiten beeld is, omdat het bij mij op de laptop gebeurt. Ik ga dit morgen gelijk even checken (forum nu mobiel). Misschien is het pop up scherm ook wazig bedenk ik me nu

Altijd van je afsnijden
donderdag 1 september 2022 om 07:58
Dat wilde ik ook zeggen. Dat is bij mij in 99% de oplossing. Ik denk dat mijn adblocker iets te strak staat afgesteld. Daarna krijg je dan de cookiemelding en werkt alles weer.
Te peerd parmant al triomfant
donderdag 1 september 2022 om 11:46
Bij mij werkt helaas geen van de hierboven genoemde oplossingen
Hopelijk lukt het bij jou wel TO.
Ik bezoek de site voortaan wel via Chrome.
Hier (in Safari) geen pop up venster zichtbaar (ook niet als ik het scherm verklein) en geen geblokkeerd materiaal. Mijn cache legen of het (laptop!)scherm draaien helpt ook niet
Bij mijn vriend ziet de site er trouwens wel normaal uit in Safari (zelfde instellingen als op mijn laptop).

Ik bezoek de site voortaan wel via Chrome.
Hier (in Safari) geen pop up venster zichtbaar (ook niet als ik het scherm verklein) en geen geblokkeerd materiaal. Mijn cache legen of het (laptop!)scherm draaien helpt ook niet

Bij mijn vriend ziet de site er trouwens wel normaal uit in Safari (zelfde instellingen als op mijn laptop).
Altijd van je afsnijden

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in