sony walkman
vrijdag 9 september 2022 om 22:44
Mijn ervaring is dat het antwoord meestal op het forum te vinden is; )
Ik heb voor mn verjaardag een nieuwe mp3 speler gekocht/ gekregen , goede reviews.
Maar het speelt geen mp4 bestanden af en dat snap ik niet ?
Ik hoef die clips niet te zien, alleen de muziek te horen, mn oudere mp3 spelers doen dat wel.
Wat ik doe is de downloads kopiëren naar de walkman , maar die speelt het niet af, wat doe ik verkeerd ?
Ik heb voor mn verjaardag een nieuwe mp3 speler gekocht/ gekregen , goede reviews.
Maar het speelt geen mp4 bestanden af en dat snap ik niet ?
Ik hoef die clips niet te zien, alleen de muziek te horen, mn oudere mp3 spelers doen dat wel.
Wat ik doe is de downloads kopiëren naar de walkman , maar die speelt het niet af, wat doe ik verkeerd ?
.

vrijdag 9 september 2022 om 22:57

vrijdag 9 september 2022 om 22:58
Die zijn vaak nog duur ook terwijl je die toen het helemaal hip was je ze al voor 10 euro had. Mijn vader wilde een keer een nieuwe en dan het liefst dezelfde die hij had maar kapot was... was een stuk duurder geworden

Maar qua walkman heb ik van alles gehad. Een roze geloof ik, een grijze, een zwarte. De nostalgie en de drama als je cassettebandje vast liep

vrijdag 9 september 2022 om 23:03
Staat niet in de handleiding , of ik kan het niet vinden
Misschien zit er idd een beveiliging op, maar hoe lukt het dan wel ?
.
vrijdag 9 september 2022 om 23:05
oke beetje jaloers , als ik dat had geweten had ik al die leuke mp3 spelers wel gekochtMariaDeJong schreef: ↑09-09-2022 22:57Sorry, ik moest er gelijk aan denken
https://www.setdressing.be/product/1248 ... ports-geel

.
vrijdag 9 september 2022 om 23:07
Ja ik snap het ik ben oudTsumTsum schreef: ↑09-09-2022 22:58Die zijn vaak nog duur ook terwijl je die toen het helemaal hip was je ze al voor 10 euro had. Mijn vader wilde een keer een nieuwe en dan het liefst dezelfde die hij had maar kapot was... was een stuk duurder geworden![]()
Maar qua walkman heb ik van alles gehad. Een roze geloof ik, een grijze, een zwarte. De nostalgie en de drama als je cassettebandje vast liep![]()

.

vrijdag 9 september 2022 om 23:18
vrijdag 9 september 2022 om 23:19
Heb je een typenummer, versie of zo? Link naar de handleiding?
Kunnen we effe meezoeken.
Ex had nog een mp3 speler, was ideaal toen ik ergens werkte waar ik geen radio kon luisteren (had ik niet) en het internet veel te traag was. Ook een walkman. Super fijn ding.
Kunnen we effe meezoeken.
Ex had nog een mp3 speler, was ideaal toen ik ergens werkte waar ik geen radio kon luisteren (had ik niet) en het internet veel te traag was. Ook een walkman. Super fijn ding.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 9 september 2022 om 23:21
''De Sony NW-E390-serie Walkman ondersteunt de volgende populaire indelingen voor optimaal gemak: MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD.''
Hij ondersteunt dus geen MP4.
Als je degene hebt die je linkte, dan.
Hij ondersteunt dus geen MP4.

sombraonline wijzigde dit bericht op 09-09-2022 23:22
9.35% gewijzigd
¡Apagando las luces!
vrijdag 9 september 2022 om 23:21

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in