sony walkman
vrijdag 9 september 2022 om 22:44
Mijn ervaring is dat het antwoord meestal op het forum te vinden is; )
Ik heb voor mn verjaardag een nieuwe mp3 speler gekocht/ gekregen , goede reviews.
Maar het speelt geen mp4 bestanden af en dat snap ik niet ?
Ik hoef die clips niet te zien, alleen de muziek te horen, mn oudere mp3 spelers doen dat wel.
Wat ik doe is de downloads kopiëren naar de walkman , maar die speelt het niet af, wat doe ik verkeerd ?
Ik heb voor mn verjaardag een nieuwe mp3 speler gekocht/ gekregen , goede reviews.
Maar het speelt geen mp4 bestanden af en dat snap ik niet ?
Ik hoef die clips niet te zien, alleen de muziek te horen, mn oudere mp3 spelers doen dat wel.
Wat ik doe is de downloads kopiëren naar de walkman , maar die speelt het niet af, wat doe ik verkeerd ?
.
zaterdag 10 september 2022 om 00:23
.
zaterdag 10 september 2022 om 00:40
Ik heb nog een mooie zwarte, met dolby en bass.
Of course your opinion matters. Just not to me.
zaterdag 10 september 2022 om 00:54
Op die link vind het het antwoord:tweeling schreef: ↑09-09-2022 23:18Echt niet is van deze tijd ; ) https://www.bol.com/nl/nl/p/sony-nw-e39 ... 9776/?s2a=
Meerdere muziekindelingen
Het maakt niet uit of je naar nieuwe of naar oudere nummers zoals standaard MP3's luistert; de Sony NW-E390-serie Walkman ondersteunt de volgende populaire indelingen voor optimaal gemak: MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD.
Daar staat MP4 dus niet bij…
zaterdag 10 september 2022 om 00:59
Dat is raar toch ? Dank voor je reactiemoizer schreef: ↑10-09-2022 00:54Op die link vind het het antwoord:
Meerdere muziekindelingen
Het maakt niet uit of je naar nieuwe of naar oudere nummers zoals standaard MP3's luistert; de Sony NW-E390-serie Walkman ondersteunt de volgende populaire indelingen voor optimaal gemak: MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD.
Daar staat MP4 dus niet bij…
!
.

zaterdag 10 september 2022 om 01:04
Waarom niet?
Je stopt nu een videoband in een cassetterecorder. .
Ja, het lijkt qua uiterlijk op elkaar.
En ja, op de video staat ook geluid.
Maar toch doet ie het niet in een cassetterecorder.
Als er om de handleiding staat 'werkt op benzine' kan je er wel diesel in doen 'want dat kon mijn oude auto ook' maar dat gaat niet werken.
Je hebt een walkman gekocht die alleen MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD kan afspelen.
Dan kan je hem MP3 voeren, pannenkoeken, of wat mij part een dode muis, maar daar kan ie niets mee.
Als er om de handleiding staat 'werkt op benzine' kan je er wel diesel in doen 'want dat kon mijn oude auto ook' maar dat gaat niet werken.
Je hebt een walkman gekocht die alleen MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD kan afspelen.
Dan kan je hem MP3 voeren, pannenkoeken, of wat mij part een dode muis, maar daar kan ie niets mee.
zaterdag 10 september 2022 om 01:07
TsumTsum schreef: ↑09-09-2022 22:58Die zijn vaak nog duur ook terwijl je die toen het helemaal hip was je ze al voor 10 euro had. Mijn vader wilde een keer een nieuwe en dan het liefst dezelfde die hij had maar kapot was... was een stuk duurder geworden![]()
Maar qua walkman heb ik van alles gehad. Een roze geloof ik, een grijze, een zwarte. De nostalgie en de drama als je cassettebandje vast liep![]()

.
zaterdag 10 september 2022 om 01:24
Dat is wel raar toch ; )SombraOnline schreef: ↑09-09-2022 23:21''De Sony NW-E390-serie Walkman ondersteunt de volgende populaire indelingen voor optimaal gemak: MP3, WMA(niet-DRM), lineaire PCM, AAC(niet-DRM) en DSD.''
Hij ondersteunt dus geen MP4.Als je degene hebt die je linkte, dan.
.
zaterdag 10 september 2022 om 01:43
https://www.youtube.com/watch?v=7fdAFmtq-o8
tweeling wijzigde dit bericht op 10-09-2022 02:45
60.91% gewijzigd
.
zaterdag 10 september 2022 om 02:15
zaterdag 10 september 2022 om 02:30
Dat is niet logischTeamAvocado schreef: ↑10-09-2022 01:04Waarom niet?
Dat is niet logich
tweeling wijzigde dit bericht op 10-09-2022 02:54
3.09% gewijzigd
.
zaterdag 10 september 2022 om 02:37

zaterdag 10 september 2022 om 09:03

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in