Ziggo next mini ?
dinsdag 13 september 2022 om 21:46
Ik krijg binnenkort bovenstaande abonnement maar heb geen idee of ik mijn huidige kabel die netjes in de muur onder de vloer is weggewerkt kan gebruiken. Dat is volgens mij meer een ouderwetse kabel.
Zo irritant dit want ik wilde alleen mijn abonnement wat goedkoper maken door wat minder zenders te nemen en dan krijg je dit grrr
Zo irritant dit want ik wilde alleen mijn abonnement wat goedkoper maken door wat minder zenders te nemen en dan krijg je dit grrr

dinsdag 13 september 2022 om 22:00
Wij hebben recentelijk een kastje van ziggo gekregen die draadloos is. Dus geen coax (wat het eerste halfjaar de enige mogelijkheid was en voor ons geen optie) maar ook geen internetkabel naar je modem. Alleen naar het stopcontact en hdmi in je tv. Ideaal! Zeker omdat het modem in je meterkast moet staan volgens ziggo vind ik een bedrade optie geen goede optie.
Aanvulling: hij werkt dus op je WiFi netwerk.
Aanvulling: hij werkt dus op je WiFi netwerk.
uncertaingirl90 wijzigde dit bericht op 13-09-2022 22:01
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
6.08% gewijzigd

dinsdag 13 september 2022 om 22:08

woensdag 14 september 2022 om 05:04
Ja ik kan niet vergelijken omdat wij dus geen coax hebben. Modem staat in meterkast en een kabel dwars door m'n woonkamer neerleggen is niet echt een optie.
Wij kijken maar zelden live tv dus heb er tot nu toe geen problemen mee. Kijken vaker Netflix etc.
Overigens ben ik ook niet tevreden met het WiFi netwerk dus zodra hier glasvezel komt ben ik weg bij ziggo.
Wij kijken maar zelden live tv dus heb er tot nu toe geen problemen mee. Kijken vaker Netflix etc.
Overigens ben ik ook niet tevreden met het WiFi netwerk dus zodra hier glasvezel komt ben ik weg bij ziggo.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in