Teams vergadering documenten toevoegen

20-09-2022 12:12 9 berichten
Hoi, als ik in teams een vergadering aanmaak wil ik de agenda graag meesturen (en eventuele andere bijlagen). Maar ik zie nergens in het venster een optie om documenten toe te voegen. Heel raar. Als ik google krijg ik de uitleg "klik op bijlage toevoegen". Maar die optie zie ik dus niet. Ben ik nou blind?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon met 'insert' in de bovenste balk. Of 'bijlage toevoegen' in het Nederlands.

O sorry. Dat is als je een Teams-meeting opzet vanuit Outlook. Ik doe dat eigenlijk altijd omdat ik eerst de aanwezigheid wil checken.

Maar goed, volgens Microsoft moet het zo: https://answers.microsoft.com/en-us/mst ... d9aa07df9a
schriftje wijzigde dit bericht op 20-09-2022 12:35
66.80% gewijzigd
Schriftje schreef:
20-09-2022 12:31
Gewoon met 'insert' in de bovenste balk. Of 'bijlage toevoegen' in het Nederlands.
Die optie zie ik dus niet.
WollenStone schreef:
20-09-2022 12:34
Die optie zie ik dus niet.
Klopt, sorry, zie hierboven. antwoord aangepast.
Schriftje schreef:
20-09-2022 12:31

O sorry. Dat is als je een Teams-meeting opzet vanuit Outlook. Ik doe dat eigenlijk altijd omdat ik eerst de aanwezigheid wil checken.

Maar goed, volgens Microsoft moet het zo: https://answers.microsoft.com/en-us/mst ... d9aa07df9a
Nou ja, wat bizar. Deze oplossing is me veel te ingewikkeld. Misschien toch maar vanuit outlook gaan plannen dan. Ik werk net met Teams en vind sommige dingen heel fijn, maar dit vind ik echt heel raar. Geen bijlage kunnen toevoegen, dat is toch wel heel basic. Ik zie dat je ook niet makkelijk een link kunt toevoegen naar een bestand. Hmmmm. :-?
Gewoon in outlook je vergaderingen plannen. Als het goed is kun je vanuit outlook ook je teamslink toevoegen. Tenminste dat kan vanuit mijn werk-outlook agenda wel.
hoi
Juist. Ik vond die oplossing van Microsoft ook veel te veel werk. Gewoon in Outlook plannen en het document/de documenten toevoegen. Soms kan je ook te ver gaan ;-).
Dat ga ik doen!
In Teams kun je ook via je agenda op de afspraak klikken en dan naar de chat gaan. Dan kun je de bijlage erin slepen als het goed is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven