Welke Instagram volgers app?

zondag 25 september 2022 om 12:09
Sommige instagrammers gaan jou volgen en als jij hen ook gaat volgen ontvolgen ze jou gelijk weer. Is een tacktiek om volgers te krijgen. Dat is we handig om in de gaten te houden.
Plus, je kunt mensen dan om tekst en uitleg vragen.

zondag 25 september 2022 om 12:20
Ik heb een zakelijke pagina. Ik heb er belang bij om deze te laten groeien. Als het om een privé pagina zou gaan, zou ik gemakkelijk bij kunnen houden wie mij volgt/ ontvolgt. Maar heb nu al flink wat volgers en daarom is zo'n app handig.
zondag 25 september 2022 om 12:21
Precies!WollenStone schreef: ↑25-09-2022 12:09Sommige instagrammers gaan jou volgen en als jij hen ook gaat volgen ontvolgen ze jou gelijk weer. Is een tacktiek om volgers te krijgen. Dat is we handig om in de gaten te houden.
Plus, je kunt mensen dan om tekst en uitleg vragen.![]()
Behalve het om tekst en uitleg vragen, de meeste volgers ken ik niet.
zondag 25 september 2022 om 12:24
Oké. en dan weet je wie jou volgt en wie niet (meer)
En dan?
zondag 25 september 2022 om 12:26
Het kan mogelijk inzicht bieden in waarin je volgers wel of niet geinteresseerd zijn, of dat het een account was dat alleen maar volgt om zelf gevolgd te worden.
Such fun!1

zondag 25 september 2022 om 13:06
Erg vervelend. Ik ontvolgde eens (lang geleden) het bedrijfje van een vriendin, omdat het me niet interesseerde, haar posts stoorden me zelfs. Dacht dat in anonimiteit te kunnen doen, maar nee dus
. Kreeg meteen een berichtje, haha!
Sindsdien ben ik uitgelogd en heb ik een andere anonieme account aangemaakt om lekker te kunnen volgen en ontvolgen zonder op de vingers gekeken te worden.

Sindsdien ben ik uitgelogd en heb ik een andere anonieme account aangemaakt om lekker te kunnen volgen en ontvolgen zonder op de vingers gekeken te worden.

dinsdag 27 september 2022 om 13:51
Afgezien van het feit dat het een zinloze oefening is adviseer ik je ook om dit niet te doen. Dat soort apps van derde partijen kunnen dit niet aanbieden zonder inbreuk te maken op de intellectuele eigendomsrechten van Instagram.
Met andere woorden, dit kan je je account kosten.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in