MAYDAY digibeet komt met geleende laptop niet in wifi
dinsdag 27 september 2022 om 19:08
Wat een ellende
. Vanmiddag soep over mijn toetsenbord gegooid. Gevolg: De helft van de toetsen doet het niet meer. Een pc-winkel heeft ernaar gekeken en ik moet dus aan het een nieuwe. Dat kan wel een week duren. Van de winkel heb ik een los toetsenbord te leen, maar het is onzeker hoe lang mijn laptop het nog blijft doen. Het kan best zijn dat hij over een uur helemaal de geest geeft.
Nu heb ik als back-up een laptop van 8 jaar oud van iemand te leen. Maar toen ik net probeerde of ik ermee op internet kon, bleek hij mijn wifi niet te kunnen vinden. In het rijtje adressen dat onder dat wereldbolletje staat, staat die van mij niet tussen. Ik kan ook alleen op het account van de eigenaar opstarten. Hoe kom ik nu in mijn eigen account? Ik snap geen hol van die dingen en ben onderhand de tranen nabij. Ik zit midden in sollicitaties en heb dat ding echt nodig. Help?
EDIT: opgelost

Nu heb ik als back-up een laptop van 8 jaar oud van iemand te leen. Maar toen ik net probeerde of ik ermee op internet kon, bleek hij mijn wifi niet te kunnen vinden. In het rijtje adressen dat onder dat wereldbolletje staat, staat die van mij niet tussen. Ik kan ook alleen op het account van de eigenaar opstarten. Hoe kom ik nu in mijn eigen account? Ik snap geen hol van die dingen en ben onderhand de tranen nabij. Ik zit midden in sollicitaties en heb dat ding echt nodig. Help?
EDIT: opgelost

sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 27-09-2022 19:51
Reden: opgelost
Reden: opgelost
1.12% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
dinsdag 27 september 2022 om 19:18
dinsdag 27 september 2022 om 19:25
Ik ga even met mijn provider bellen. Goeie tip!
Deze zaak heeft geen laptops op voorraad en hij moet dus besteld worden. Ze gaan hem dan ook inrichten, en dat heb ik nodig want ik snap niks van die dingen. De vorige keer ben ik een week bezig geweest om alles erop te krijgen.
Deze zaak heeft geen laptops op voorraad en hij moet dus besteld worden. Ze gaan hem dan ook inrichten, en dat heb ik nodig want ik snap niks van die dingen. De vorige keer ben ik een week bezig geweest om alles erop te krijgen.
Ik vind hier dingen van.
dinsdag 27 september 2022 om 19:45
Maar wat voor ingewikkelds moet er dan op je laptop? De tegenwoordige laptop's zet je aan en kun je gebruiken zo ongeveer.Sabeltandcavia schreef: ↑27-09-2022 19:25Ik ga even met mijn provider bellen. Goeie tip!
dinsdag 27 september 2022 om 19:51
JAAAAA, ik zit er in! In een helder moment ben ik in mijn huidige laptop gaan kijken welke wifi ik nu gebruik. Toen bleek dat mijn wifi toch in het rijtje stond van de leenlaptop. Een aantal jaar geleden heb ik een nieuwe modem gekregen en daar hoorde blijkbaar een andere wifi en wachtwoord bij. Ik had nog een oud briefje. Vandaar ook dat mijn wachtwoord niet werkte.
In een tweede helder moment kwam ik op het idee om op de onderkant van de modem te kijken. Jawel, daar stond een wachtwoord.
Nu kan ik als deze er echt mee uitscheidt toch bij mijn mail, internetbankieren etc. Wat een opluchting!
Hij is wel baggertraag, de leenlaptop, maar voor nood voldoet het. Zo dan. Hoe raak je tien kilo kwijt in slechts één moment? Zo dus.
Bedankt voor het meedenken allemaal.
In een tweede helder moment kwam ik op het idee om op de onderkant van de modem te kijken. Jawel, daar stond een wachtwoord.
Nu kan ik als deze er echt mee uitscheidt toch bij mijn mail, internetbankieren etc. Wat een opluchting!
Hij is wel baggertraag, de leenlaptop, maar voor nood voldoet het. Zo dan. Hoe raak je tien kilo kwijt in slechts één moment? Zo dus.
Bedankt voor het meedenken allemaal.

Ik vind hier dingen van.
dinsdag 27 september 2022 om 20:14
Fijn dat je gebruik kunt maken van de laptop.
Voor de toekomst: kun je niet de app van je bank op je telefoon zetten? Dan ben je qua financiën niet alleen afhankelijk van of je het op een laptop uit kunt voeren. Ik doe m'n financiële dingen uitsluitend via de app eigenlijk, is heel handig.
Voor de toekomst: kun je niet de app van je bank op je telefoon zetten? Dan ben je qua financiën niet alleen afhankelijk van of je het op een laptop uit kunt voeren. Ik doe m'n financiële dingen uitsluitend via de app eigenlijk, is heel handig.
Here am I in my little bubble
dinsdag 27 september 2022 om 21:04
Ik heb nog zo'n opdraaiwekker voor her geval dat ik ergens op tijd moet zijn

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
dinsdag 27 september 2022 om 21:27
dinsdag 27 september 2022 om 21:46
Kom op zeg. Dit kan mijn oude buurvrouwtje ook.
Such fun!1
dinsdag 27 september 2022 om 22:36
dinsdag 27 september 2022 om 22:39
Niet zo vooruitstrevend maar het werkt wél: ik lok mijn stiefzoon met lasagne en dan vraag ik of hij even dat met mijn telefoon wil fiksen. Ik geen stress, hij lekker eten. Heb je niet een handige doebe in je omgeving Sabeltandcavia, die je met een appeltaart of een bak bami kunt omkopen?
Wat eten we vanavond?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in