De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.
donderdag 13 oktober 2022 om 19:59
Ken je die scène uit de film Alien (https://youtu.be/bgXbq93U4J4)? Nou, dat dus. En vast ook nog wel andere dingen.
Waarmee startte de laatste sekssessie?
Waarmee startte de laatste sekssessie?
vrijdag 14 oktober 2022 om 18:02
Lekker dinertje in een stijlvol restaurant van een chic hotel, stout opdrachtje, voorspel in de lift, kleren al van ons lijf rukken achter de deur van onze kamer, haar naakt tegen de muur zetten en heerlijk seksen, gevolgd door lekker wijntje in de jacuzzi, gevolgd door nog meer gepassioneerde seks op bed.
Ooit wel eens gefantaseerd hoe mooi (of juist niet) het zou zijn als je een triootje kon hebben met je partner en minnaar/minnares?
Ooit wel eens gefantaseerd hoe mooi (of juist niet) het zou zijn als je een triootje kon hebben met je partner en minnaar/minnares?
Laat je nieuwsgierigheid naar de ander het altijd winnen van je drang om te veroordelen.
dinsdag 18 oktober 2022 om 09:20
Yep, inderdaad gegoogeld op Pretzel. Eerlijk gezegd nooit de naam geweten van dit verrukkelijke standje dat ik meestal wel in mijn repertoire heb. De variant hierop (geen idee wat de naam zou zijn) is beide liggend (zij op de rug, ik op mijn zij) en daardoor nog fijner omdat het relaxter is en ik mijn handen nog beter kan gebruiken om te strelen, kneden en vingeren. Anaal is hiermee ook heel goed en gedoseerd te doen.
Wel eens een iets te gymnastisch standje gehad dat in je rug schoot?
Wel eens een iets te gymnastisch standje gehad dat in je rug schoot?
Laat je nieuwsgierigheid naar de ander het altijd winnen van je drang om te veroordelen.
dinsdag 25 oktober 2022 om 17:34
Een soort van. Een actrice die later in een vrij-scène te zien was. Maar wel in een gewone film.
Wel eens seks gehad waarbij de mannelijke partner beduidend jonger was dan de vrouwelijke?
Wel eens seks gehad waarbij de mannelijke partner beduidend jonger was dan de vrouwelijke?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in