Welke virusscanner is goed?
zaterdag 15 oktober 2022 om 18:38
Hey allemaal,
Ik wil graag een virusscanner op mijn laptop zetten omdat ik bang ben dat mijn bestanden niet goed beschermd zijn.
Welke virusscanner hebben jullie op je laptop?
Moet ik een betaalde virusscanner of is een gratis virusscanner ook goed?
Ik zit eraan te denken om een van de mediamarkt te kopen. Hebben jullie daar ook een gekocht?
Alvast bedankt voor het lezen.
Ik wil graag een virusscanner op mijn laptop zetten omdat ik bang ben dat mijn bestanden niet goed beschermd zijn.
Welke virusscanner hebben jullie op je laptop?
Moet ik een betaalde virusscanner of is een gratis virusscanner ook goed?
Ik zit eraan te denken om een van de mediamarkt te kopen. Hebben jullie daar ook een gekocht?
Alvast bedankt voor het lezen.

zaterdag 15 oktober 2022 om 18:43
De beste virusscanner ben je zelf. Niet zomaar alles downloaden, niet op rare links klikken, niet zomaar overal je informatie invullen, geen rare mails openen.
Betaald of onbetaald maakt eigenlijk niet uit. Ik gebruik nu een jaar Norton 360 omdat ik dat een jaar gratis kreeg maar daarna stap ik weer over op Malwarebytes waar ik ook al jaren tevreden over ben. Heb als mac gebruiker eigenlijk geen virusscanner nodig maar ik vind het fijn om er wel een te hebben.
Betaald of onbetaald maakt eigenlijk niet uit. Ik gebruik nu een jaar Norton 360 omdat ik dat een jaar gratis kreeg maar daarna stap ik weer over op Malwarebytes waar ik ook al jaren tevreden over ben. Heb als mac gebruiker eigenlijk geen virusscanner nodig maar ik vind het fijn om er wel een te hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in