Telefoon
donderdag 20 oktober 2022 om 09:28
Ik moet een nieuwe telefoon.
Ik heb nu een Samsung en vind deze redelijk.
Ik heb weinig met Apple, vond mijn IPhone ook niet super.
Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internet en als camera.
Welke telefoon bevalt jullie goed?
Ik kom voor foto's uit op een Xiaomi 11T. Maar ken dit merk zelf niet.
Ik heb nu een Samsung en vind deze redelijk.
Ik heb weinig met Apple, vond mijn IPhone ook niet super.
Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internet en als camera.
Welke telefoon bevalt jullie goed?
Ik kom voor foto's uit op een Xiaomi 11T. Maar ken dit merk zelf niet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 20 oktober 2022 om 09:33
donderdag 20 oktober 2022 om 09:37
Ik zweer bij Samsung, maar dat is een boomer telefoon begrijp ik van de jeugd
Mijn dochter had heel even een Xiaomi en ook al kon die technisch veel, hij was erg storingsgevoelig en is snel kapot gegaan (mogelijk ook door het feit dat dochter er niet heel zachtzinnig mee om ging). Maar met Samsung en Iphone (wat ze nu weer heeft) had ze dat soort problemen niet.

Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
donderdag 20 oktober 2022 om 09:55
donderdag 20 oktober 2022 om 10:01
Ik heb nu mijn 2e Huawei en ik vind het de beste toestellen die ik tot nu toe heb gehad.
Dat gezegd hebbende, zou ik er nu echter geen meer kopen. Door het hele gedoe met Google ga je volgens mij toch een heleboel functies missen.
Ik baal daarvan, want ik moet eigenlijk een nieuwe, maar ik zou ook niet weten welke en ik vrees dat veel merken me tegen gaan vallen nu.
donderdag 20 oktober 2022 om 10:09
Nokia is Boomerbelgali schreef: ↑20-10-2022 09:37Ik zweer bij Samsung, maar dat is een boomer telefoon begrijp ik van de jeugdMijn dochter had heel even een Xiaomi en ook al kon die technisch veel, hij was erg storingsgevoelig en is snel kapot gegaan (mogelijk ook door het feit dat dochter er niet heel zachtzinnig mee om ging). Maar met Samsung en Iphone (wat ze nu weer heeft) had ze dat soort problemen niet.

donderdag 20 oktober 2022 om 10:12
S0LEIL schreef: ↑20-10-2022 10:01Ik heb nu mijn 2e Huawei en ik vind het de beste toestellen die ik tot nu toe heb gehad.
Dat gezegd hebbende, zou ik er nu echter geen meer kopen. Door het hele gedoe met Google ga je volgens mij toch een heleboel functies missen.
Ik baal daarvan, want ik moet eigenlijk een nieuwe, maar ik zou ook niet weten welke en ik vrees dat veel merken me tegen gaan vallen nu.
Mijn vriend heeft ook een Huawei en is er ook heel tevreden over. Wat bedoel je met het hele gedoe met Google?
donderdag 20 oktober 2022 om 10:26
https://www.androidplanet.nl/nieuws/huawei-in-2022/nerdopviva schreef: ↑20-10-2022 10:12Mijn vriend heeft ook een Huawei en is er ook heel tevreden over. Wat bedoel je met het hele gedoe met Google?
donderdag 20 oktober 2022 om 10:30
Oei, dat is wel iets om te onthouden. Bedankt!
donderdag 20 oktober 2022 om 10:36
Mijn Huawei P30Pro gaat z'n vierde jaar nu in. Ik vind het echt een fantastisch toestel, maar die camera is pas echt het einde! Daar kan echt geen enkele andere camera tegenop. Ik heb dus nog een oude die op Android en Google en zo draait. Zou niet weten welk toestel ik hierna zou moeten nemen die minstens net zo goed is (en een normale prijs heeft....)nerdopviva schreef: ↑20-10-2022 10:12Mijn vriend heeft ook een Huawei en is er ook heel tevreden over. Wat bedoel je met het hele gedoe met Google?
donderdag 20 oktober 2022 om 10:39
Mijn eerste Huawei hier, P30, is al een paar jaar oud dus geen last van de Google restricties. Maar als deze het begeeft moet ook ik straks aan een ander merk helaas. Helaas want ben zeer tevreden over deze telefoon. Snel, goede foto's, goed schakelen tussen verschillende apps, geen mankementen, voldoende geheugenruimte, mooi beeld.S0LEIL schreef: ↑20-10-2022 10:01Ik heb nu mijn 2e Huawei en ik vind het de beste toestellen die ik tot nu toe heb gehad.
Hiervoor had ik een LG, was ook een geweldige telefoon. Jammer dat deze niet meer geheugenruimte had. Het geluid van de LG is zo fijn, gebruik 'm nog steeds om TV mee te streamen via app, simkaartvrij.
donderdag 20 oktober 2022 om 11:05
https://tweakers.net/reviews/10466/7/sm ... aders.html
Ik heb ook een Huawei, maar zou nu geen Chinese telefoon meer kopen. (Oppo, Redmi, Vivo, Motorola dat is opgekocht door Lenovo, Xiaomi, Huawei en Oneplus)
Dan blijft over: Samsung, Apple, Google, Sony en nog een paar kleinere.
Ik heb wel een nieuwe telefoon nodig en ik vind het lastig kiezen. Ik wil ouderwetse dingen zoals een jack voor oortjes, een lange accuduur, ook bij niet gebruik, zo weinig mogelijk bloatware, en de mogelijkheid om dingen die ik niet wil gebruiken eraf te kunnen flikkeren.
Maar ik wil wel een hele goede camera. En ik wil er ook geen 1500 euro aan kwijt zijn.
Dat is nogal met elkaar in conflict.
Ik heb ook een Huawei, maar zou nu geen Chinese telefoon meer kopen. (Oppo, Redmi, Vivo, Motorola dat is opgekocht door Lenovo, Xiaomi, Huawei en Oneplus)
Ik heb wel een nieuwe telefoon nodig en ik vind het lastig kiezen. Ik wil ouderwetse dingen zoals een jack voor oortjes, een lange accuduur, ook bij niet gebruik, zo weinig mogelijk bloatware, en de mogelijkheid om dingen die ik niet wil gebruiken eraf te kunnen flikkeren.
Maar ik wil wel een hele goede camera. En ik wil er ook geen 1500 euro aan kwijt zijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 20 oktober 2022 om 11:29
Ik vond mijn oude Huawei eigenlijk ook de fijnste.S0LEIL schreef: ↑20-10-2022 10:01Ik heb nu mijn 2e Huawei en ik vind het de beste toestellen die ik tot nu toe heb gehad.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 20 oktober 2022 om 12:25
merano schreef: ↑20-10-2022 11:05https://tweakers.net/reviews/10466/7/sm ... aders.html
Dan blijft er inderdaad niet veel over. Hoeveel willen jullie uitgeven? Ik max 500. Ik heb de laatste jaren telefoons van het werk gehad en die waren wel iets duurder van 500 euro, dus ik ben erg verwend.
donderdag 20 oktober 2022 om 15:34
Ik had ook Huawei (p10 en p30) en helaas doordat er geen updates meer door google worden gegeven en ik sommige apps daardoor niet kon gebruiken, moest ik ook over. Jammer, want ook voor mij de beste telefoons die ik gehad heb.
Heb nu een Samsung s21 fe. Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu vind ik 'm wel prima. Niet bijzonder, maar ook geen storingen/haperingen ed. Hij is snel, foto's zijn prima en doet wat ie moet doen. En deze krijgt nog 5 jaar updates.
Als ik vandaag een nieuwe zou moeten kiezen, zou ik denk ik een Google Pixel 7 overwegen. Hoewel het enige minpunt de accuduur zou zijn. Wat betreft zit ie in dezelfde range als de Huawei toentertijd (nu met cashback €575,-).
Heb nu een Samsung s21 fe. Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu vind ik 'm wel prima. Niet bijzonder, maar ook geen storingen/haperingen ed. Hij is snel, foto's zijn prima en doet wat ie moet doen. En deze krijgt nog 5 jaar updates.
Als ik vandaag een nieuwe zou moeten kiezen, zou ik denk ik een Google Pixel 7 overwegen. Hoewel het enige minpunt de accuduur zou zijn. Wat betreft zit ie in dezelfde range als de Huawei toentertijd (nu met cashback €575,-).
donderdag 20 oktober 2022 om 15:40
roodwitblauw schreef: ↑20-10-2022 15:34Ik had ook Huawei (p10 en p30) en helaas doordat er geen updates meer door google worden gegeven en ik sommige apps daardoor niet kon gebruiken, moest ik ook over. Jammer, want ook voor mij de beste telefoons die ik gehad heb.
Ik kwam de Samsung S20 FE tegen, leek me inderdaad ook wel wat.
donderdag 20 oktober 2022 om 15:57
Ik heb momenteel een 3 jaar oude Nokia 8.1, waarmee ik me hier op het forum natuurlijk onsterfelijk belachelijk maak, maar het is een prima ding.
Aangezien deze Nokia niet meer te koop is, en zijn opvolger een rampzalig kreng (man heeft er een) heb ik ook mijn oog laten vallen op een Google Pixel 7. Maar dan vooral vanwege het feit dat iPhones er hier niet in komen en ik een telefoon wil die meer dan twee jaar mee kan.
Ik fotografeer zelden met mijn telefoon dus ik hoef niet 'de beste' camera, als het ding maar een fijn leesbaar scherm heeft, snel is en weer een paar jaar meegaat. Aangezien er nog helemaal niks mis is met mijn telefoon, en ik graag een beetje de kat uit de boom kijk, zit de Google in de planning voor voorjaar 2023.
Aangezien deze Nokia niet meer te koop is, en zijn opvolger een rampzalig kreng (man heeft er een) heb ik ook mijn oog laten vallen op een Google Pixel 7. Maar dan vooral vanwege het feit dat iPhones er hier niet in komen en ik een telefoon wil die meer dan twee jaar mee kan.
Ik fotografeer zelden met mijn telefoon dus ik hoef niet 'de beste' camera, als het ding maar een fijn leesbaar scherm heeft, snel is en weer een paar jaar meegaat. Aangezien er nog helemaal niks mis is met mijn telefoon, en ik graag een beetje de kat uit de boom kijk, zit de Google in de planning voor voorjaar 2023.
donderdag 20 oktober 2022 om 16:12
donderdag 20 oktober 2022 om 16:35
Irish_Wasser_Woman schreef: ↑20-10-2022 10:36Mijn Huawei P30Pro gaat z'n vierde jaar nu in. Ik vind het echt een fantastisch toestel, maar die camera is pas echt het einde! Daar kan echt geen enkele andere camera tegenop. Ik heb dus nog een oude die op Android en Google en zo draait. Zou niet weten welk toestel ik hierna zou moeten nemen die minstens net zo goed is (en een normale prijs heeft....)
Die heb ik ook en dus hetzelfde dilemma.
donderdag 20 oktober 2022 om 16:43
Alle nieuwe telefoons die er zijn en nog moeten komen zijn qua snelheid etc voor het blote oog amper waarneembaar. Als je 'vroeger' van de Samsung S2 naar de S3 ging was het een wereld van verschil. Tegenwoordig is dat niet meer zo/een heel stuk minder. Camera's zijn al een paar jaar gewoon goed. Natuurlijk komt er elk jaar een nieuw model uit met een nóg betere camera, meer opslag dus intern geheugen, scherper display... Maarja. Net wat je belangrijk vind.
Ik hecht er niet veel waarde aan om Youtube ofzo te kijken in 8K ULTRA HD 2160P.
Ik hecht er niet veel waarde aan om Youtube ofzo te kijken in 8K ULTRA HD 2160P.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in