Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
That's misschien a good idee, but first I wil wait the scheiding, so I can pull Edem a leg out.
Kerriebredsjo, since wanneer have The Stones the wisdom in pacht?
But real pet, former your eddem has toch no geld meer?

Moet je dan niet outwatchen he wil jou outkleden?
het moet over de rug van PP? Wat has Pete Paulsma er with to doen?
Well, meds, Pete Paulusma also werkt for de SBS6...
kerriebredsjo, I zou dat accepten van een lot of people, but not Micky High Dike. I know she lost two keer de baby, but other than that, what heeft she gedone in life? Zij only popular because hanging around de neck of a popular man. What goals has she bereikt by herzelf? There no helping Stones aan.
Ik ben Micky-moe!
Door Ridder Roelof op 22 mei 2009

Het is maar bij weinigen bekend dat Knetemann ook een gewild mannequin was.

Op 2 november 2004 overleed Gerrie Knetemann (53) . De Kneet was een van de grootste wielrenners die ons land ooit gekend heeft. Hij werd in 1978 wereldkampioen en won tien etappes in de Tour de France.

Er is een goede kans dat u zich het overlijden van Gerrie Knetemann niet meer kunt herinneren. Op diezelfde 2 november 2004 vond de gestoorde baarddrager Mohammed Bouyeri het namelijk nodig om Theo van Gogh open te ritsen. De moord op de obese querulant was wereldnieuws en beheerste nog wekenlang de Nederlandse voorpagina’s.

Pas in december, toen het sportjaaroverzicht werd uitgezonden, kreeg Nederland een beetje lucht van het overlijden van Knetemann.

Ik haal dit verhaal aan omdat deze tragische geschiedenis zich dreigt te herhalen.

Adam Curry en Patricia Paay staan op het punt om de nieuwe Gerrie Knetemann te worden.

Gaat u maar na:

In New York bereidt de staf van VN-secretaris-generaal Ban-Ki Moon momenteel een statement voor over de breuk tussen Jan en Yolanthe. ‘Geschokt’, zal waarschijnlijk het woord zijn dat Ban gebruikt om zijn gemoedstoestand te duiden.

De afdeling visuele grappen had wel eens betere dagen.

Volendam is in diepe rouw. Vertwijfeld en licht beschaamd worstelen de families Tuyp en Keizer met de vraag wat erger is: dat hun zoons verminkt uit café Het Hemeltje kwamen, of dat Yolanthe het palingdorp gaat verlaten. Zelfs de incest in Volendam ligt even stil.

Evert Santegoeds heeft al vier nachten niet geslapen. De uitslag van de Europese Verkiezingen zal voor een groot deel afhangen van wie er de komende week het snedigst uit de hoek gaat komen over Yolanthegate: Balkenende of Bos.

Ondertussen blijft het stil rond Curry en Paay. En dat terwijl ze op vrijwel hetzelfde moment als Jan en Yolanthe hun breuk bekend maakten.

Niets minder dan een gotspe is het. Jan en Yo zijn amper twee jaar bij elkaar, Paay en Curry als sinds 1988. Yolanthe poseerde totnogtoe alleen lafjes in een bikini voor FHM, Patries stond jaren geleden al met haar blote (en ruim gestoffeerde) Lurk in de Playboy.

Jan gaf ons Nick & Simon. Adam schonk ons de podcast, de zonnewijzer, het dansende colaflesje, vuige nieuwtjes over het koningshuis, de polka en de juiste wijze voor het uitspreken van de naam Madonna. (’Mudooona‘).

En toch: geen enkele politicus spreekt zich uit over de affaire. Tsja, in de Telegraaf mag Paay even haar beklag doen en komt Curry’s nieuwe liefde Mickey Hoogendijk kirrend aan het woord. Maar verder blijft het angstig stil. Zelfs André Rouvoet en Marianne Thieme zijn nog te beroerd om zich er mee te bemoeien. Het is alles Yolanthe en Jan wat de klok slaat. De echte vedetten kunnen doodvallen.

Uw opa weet het nog: in 1947 gaf La Paay de wederopbouw een steuntje in de rug.

Na de dood van Gerrie Knetemann werd de GP Gerrie Knetemann in het leven geroepen, een wielerwedstrijd ter nagedachtenis aan de renner. Na twee edities haakten de sponsors af en werd de wedstijd opgeheven. Schandalig. Het geeft te denken over de nagedachtenis aan het illustere duo Curry & Paay. Die is nu al bezoedeld.

Dankjewel, Wesley Sneijder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
The month june will never be hetzelfde anymore. I stel for om volgend jaar two minutes stilte to keepen.
Hahaha, wat een heerlijk topic! Ik heb een hekel aan mensen die Engelse zinnen door hun Nederlands gooien, maar dit is wel hilarisch :')
I burst out my pants van de giggles. Maar ik vind het niet strange dat they use so many George W. Bush English.

America is after all the land of overspel, at least dat is what I learn from Dr. Phil and his voorganger Jerry Jumper!

And ze zeggen toch not for nothing; where the hart is full from, there flows the mond van over.
op nu.nl:

Jointje te veel

Nog steeds hebben de bladen het over Mickey Hoogendijk, Adam Curry en Patricia Paay. De bedrogen Patries riep dat ze zo snel mogelijk een scheiding wilde.

Daar komt ze nu op terug. Om ‘golddigger’ Mickey te dwarsbomen, vertraagt ze de breuk. Want: geen scheiding betekent geen geld en geen nieuw huwelijk voor Adam. Waardoor Mickey geen werkvergunning voor de VS krijgt.

Zoete wraak, daarin bijt de ex Star Sister zich nu vast. Volgens Adams oud radio-collega Erik de Zwart is er inderdaad iets mis met Curry.

"Ergens heeft hij een jointje te veel gerookt of de kolder in de kop gekregen", aldus De Zwart. Patricia’s rivale Mickey geniet volgens Weekend juist van alle publiciteit. "De commotie lijkt haar uiterst welkom te zijn om zichzelf weer te kunnen profileren", weet een insider.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 19 juni 2009 @ 21:53:

The month june will never be hetzelfde anymore. I stel for om volgend jaar two minutes stilte to keepen.Respect, respect. Only, als te many couples upbreaken than het hier wel erg silent worden in this country.
silence is good!Ik don't have to slapen met eardoppen in anymore!

In deze picture zij ziet there out alsof zij thinks: Ik have the buit binnen. Maybe zij gaat nog wining en crying als Patries Adam tot op the bone uitkleedt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:kerriebredsjo schreef op 19 juni 2009 @ 18:00:

Ik gun Micky best veel geluk. Zij heeft in dit wereldse leven toch ook een hoop moeten doorstaan. Jammer dat het over de rug van PP moet, maar ja....wat zouden jullie doen wanneer je de liefde van je leven in iemand vindt? Makkelijk om te oordelen, maar ik denk dat iedereen uiteindelijk dat op zijn/ haar pad krijgt wat men nodig heeft. You can't always get what you want, but you always get what you need....

Ik gun iemand best geluk maar niet iemand die dat zelf over de rug van een ander wil verkrijgen. Dit is niet de eerste keer dat ze de partner van een ander inpikt en dan droog beweert dat zij zo normaal niet in elkaar steekt. Wat ik zou doen; wachten tot de scheiding erdoor is. Als het echt de liefde van je leven is, heb je samen nog vele jaren te gaan, dan kun je best even wachten.

En dan ga je zeker niet in alle bladen verkondigen hoe gelukkig je bent en dat je het op Patries niet meer kunt en dat soort na trap gedrag. En soms is een uitspraak slechts een uitspraak.

So en nou ik ben done met serieus hierover te talken.
Ik begreep uit de messages van Bianca that Adam self no penny meer te makken has. He has more faillissementen ons his CV than diploma's
YOu laat me schrikken Meds. Adam has diploma's?
Yes swimdiploma A en natuurlijk the chopper-pilots brevet. Maar than holds it ook wel over
quote:dolfje schreef op 19 juni 2009 @ 23:10:

op nu.nl:

Jointje te veel

Nog steeds hebben de bladen het over Mickey Hoogendijk, Adam Curry en Patricia Paay. De bedrogen Patries riep dat ze zo snel mogelijk een scheiding wilde.

Daar komt ze nu op terug. Om ‘golddigger’ Mickey te dwarsbomen, vertraagt ze de breuk. Want: geen scheiding betekent geen geld en geen nieuw huwelijk voor Adam. Waardoor Mickey geen werkvergunning voor de VS krijgt.

Zoete wraak, daarin bijt de ex Star Sister zich nu vast. Volgens Adams oud radio-collega Erik de Zwart is er inderdaad iets mis met Curry.

"Ergens heeft hij een jointje te veel gerookt of de kolder in de kop gekregen", aldus De Zwart. Patricia’s rivale Mickey geniet volgens Weekend juist van alle publiciteit. "De commotie lijkt haar uiterst welkom te zijn om zichzelf weer te kunnen profileren", weet een insider.

Mickey zou wel eens heel hard van de high naar beneden kunnen donderen en edem natuurlijk ook, dat gun ik die eikel eigenlijk wel, om nu ineens zielug te gaan doen dat ie al 10 jaar not happy is en daarmee Patries (mijn katten zijn grotere diva's daar niet van) na te trappen is typisch de excuse om het overstappen naar een ander goed te speaken.

Patries heeft groot gelijk dat ze de boel dwarsboomt, had ie maar not so stupid moeten speaken about her!
quote:meds schreef op 20 juni 2009 @ 00:56:

Ik begreep uit de messages van Bianca that Adam self no penny meer te makken has. He has more faillissementen ons his CV than diploma's

Yeah, dat was een beetje een mistakeje van my kant.

Gelukkig Patries heeft found een solution: stalling.

Dat zal Adam en Micky learnen. Gnagna!
Dat falls me nog mee, Meds. Ik had expected dat he had nothing aan diploma's.
quote:meds schreef op 20 juni 2009 @ 01:36:

Yes swimdiploma A en natuurlijk the chopper-pilots brevet. Maar than holds it ook wel overI knew he had geen shoe strik diploma!
That's why he wears only instapshoes, Dolfje?
quote:meds schreef op 19 juni 2009 @ 19:01:

het moet over de rug van PP? Wat has Pete Paulsma er with to doen?

Ben ik one day gone en dan kom er hier behind that parties has been swaffeling met pete Paulusma. dat was not de first keer Patries en jij know it.

Bitch of my life...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven