Tabbladen Safari gewist?
donderdag 3 november 2022 om 08:12
Op mijn iPhone zijn spontaan(?) al mijn openstaande tabbladen weg.
De tip om via geschiedenis of het plusje om gesloten tabbladen ze terug te halen werkt niet omdat ik een aantal tabbladen al een ruime tijd (denk eerder aan maanden dan dagen) open had staan om nog eens te bekijken. Deze zijn niet meer terug te vinden in de geschiedenis.
Weet iemand een andere manier om verdwenen tabbladen terug te halen?
Daarnaast iemand die weet hoe het kan dat ze allemaal in 1 keer weg zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe of wat ik gedaan heb.
De tip om via geschiedenis of het plusje om gesloten tabbladen ze terug te halen werkt niet omdat ik een aantal tabbladen al een ruime tijd (denk eerder aan maanden dan dagen) open had staan om nog eens te bekijken. Deze zijn niet meer terug te vinden in de geschiedenis.
Weet iemand een andere manier om verdwenen tabbladen terug te halen?
Daarnaast iemand die weet hoe het kan dat ze allemaal in 1 keer weg zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe of wat ik gedaan heb.
donderdag 3 november 2022 om 08:29
Heb je misschien een tweede tabbladgroep geopend?
Als he rechtsonder op het icoon met de twee vierkantjes drukt zie je de tabbladen van je huidige tabbladgroep, maar midden onderin kun je switchen naar een andere groep.
Ik vind dat handig, zo heb ik al mijn openstaande tabbladen met nieuws apart van de tabs met recepten bijvoorbeeld.
Als he rechtsonder op het icoon met de twee vierkantjes drukt zie je de tabbladen van je huidige tabbladgroep, maar midden onderin kun je switchen naar een andere groep.
Ik vind dat handig, zo heb ik al mijn openstaande tabbladen met nieuws apart van de tabs met recepten bijvoorbeeld.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
donderdag 3 november 2022 om 08:49
Heb ik niet. Wel een MacBook, maar die zijn niet gesynchroniseerd.
donderdag 3 november 2022 om 08:50
De tabbladgroepen ben ik sinds kort achter, die gebruik ik nu ook. De aangemaakte groepen zijn er gelukkig wel nog, maar de standaardgroep/venster is volledig gewist.may_ka schreef: ↑03-11-2022 08:29Heb je misschien een tweede tabbladgroep geopend?

donderdag 3 november 2022 om 10:20
donderdag 3 november 2022 om 13:00
Hoe doe je dat? Ook daar heb ik naar gekeken of ik per ongeluk alles gewist heb, maar die handeling kan ik ook niet vinden.
donderdag 3 november 2022 om 13:02
donderdag 3 november 2022 om 13:30
Op het boekje kan ik ze niet vinden. De tabbladen die ik graag terug wil staan al langere tijd open. De geschiedenis lijkt te werken op openingsdatum en niet op sluitdatum. Daardoor mis ik dus juist de bewaarde tabbladen die ik terug wil.Decentdeer schreef: ↑03-11-2022 13:06Als ik een tabblad wis, is het weg maar in mijn geschiedenis heb ik het dan nog wel staan. Die zie je als je op het boekje klikt.

donderdag 3 november 2022 om 13:51
Je klikt rechtsonder (als je zoekbalk onder zit) wat langer op de twee vierkantjes, dan krijg je de optie “sluit alle tabbladen”.Butterfly_fly schreef: ↑03-11-2022 13:00Hoe doe je dat? Ook daar heb ik naar gekeken of ik per ongeluk alles gewist heb, maar die handeling kan ik ook niet vinden.

donderdag 3 november 2022 om 13:53
Hoe dan ook, als je je tabbladen weer hebt hersteld (zoek anders op trefwoord in je browsegeschiedenis), dan zou ik ze eerder als favoriet markeren, dan het tabblad openhouden. Dan loop je dit risico niet.
Als ik Google vind ik trouwens talloze artikelen over “how to restore closed tabs”, maar heb het zelf niet geprobeerd.
Als ik Google vind ik trouwens talloze artikelen over “how to restore closed tabs”, maar heb het zelf niet geprobeerd.
vrijdag 4 november 2022 om 10:37
vrijdag 4 november 2022 om 10:39
Ik had Google geraadpleegd voordat ik het topic opende, zijn allemaal dezelfde tips die terugpakken vanuit de geschiedenis. Helaas voor mij niet de juiste optie omdat de tabbladen al langer open stonden.navyblue schreef: ↑03-11-2022 13:53Hoe dan ook, als je je tabbladen weer hebt hersteld (zoek anders op trefwoord in je browsegeschiedenis), dan zou ik ze eerder als favoriet markeren, dan het tabblad openhouden. Dan loop je dit risico niet.
Dank je wel voor je tip van de favorieten. Ik denk dat ik dat ga doen vanaf nu.
vrijdag 4 november 2022 om 10:41
Gecontroleerd. Ik wist niet dat dat bestond. Bij mij staat het op handmatig wissen. Dus dat is het niet geweest.lulletjerozenwater schreef: ↑03-11-2022 21:42In de instellingen kun je aangeven dat je tabbladen automatisch moeten sluiten na een dag, een week of een maand (of niet), misschien is dat actief geworden met een update?
Instellingen -> Safari -> Sluit tabbladen
Ik denk dat de optie die navybleu aangeeft gebeurd is zonder dat ik het in de gaten had.
vrijdag 4 november 2022 om 13:43
Dit kan komen omdat je bijvoorbeeld een update hebt gehad of de app is een keer gecrasht. Valt weinig aan te doen.
Tabbladen open houden is simpelweg geen goede manier om dingen te bewaren. Bookmark wat je nodig hebt en sluit de rest. Gaat je telefoon ook sneller van werken.
Tabbladen open houden is simpelweg geen goede manier om dingen te bewaren. Bookmark wat je nodig hebt en sluit de rest. Gaat je telefoon ook sneller van werken.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
vrijdag 4 november 2022 om 13:47
Voor nu is het dikke pech, baal er flink van.RoamingZombie schreef: ↑04-11-2022 13:43Dit kan komen omdat je bijvoorbeeld een update hebt gehad of de app is een keer gecrasht. Valt weinig aan te doen.
Bookmark of favorieten zal ik gaan gebruiken. Dank voor de tip.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in