Onbeperkt internet (thuis) in het buitengebied

08-11-2022 22:26 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok....van de Randstad naar een woning in het buitengebied.... Er is helaas geen glasvezel- of kabelaansluiting, alleen een KPN koper aansluiting met, volgens KPN, toch zeker een snelheid van maximaal 2MB!

Op zoek naar een andere manier dus..... En na even googlen zie ik door de bomen het bos niet meer....

Bestaat er zoiets als echt onbeperkt internet voor thuis?

Mobiele abonnementen mag je hiervoor niet gebruiken (in strijd met de fair use policy) en ook de telecombedrijven die onbeperkt 4G voor thuis aanbieden hebben vaak in de kleine lettertjes toch beperkingen opgenomen. Zo krijg je bijvoorbeeld 10GB per dag, en kun je als dat op is MB aanvullers krijgen (soms beperkt, soms onbeperkt). Dat lijkt me verrekte onhandig als ik thuis werk en in een zakelijke Teams meeting zit......

Dus, op zoek naar tips en ervaringen! Er zijn hier vast mensen die dit wiel al uitgevonden hebben.

De enige serieuze optie die ik nu tegenkwam en die echt onbeperkt lijkt is Starlink van Elon Musk. Voor € 85/maand.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je in aanmerking komt voor KPN buitengebied is je data daadwerkelijk onbeperkt, alleen de snelheid dus niet, maar dat is het nu ook niet natuurlijk. Overigens staat dat ook heel duidelijk op de website vermeld van KPN.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven