Essent app

21-11-2022 17:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit bij Essent en kan al dagenlang mijn dagelijks verbruik niet zien.
Niet in de app maar ook niet op Internet, heel irritant! Ik heb nog niet gebeld met Essent omdat ik er steeds na 17.00 aan denk om even te checken maar ik vroeg mij af of hier nog meer mensen bij Essent zitten en hier ook last van hebben?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Bij Vattenfall hetzelfde.... denk dat het probleem bij de netbeheerder ligt en niet bij de energiemaatschappijen.
Oh kijk, dat is wel handige info. Hoop dat het snel opgelost is, zeker in deze tijd is het toch prettig als je geregeld even kunt checken wat je verbruik is.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Even gecheckt, kan er gewoon in
Ze zijn tot 18 uur bereikbaar…
Ik gebruik de app ook. Laatste 2 dagen verbruik niet zichtbaar, kom er wel gewoon in. . Dit is wel vaker zo, ik verwacht dat deze er morgen gewoon zijn. Essent is afhankelijk van de doorgave van de netwerkbeheerder
mika2022 wijzigde dit bericht op 21-11-2022 17:46
8.31% gewijzigd
ik kan er gewoon in. Het is duurt alleen soms wel paar dagen voor verbruik zichtbaar is. Ik heb deze dongen in mijn meterkast en kan dan het actuele verbruik zien. Daardoor is het minder van belang wat er in de Essent app staat. https://www.homewizard.com/p1-meter/
Mika2022 schreef:
21-11-2022 17:40
Ze zijn tot 18 uur bereikbaar…
Net even geprobeerd, te druk, kom er nu niet door.
Lila-Linda schreef:
21-11-2022 17:38
Even gecheckt, kan er gewoon in
Ik kan wel in de app maar ik zie het dagelijkse verbruik niet. Helemaal niet dus niet alleen van een paar dagen niet.
ik kan gewoon alles zien t/m 18 nov
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
21-11-2022 17:52
ik kan gewoon alles zien t/m 18 nov
Dit, ik ook.
Live Life to the fullest
Ik kan wel inloggen, zowel in de app als online, maar mijn laatste gebruik is zichtbaar tot en met 17 november. Ben van Vattenfall gewend dat ik in de loop van de dag het gebruik van de vorige dag kan zien. Ze geven wel aan dat er problemen zijn met het ophalen van de gegevens, en dat ze hun best doen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Morgen toch maar even bellen dan, zo raar dit. Vooral omdat ik het dus in de app niet kan zien maar ook niet als ik inlog op internet.
Hendrikje106 schreef:
21-11-2022 18:25
Morgen toch maar even bellen dan, zo raar dit. Vooral omdat ik het dus in de app niet kan zien maar ook niet als ik inlog op internet.
Je kan via de app ook met ze chatten
Bellen heeft weinig zin denk ik.

App verwijderen en opnieuw inloggen al geprobeerd?
Bij mij hetzelfde. Ik kan ook al een tijdje niet mijn dadelijks verbruik zien maar kan wel gewoon in de app. Ik heb gebeld en de medewerker gaf aan dat het misschien aan de cookies lag. Alles verwijderd maar kom er nog steeds niet in.
Mika2022 schreef:
21-11-2022 18:31
Je kan via de app ook met ze chatten
Bellen heeft weinig zin denk ik.

App verwijderen en opnieuw inloggen al geprobeerd?
Ja al geprobeerd. Ga er morgen even achteraan. De chat werkte niet goed stond er op internet vandaar dat ze aanraden om te bellen.
Hendrikje106 schreef:
21-11-2022 18:44
Ja al geprobeerd. Ga er morgen even achteraan. De chat werkte niet goed stond er op internet vandaar dat ze aanraden om te bellen.
Je kunt bij Essent alleen chatten met een robot. Het is beter om te bellen. Ik kwam er redelijk snel doorheen. Succes met bellen!
Zomerliefhebber schreef:
21-11-2022 18:51
Je kunt bij Essent alleen chatten met een robot. Het is beter om te bellen. Ik kwam er redelijk snel doorheen. Succes met bellen!
Oh vandaar. Dank je!
Geen last van. Net nog gekeken. Bij drukte kom je in een wachtrij.
Vandaag weer een aantal keren geprobeerd te bellen. Steeds een wachtrij van meer dan 30 minuten en advies om later terug te bellen. Kan nog steeds mijn dagelijks verbruik niet zien. Heb Essent zojuist ook gemaild, heel irritant dit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven