Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
Oh en bij de weg, all you people die are zeggen dat I have no geld te makken. We zullen seen who will laugh als laatste. Ik have some geheime geldbronnen...
quote:ronniemitchel schreef op 20 juni 2009 @ 02:49:

[...]

Mickey zou wel eens heel hard van de high naar beneden kunnen donderen en edem natuurlijk ook, dat gun ik die eikel eigenlijk wel, om nu ineens zielug te gaan doen dat ie al 10 jaar not happy is en daarmee Patries (mijn katten zijn grotere diva's daar niet van) na te trappen is typisch de excuse om het overstappen naar een ander goed te speaken.

Patries heeft groot gelijk dat ze de boel dwarsboomt, had ie maar not so stupid moeten speaken about her!

Way to go Patries, superwijf.

*ik heb niet onder een steen gelegen was alleen maar on holiday.*
Dubbele posting
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 20-06-2009 13:25
Reden: Dubbel
% gewijzigd
quote:AdamC schreef op 20 juni 2009 @ 13:17:

Oh en bij de weg, all you people die are zeggen dat I have no geld te makken. We zullen seen who will laugh als laatste. Ik have some geheime geldbronnen...Can jij vertellen me hoe of wat? Ik want ook geheime geldwells.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Methinks RielPet wants to know these secrete geld sources too....
So Patries gaat Adam undressen for the money. And Mickey undresst zichzelf for the money. And voor the show... So straks is iedereen bloody naked...
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Edem , a geldbron is not the same as the flappentap , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Edem must go and zien Emile Ratelband, he geeft adviezen om te overleven de financial crisis. And he moet dan walk on hot kools. Tsjakka!

Over hete kolen lopen tegen de recessie met Emile

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Are you also met spanning aan het wachten op het item over the double interview with Patricia Pie and Yolanthe Cabau- van Cashmountain, in RTL Boulevard? Or maiby someone has already het interview gelezen?
Oh, the child of the bill komt ook nog aan het word. She says that Adam can nog niet eens his own hair kammen. That verkaart alles over his nieuwe hairmate.
Ah the double interview (samengevat) is also on telegraaf.nl

Yolanthe noemt Mickey a doos.

klik hier
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Patries feelt zich like a peuk that was drukt out in an ashtray... Poor thing!
Oh i did niet zee het ,ik was sporting.Ik will check the site van rtl boulevard om te looken what they zeggen.

Ik almost dacht this topic was aan het bleeding dood in the weekend,i was away en hopen for positive news.
No dolfje mickadam gate is nog niet over yet. Er is nog so much te zeggen.
"De teleurstelling, de belediging, ik voel me als een peuk in een asbak uitgedrukt", zegt Patricia Paay over haar breuk met Adam Curry.

"Ik ben zo gekwetst", zegt het HGT-jurylid. "Dat enorme vraagteken heb ik nu in mijn hoofd, want hij doet nu allerlei dingen waar hij een hekel aan had."

Ik snap geen bag from this dubbelinterview. Kan iemand het translaten in nederenglish?
We are sitting to sleep want er is lots over Mickadamia News. So heeft Christina haar father een happy vaderdag getwitterd. And heeft she gezegd that Micky een kut op high pootjes is
Who gaat er morgen the glossy buyen en overtiepen?
Yes. Ik will that doen.

Much too nieuwsgierig. I hope Micky wordt through the mud gehaald.

The bitch.

And Eddem zuigt.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Ik heb already gelezen that Yolanthe Micky een box ge-called heeft.
This was on twitter:

# Sorry I havent replied to any tweets!will do when I get back. Just did interview for Linda, flying home later tonight. 4:39 AM Jun 17th

# Has finished being naked with the model, yum! Weird hair and clothes ohh. Issue of Linda out in August..buy it guys!! How is everyone? x

Er will be dus een naaktinterview with the child of the bill in the Linda in augustus? So we can de zomer also wel doorkomen! Goed news!
Chrissie Twittert against Adam: Happy Fathersday en Adam Twittert terug: Thank you baby! Proud and very happy to be your Dad. I Love you ddeply.

I denk dat he loves Mickey dieper en dieper en..
I really kan niet understanden, dat je still twittert terwijl je op je wooden shoes kan weten dat de whole world meeleest. Damn, dan ben je wel mediahorney.
Hij thinks that the child of the rekening ofcourse very snel bij hem and Cokey zal visitten.

Hij thinks he gets weg met everything.
Look at me! I ben een very goede daddy!

Dat is de intention van het twitteren naar het child.

SMS is more private, but he wants the hele wereld to know how trots he is.
Micky is wel een box, maar Adam is veel en veel worse!

Want hij was still getrouwd en heeft haar after one time gezien te hebben gevraagd om naar The States te komen where he needed her beside him. Zij was free as a vogel but he not.

Had she maar eerder geweten dat Micha Klein vrijgezel was geworden, dan she had misschien different keuzes gemaakt. Maar Micha was zo achterbaks only yesterday wereldkundig te maken that his Afke is ervandoor with another man al since Koninginnedag! Nu kan ze hardly terugkrabbelen, na al die interviews over Adam. Ze zou completely voor gek staan als ze hem nu verliet voor Micha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven