Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2009 @ 09:24:

[...]

No, dat zij voelen zo strong. That the mannen them er never under krijgen, that kind of gewauwel.O yeah, vanthere that Yolanthe nu weer meteen with Wesley aan het klooien is.
Stressed is just desserts spelled backwards
O yess, but ze have no relation, what do je denken???

Hij is een so grote support.

End Paay's biggest support is the child of the bill, natuurlijk.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
But Yolanthe heeft nog niet gefucked met Wesley hoor, want haar last time was nog met Jan Smith.

Maybe kan Micha ook support krijgen van Yolanthe en Patricia Pie, want he is ten slotte ook bethundered.
Yes, they kan allemaal go together in a talkgroepje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Micha is also wel very much besodemietert. One day you give nog sexpartijtjes met coke and the world is mooi and in technicolors en the next dag krijg je een phonecalletje van een friend van je girlfriend that ze niet meer home komt because she goes with an other man in the suitcase.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Who is the nieuwe vlam of Afke, is that already bekend? Is he famous of gewoon een burgerlijke burger without technicolor issues?
I have no idee Chardonnay,ik am not zo familiaar met het well and wee from those peoples.
I try to google het antwoord wel even.

I didn't find de nieuwe vriend van Afke, but i did find een prachtige foto van Afke
She looks a beetje wasted maar dat can also voor de photo zijn.
It is niet a picture ik denk,she was letting de cat out in her eva kostuum and to meet some strange friends en the VARA was there om het to tapen...
Was it a echte leven soap?
quote:meds schreef op 12 juni 2009 @ 13:41:

Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...

My god... ik heb het ook gelezen. Ik ben blij dat ik niet in Patries d'r pumps sta...
quote:Chardonnay schreef op 24 juni 2009 @ 20:40:

Was it a echte leven soap?Ik will not be verrast als het so was..
who heeft RTL boellevaar geseen? Leo smst me that Adam en Micky hun new and improved love-stulpje laten seen, maar fuck ik heb het gemissed. So, who vertelt er even???
Damn, i missed RTL boellevaar. Gelukkig am i in de ziektewet so i can opblijven voor de herhaling.

You know what? Ik kijk alvast on rtl.nl, you never know.
Bron: rtl boulevard.

Adam en Micky naar Amerika

Ze zouden niet naar Amerika verhuizen, maar het lijkt er toch op dat Adam Curry en Micky Hoogendijk in San Francisco gaan samenwonen. Adam verklapte dat met een briefje aan zijn buren.

Adam was afgelopen vrijdag in San Francisco om zijn appartement daar klaar te maken voor de verhuizing. Hij gaat samen met Micky in een appartement wonen dat ongeveer 5500 euro per maand kost.
http://www.youtube.com/watch?v=0lJycJ3K6ZI

Duet van Paay genaamd " bloedheet " , maybe iemand can change the tekst in " blodlink " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Patricia Paay (NSF 1969) is razend op Wilma Nanninga van de Telegraaf omdat deze vrijdag op de Prive pagina van de krant een groot artikel over de scheidingsperikelen van Patricia publiceerde, waarbij de indruk werd gewekt dat er met Patricia was gesproken meldt Primeurjagers.nl op haar website.

"Ik heb helemaal nobody van de Telegraaf gespoken. Vanessa Bontje, medewerkster van Wilma, maakt de impression alsof ze mij have gecald . Het is more dan schandalig dat ze dit doen. Ik heb er no good woord voor over", laat Patricia Primeurjagers weten. Wie het artikel leest kan zich zeker niet aan de indruk onttrekken dat Wilma het persbericht alsmede een deel van het artikel in weekblad Story, die deze primeur bracht, van de diva heeft overgeschreven.

En dat is een grote krant als de Telegraaf toch onwaardig? Insiders vragen zich al langer af hoelang het geduld van de Telegraaf hoofdredactie nog is met Nanninga, die voortdurend achter het net vist bij grote primeurs. En dat was in de tijd van Henk van der Meijden wel anders. In het geruchtencircuit doet de naam van Evert Santegoeds trouwens al langer de ronde om Wilma bij de krant op te volgen! (Bron : Primeurjagers.nl)
quote:nostradame schreef op 24 juni 2009 @ 10:19:

But Yolanthe heeft nog niet gefucked met Wesley hoor, want haar last time was nog met Jan Smith.

Didn't she fuck with Jan en alleman?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Met other words, er gaan nog more heads rollen in mickadam gate.
Above reactie is a reactie op BGB her post.
Adam Curry en Patricia Paay in gevechtscheiding belandt!

Dit bericht is geplaatst op 21-06-2009 om 09:45:00

Ze hadden het nog zo graag voorkomen, maar Adam en Patricia zijn dan toch in een vechtscheiding belandt....

Zelf communiceren ze nauwelijks tot niet met de media, maar van mensen rond de omgeving van Adam en Patricia zijn de twee uiteindelijk recht tegenover elkaar komen te staan.

Het is nog net geen oorlog, maar het begint er steeds meer op te lijken. Inzet: zoals altijd geld. Patricia vecht voor haar rechten en Adam uiteraard voor de zijne. De twee zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hebben dus beide recht op 50% van hun bezittingen.

Maar zo eenvoudig ligt het blijkbaar allemaal niet. De advocaten hebben volgens bronnen de messen geslepen en "we blijven vrienden" is even heel ver weg. De stellingen zijn ingenomen. Gezellig is het in ieder geval allemaal niet meer volgens vrienden.
Micky Hoogendijk vertelt over haar sexuele hoogtepunt!

Dit bericht is geplaatst op 19-06-2009 om 15:51:00

Playboy mag dan wel in gesprek zijn over een naakt reportage met Micky, de concurrent heeft zijn slag al geslagen..

Niet Playboy maar het blad Miljonair heeft als eerste naaktbeelden van Micky Hoogendijk die ook nog eens iets verteld over haar sexuele hoogtepunt...

“Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: “Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me”. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life”, aldus Micky.
An expensive whore, dat is wat ze is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven