Wat koop jij bij bol
donderdag 29 december 2022 om 15:08
Ik heb onlangs een aantal cadeaubonnen gekregen en heb net even gekeken.
Ik ben op zoek naar wasmanden en naar een apparaat voor in de keuken, om makkelijk groente en fruit te snijden.
De wasmand die ik heb uitgezocht blijkt bij verschillende bouwmarkten (?) zo'n 9 euro goedkoper te zijn, en de apparaten om groenten en fruit te snijden zijn copy paste van Aliexpress...
Deceptie dus.
Maar wat is dan wél een aanrader op bol?
Ik ben op zoek naar wasmanden en naar een apparaat voor in de keuken, om makkelijk groente en fruit te snijden.
De wasmand die ik heb uitgezocht blijkt bij verschillende bouwmarkten (?) zo'n 9 euro goedkoper te zijn, en de apparaten om groenten en fruit te snijden zijn copy paste van Aliexpress...
Deceptie dus.
Maar wat is dan wél een aanrader op bol?
donderdag 29 december 2022 om 18:12
https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedri ... -ecommerce
Je hebt de laatste tijd duidelijk niet genoeg gekocht

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

donderdag 29 december 2022 om 18:19
Van alles. Elektronica, boeken, spellen, kantoorartikelen, een keer shampoo, hardlooplampjes, speciale batterijen, huishoudelijke artikelen, hardloop-headset, screenprotector, elektrische tandenborstel, computerscherm, een deurstopper, een kledingrek. Oh ja, baby Born voor nichtje, Lego voor neefje en nog meer speelgoed. Zomaar een willekeurige greep.
Ik ben niet echt prijsbewust, dat geef ik toe.
Ik ben niet echt prijsbewust, dat geef ik toe.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 29-12-2022 18:21
9.69% gewijzigd
donderdag 29 december 2022 om 18:20
Oeps!Wissewis schreef: ↑29-12-2022 18:12https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedri ... -ecommerce
Je hebt de laatste tijd duidelijk niet genoeg gekocht.
Er staat dat ik wel mijn best doe want Bol.com had het afgelopen kwartaal een omzet van 1,2 miljard euro, een groei van 5,6%. Maar ik moet voortaan ook mijn boodschappen daar doen of zo

donderdag 29 december 2022 om 18:34
Ben jij mij?Beertje321 schreef: ↑29-12-2022 16:30Bestellen bij bol.com begon ooit met boeken en e-boeken.
Tegenwoordig bestel ik er van alles. Best vaak.
Alleen dropshippers die hun zooi van Ali Baba dumpen op Bol.com vind ik heel erg irritant. Ik trapte er een keer in met iets kleins. Wekenlang gewacht, bleek het uit china te komen. Het was ook nog van slechte kwaliteit.![]()
Dus nu let ik beter op!
Ik bestel heul veel.
Score van de afgelopen weken:
E-reader
Cover
Krabpaal (miskoop)
Keukendoeken
Make up
Cadeaus voor onder de boom
Keukenrolhouder
Ooglidstickers
Schoenenkast
Nailartspul
Deurmat
Bakplaten
Opbergmanden
donderdag 29 december 2022 om 18:47
Ik koop er alles. Ik heb een hekel aanbwinkelen en word er chagrijnig van. Zelfs van het doorzoeken van allerlei webshops krijg ik stress. Dan betaal ik liever een paar euro meer door het snel bij bol te bestellen en er verder niet naar om te kijken. Levenskwaliteit is ook wat waard, zo denk ik maar.
♥

donderdag 29 december 2022 om 19:16
Bij Blokker of Intertoys kun je natuurlijk ook online bestellen, maar ik heb vaak gewoon geen zin om een heel nieuw account aan te maken, wel verzendkosten te moeten betalen, enzovoort. Het is niet dat ik nooit iets online bestel bij een andere winkel, maar meestal wordt het toch Bol.com.Lorem_Ipsum schreef: ↑29-12-2022 19:05Kan mij ook niet echt schelen dat iets er duurder is. Heb helemaal geen zin om naar de Blokker, de bouwmarkt of de Intertoys te gaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 29 december 2022 om 19:19
Van alles. We doen wel een prijsvergelijking.
Als een Panasonic broodbakmachine bij Bol 60 euro goedkoper is dan bij Welkoop/Boerenbont dan ga ik toch echt bij Bol bestellen.
Mijn man vindt het ook ideaal, bij prijsvergelijking van technische apparatuur komen de Bol-leveranciers er vaak goed uit. Het is voor hem gemakkelijker dan -tig zaken langs sjouwen.
Als een Panasonic broodbakmachine bij Bol 60 euro goedkoper is dan bij Welkoop/Boerenbont dan ga ik toch echt bij Bol bestellen.
Mijn man vindt het ook ideaal, bij prijsvergelijking van technische apparatuur komen de Bol-leveranciers er vaak goed uit. Het is voor hem gemakkelijker dan -tig zaken langs sjouwen.
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.

donderdag 29 december 2022 om 19:23
Ik koop ook veel bij Bol, maar wel alleen als ik het ergens anders niet goedkoper zie (incl verzendkosten). De prijzen van veel producten varieren per dag, en ook nog op de dag zelf is mij opgevallen. Spullen die geen haast hebben zet ik in mn lijstje, en als het afgeprijsd is bv kijk ik of ik het nog wil kopen (daar).

donderdag 29 december 2022 om 19:32
Precies dit. Mijn tijd is ook geld waard dus voor kleine dingen ga ik niet per se uitgebreid op zoekJillian69 schreef: ↑29-12-2022 18:47Ik koop er alles. Ik heb een hekel aanbwinkelen en word er chagrijnig van. Zelfs van het doorzoeken van allerlei webshops krijg ik stress. Dan betaal ik liever een paar euro meer door het snel bij bol te bestellen en er verder niet naar om te kijken. Levenskwaliteit is ook wat waard, zo denk ik maar.
donderdag 29 december 2022 om 19:54
Ik koop er ook vanalles. Eigenlijk alle kado’s die ik geef, bijvoorbeeld voor Sint of kinderverjaardagen. Laatst een pop, gezelschapsspel, scheurkalender, boeken, een brandblusser, corona zelftesten, spullen om een kinderfeestje te organiseren, spullen voor sport, spullen voor de fiets…
Ik ben select lid en betaal dus geen verzendkosten. Er staat heel duidelijk bij bij Bol wanneer het bezorgd wordt en dat klopt ook in 99% van de gevallen. Handig vindt ik dat. Hier dichtbij is geen speelgoedwinkel meer, dus even snel een kadootje kopen kost tijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van veel dingen niet eens meer weet in welke winkel ze dat verkopen. Zoals die brandblusser: dan zegt iemand “heb je dat niet in huis?’ Ga je even googelen of het nodig is, en dan denk je, tja, misschien toch wel zo veilig. Geen idee waar ik dat zou moeten zoeken in de stad, maar via bol.com is het in een minuut gevonden en binnen een dag bezorgd. Bespaart een boel tijd en stress.
Ik ben select lid en betaal dus geen verzendkosten. Er staat heel duidelijk bij bij Bol wanneer het bezorgd wordt en dat klopt ook in 99% van de gevallen. Handig vindt ik dat. Hier dichtbij is geen speelgoedwinkel meer, dus even snel een kadootje kopen kost tijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van veel dingen niet eens meer weet in welke winkel ze dat verkopen. Zoals die brandblusser: dan zegt iemand “heb je dat niet in huis?’ Ga je even googelen of het nodig is, en dan denk je, tja, misschien toch wel zo veilig. Geen idee waar ik dat zou moeten zoeken in de stad, maar via bol.com is het in een minuut gevonden en binnen een dag bezorgd. Bespaart een boel tijd en stress.
donderdag 29 december 2022 om 20:05

donderdag 29 december 2022 om 20:15
Nee, ik heb ook geen zin in al die accounts. Voor dat soort dingen is het bij mij toch vooral Bol en soms Coolblue. Ik vind dat ook overzichtelijker. Soms zoek ik nog weleens iets terug dat ik eerder gekocht heb. Lekker makkelijk als ik dan niet weer moet bedenken waar dat ook alweer was.Susan schreef: ↑29-12-2022 19:16Bij Blokker of Intertoys kun je natuurlijk ook online bestellen, maar ik heb vaak gewoon geen zin om een heel nieuw account aan te maken, wel verzendkosten te moeten betalen, enzovoort. Het is niet dat ik nooit iets online bestel bij een andere winkel, maar meestal wordt het toch Bol.com.
Voor kleding en schoenen shop ik wel overal en nergens.
donderdag 29 december 2022 om 20:21
- boeken
- spellen (bord/Switch)
- schoolspullen (dochter gebruikt graag spullen uit de griplijn van Faber en dat verkoopt de lokale Bruna echt niet),
- keer een deal gescored met Starbucks koffie voor Nespresso
- corona testen
- opzettandenborstels
- cartridges
Dat is wat ik er het afgelopen jaar heb gekocht.
- spellen (bord/Switch)
- schoolspullen (dochter gebruikt graag spullen uit de griplijn van Faber en dat verkoopt de lokale Bruna echt niet),
- keer een deal gescored met Starbucks koffie voor Nespresso
- corona testen
- opzettandenborstels
- cartridges
Dat is wat ik er het afgelopen jaar heb gekocht.
donderdag 29 december 2022 om 20:21
Kleding en schoenen koop ik voor mezelf meestal in de gewone winkel. Voor de kinderen ook wel online bijvoorbeeld bij Zara, Zalando, soms ook bij andere winkels. Ze hebben ook kleding bij Bol.com maar daar kijk ik eigenlijk zelden.Lorem_Ipsum schreef: ↑29-12-2022 20:15Nee, ik heb ook geen zin in al die accounts. Voor dat soort dingen is het bij mij toch vooral Bol en soms Coolblue. Ik vind dat ook overzichtelijker. Soms zoek ik nog weleens iets terug dat ik eerder gekocht heb. Lekker makkelijk als ik dan niet weer moet bedenken waar dat ook alweer was.
Voor kleding en schoenen shop ik wel overal en nergens.
donderdag 29 december 2022 om 20:25
donderdag 29 december 2022 om 20:27
Ik kocht heel veel bij bol.com maar tegenwoordig steeds minder. Wat ik voorheen bestelde bij bol, komt nu van Amazon ( echt van alles, van speelgoed, bakvormen, lampjes gympen etc etc). Zij zijn vaak goedkoper en leveren ook heel snel.
Als ik iets wil dan gooi ik het door Google en dan komen de prijzen van bol.com en Amazon langs en de goedkoopste selecteer ik.
Wat ik nog wel vaak koop zijn luiers ( pampers baby dry) bij bol.com. De maandboxen zijn daar vaak het goedkoopst.
Als ik iets wil dan gooi ik het door Google en dan komen de prijzen van bol.com en Amazon langs en de goedkoopste selecteer ik.
Wat ik nog wel vaak koop zijn luiers ( pampers baby dry) bij bol.com. De maandboxen zijn daar vaak het goedkoopst.

donderdag 29 december 2022 om 20:28
Ik begrijp nooit zo goed waarom we geforceerd de boekhandels of andere middenstanders in leven moeten houden. Misschien ligt die tijd op den duur simpelweg achter ons. Maak leuke huizen van die winkels.
donderdag 29 december 2022 om 20:31
Ja eens. Het is niet dat ik nooit iets koop bij lokale winkels, maar ik zie het niet als mijn morele plicht om die winkels overeind te houden, en ik voel me er dus ook niet schuldig om als ik iets online bestel.Lorem_Ipsum schreef: ↑29-12-2022 20:28Ik begrijp nooit zo goed waarom we geforceerd de boekhandels of andere middenstanders in leven moeten houden. Misschien ligt die tijd op den duur simpelweg achter ons.

donderdag 29 december 2022 om 20:33
Oh, nee, hoewel ik midden in centrum Amsterdam woon, omringd door winkels, shop ik toch vooral online. Vooral ook dingen die je in NL niet kunt krijgen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in