Leuke whatsapp nieuwjaarsgroet 2023

01-01-2023 09:43 14 berichten
Een gelukkkig nieuwjaar iedereen!
Ik vind het leuk om geanimeerde nieuwjaarswensen via whatsapp te versturen, maar zie nu voornamelijk dezelfde voorbij komen.
Waar zijn er leuke nieuwjaarswensen (animaties) te vinden die je kan versturen via whatsapp?

Groeten,
Wolkje
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet doen. Typ gewoon een mooie zin en klaar.

In elk geval geen bewegende (al dan niet glitterende) plaatjesdingen naar mij sturen ;-D
Ik vind al die filmpjes altijd verschrikkelijk. Heb nu ook weer drie dezelfde langdradig boodschappen.
Ik hou er ook niet van, ik download al die dingen ook niet dus ik kijk er niet eens naar.
Ik schrijf er altijd wel nog een persoonlijke boodschap bij.
En degenen die het niet willen lezen of openen negeren het gewoon.
Ik kreeg er vanochtend een van iemand die ik lang niet gezien heb. Zonder persoonlijke boodschap. Dan denk ik dus dat hij in bulk is verstuurd aan z'n hele adresboek en voel ik me eerder beledigd dan dat ik denk: Goh, leuk van diegene te horen
Ik twijfel nu tussen niet reageren of dezelfde terugsturen, ook zonder commentaar. Daar bedoel ik dan iets mee, maar ik vraag me af of dat overkomt.
.
impala schreef:
01-01-2023 10:37
Ik kreeg er vanochtend een van iemand die ik lang niet gezien heb. Zonder persoonlijke boodschap. Dan denk ik dus dat hij in bulk is verstuurd aan z'n hele adresboek en voel ik me eerder beledigd dan dat ik denk: Goh, leuk van diegene te horen
Ik twijfel nu tussen niet reageren of dezelfde terugsturen, ook zonder commentaar. Daar bedoel ik dan iets mee, maar ik vraag me af of dat overkomt.

Als iemand zo negatief over me denkt, hoef ik inderdaad niets terug. Je zou ook kunnen denken "goh, wat leuk dat diegene iets leuks voor me heeft uitgezocht".
nerdopviva schreef:
01-01-2023 10:39
Als iemand zo negatief over me denkt, hoef ik inderdaad niets terug. Je zou ook kunnen denken "goh, wat leuk dat diegene iets leuks voor me heeft uitgezocht".
Dat gevoel kreeg ik er totaal niet bij. Ik weet vrijwel zeker dat dat ook niet het geval was. Het was ook geen gifje dat op een of andere manier persoonlijk op te vatten was.
Ik moet erbij zeggen dat deze persoon het contact heeft laten doodbloeden door onze laatste afspraak (die op mijn initiatief was) af te zeggen en er nooit meer op terug te komen. Dus toen ik een appje zag dacht ik: leuk. Tot ik zag wat het was.
Als ik zo'n plaatje van mijn moeder of een goede vriendin krijg die mij normaal ook gewoon appt, vind ik het nog steeds onpersoonlijk maar vat ik het niet negatief op.
Dus wat mij betreft maakt het verschil aan wie je het wil sturen, of het slechts een matig of een heel slecht idee is.
En ook of het plaatje persoonlijk is, als jullie bv een liefde voor lama's of winnie the pooh delen en je stuurt zo'n plaatje, is het alweer anders.
.
Ik kreeg deze:

"Ik wil jullie nog ff persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen.
We hebben samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2015 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Tilburg!
Groetjes, Linda!"

en nee, we kennen geen Linda :-)
grenada schreef:
01-01-2023 10:53
Ik kreeg deze:

"Ik wil jullie nog ff persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen.
We hebben samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2015 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Tilburg!
Groetjes, Linda!"

Beetje afgezaagd, maar ik vind het wel grappig. En wat moet je nou voor origineels sturen voor het nieuwe jaar? Aan iemand die een zwaar jaar heeft gehad of tegemoet gaat, kan ik me nog voorstellen dat je iets persoonlijks schrijft, maar verder is het toch vooral "beste wensen" of een variatie daarop?
grenada schreef:
01-01-2023 10:53
Ik kreeg deze:

"Ik wil jullie nog ff persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar......
Groetjes, Linda!"

:proud:
.
kon er ook wel om lachen:-)
nerdopviva schreef:
01-01-2023 10:56
Beetje afgezaagd, maar ik vind het wel grappig. En wat moet je nou voor origineels sturen voor het nieuwe jaar? Aan iemand die een zwaar jaar heeft gehad of tegemoet gaat, kan ik me nog voorstellen dat je iets persoonlijks schrijft, maar verder is het toch vooral "beste wensen" of een variatie daarop?
Voor 2015 ?
Yildizlar2 schreef:
01-01-2023 11:56
Voor 2015 ?
een grapje......

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven