Nachtstand uitzetten Samsung zonder instellingen menu

zaterdag 7 januari 2023 om 00:23
Om 0:00 tot een uur of 8:00 springt mijn telefoon over op zwart/wit i.p.v. kleur. Dat kon ik eerst makkelijk uitzetten als dat nodig was d.m.v. een notificatie in het drop down menu. (Geen idee of ik dat goed uitleg hahaha). Anyway vorige week kreeg mijn telefoon een software update naar de nieuwe Android versie en nu kan ik het niet meer uitzetten zoals ik gewend was. Maar ik zet het soms wel per ongeluk uit omdat ik soms tijdens het rondklikken en vegen ineens weer kleur krijg. Maar hoe doe je dat? Ik wil het nu ook zo uitzetten maar nu lukt het dus niet om het bewust uit te zetten.
Als ik erop Google krijg ik allemaal de riedel dat ik naar instellingen moet maar er is dus ook een andere manier.
Wie weet wat ik bedoel en hoe je moet tikken, vegen of wat dan ook zonder bij instellingen iets uit of aan te zetten?
Als ik erop Google krijg ik allemaal de riedel dat ik naar instellingen moet maar er is dus ook een andere manier.
Wie weet wat ik bedoel en hoe je moet tikken, vegen of wat dan ook zonder bij instellingen iets uit of aan te zetten?
zaterdag 7 januari 2023 om 00:37

zaterdag 7 januari 2023 om 01:02
Ik kan er niks aan doen dat je Engels zo slecht is. Maar bedankt voor je reactie.Nauttia666 schreef: ↑07-01-2023 00:58Ik ben gestopt bij anyway.
Maar het kan zomaar zijn dat ik je met een andere forummer die over taalzaken valt verwar.
zaterdag 7 januari 2023 om 02:21
Nauttia666 schreef: ↑07-01-2023 00:58Ik ben gestopt bij anyway.
Maar het kan zomaar zijn dat ik je met een andere forummer die over taalzaken valt verwar.
Want je vond drop down menu wel goed Nederlands?
Anyway....
Sorry, verder geen nuttige bijdrage. Heb wel die nachtstand bij alarm gezien, maar gebruik de stand waar jij het over hebt niet denk ik... herken het niet iig.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

zaterdag 7 januari 2023 om 10:30

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in