Welke noise cancelling in-ear dopjes voor iPhone & Spoti
donderdag 12 januari 2023 om 15:32
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil liefst maximaal €150 uitgeven voor in-ear bluetooth oordopjes. Met active noice cancelling (ANC) die (redelijk) goed werkt. Liefst ook vrij klein en geschikt voor smalle gehoorgang, niet met van die uitstekende 'stokjes' eraan. Maar die wel goed blijven zitten.
Ik heb wel al een grote over-ear koptelefoon met noise cancelling maar de noise cancelling houdt alleen wat ruis tegen en het is ook een groot ding wat ik lang niet altijd mee de trein in of op vakantie wil meenemen. En als ik ermee op straat loop en het waait, hoor ik de wind juist harder om die schelpen heen suizen dan de muziek.
Ik zag Samsung in-ear dopjes die erg goeie reviews krijgen over het comfort en de ANC, en maar iets van €70 kostten, maar elders op internet lees ik dat die niet goed matchen met iPhone; dat je dan de muziekkwaliteit en equalizer bijvoorbeeld niet kan bijstellen.
Heeft iemand tips voor merken of winkels?
Ik heb wel al een grote over-ear koptelefoon met noise cancelling maar de noise cancelling houdt alleen wat ruis tegen en het is ook een groot ding wat ik lang niet altijd mee de trein in of op vakantie wil meenemen. En als ik ermee op straat loop en het waait, hoor ik de wind juist harder om die schelpen heen suizen dan de muziek.
Ik zag Samsung in-ear dopjes die erg goeie reviews krijgen over het comfort en de ANC, en maar iets van €70 kostten, maar elders op internet lees ik dat die niet goed matchen met iPhone; dat je dan de muziekkwaliteit en equalizer bijvoorbeeld niet kan bijstellen.
Heeft iemand tips voor merken of winkels?
You can never have too many hats, gloves and shoes
donderdag 12 januari 2023 om 15:50
De consumentengids heeft een test hierover. Voor beide modellen. Ik heb op basis daarvan een keuze gemaakt. Echt handig. Ben gegaan voor draadloze hoofdtelefoon. Tussen Beste koop en Als beste uit de test heb ik gekozen. Slechte erg weinig in punten, terwijl het prijsverschil enorm was.
Kijk daar eens.
Kijk daar eens.
donderdag 12 januari 2023 om 16:12
Wordt lastig met een budget van 150 euro….
Ik weet niet of ze helemaal aan jouw eisen voldoen, TO, maar ik ben zelf tevreden over mijn OnePlus buds pro. Ik heb in elk geval geen last van suizende wind. (Maar ook geen nauwe gehoorgang, dus daarmee geen ervaring.)
VanLippe…, lang niet gezien! Hoe is het met jou?

donderdag 12 januari 2023 om 20:26
vrijdag 13 januari 2023 om 00:14
Dank jullie wel. Ik heb gekeken naar die Oneplus die jullie noemden, en Sony, en Apple Pro. Die laatste zijn me sowieso te duur. De reviews bij de Sony Linkbuds S waren het best in deze prijsklasse dus die heb ik besteld, ben benieuwd. En het lijkt niet uit te maken aan welk type telefoon je ze hangt, je kan met de equalizer alles aanpassen. (Wat bij die Samsung dopjes dus niet schijnt te kunnen met een iPhone).
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 18 januari 2023 om 13:36
Dat is dus een van de nadelen van de overgewaarde Apple. Je zit vast in het ecosysteem.
Dus volgende keer lekker Android kopen. Dan heb je veel meer keuzen in oordopjes en je bent goedkoper uit.
Dus volgende keer lekker Android kopen. Dan heb je veel meer keuzen in oordopjes en je bent goedkoper uit.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in