simpel afvinklijstje op telefoon, welke app
donderdag 12 januari 2023 om 16:33
Dag,
Ik ben met fysiotherapie begonnen en er komt regelmatig een oefening bij die ik dagelijks moest doen. In het begin schreef ik dat allemaal in mijn papieren agenda maar het wordt wat rommelig daar.
Ik zoek een app voor Android, om mijn oefeningen in te zetten en ze simpelweg af te kunnen vinken elke dag.
Ik kom allemaal op ingewikkelde planners uit, vaak gekoppeld aan Google of mailadres en dat wil ik niet.
Wie heeft er een tip? En anders wordt het een ouderwets A4 vel, dat kan ook..
Ik ben met fysiotherapie begonnen en er komt regelmatig een oefening bij die ik dagelijks moest doen. In het begin schreef ik dat allemaal in mijn papieren agenda maar het wordt wat rommelig daar.
Ik zoek een app voor Android, om mijn oefeningen in te zetten en ze simpelweg af te kunnen vinken elke dag.
Ik kom allemaal op ingewikkelde planners uit, vaak gekoppeld aan Google of mailadres en dat wil ik niet.
Wie heeft er een tip? En anders wordt het een ouderwets A4 vel, dat kan ook..
donderdag 12 januari 2023 om 16:44
donderdag 12 januari 2023 om 16:46
donderdag 12 januari 2023 om 17:04
Mijn fysiotherapeut werkt met PhysiApp. Je krijgt dan je eigen oefeningen met filmpjes en uitleg en alles in de app en je kunt ze elke dag afvinken. Je kunt aangeven hoe het ging en je krijgt grafiekjes met je progressie en zo. En je fysiotherapeut kan er zelf gemakkelijk dingen aan toevoegen. Misschien heeft jouw fysiotherapeut ook wel zoiets.
donderdag 12 januari 2023 om 17:07
We maken filmpjes tijdens het oefenen. En ik weet niet of ik die progressie van mij in een grafiek wil zienietsjemeer schreef: ↑12-01-2023 17:04Mijn fysiotherapeut werkt met PhysiApp. Je krijgt dan je eigen oefeningen met filmpjes en uitleg en alles in de app en je kunt ze elke dag afvinken. Je kunt aangeven hoe het ging en je krijgt grafiekjes met je progressie en zo. En je fysiotherapeut kan er zelf gemakkelijk dingen aan toevoegen. Misschien heeft jouw fysiotherapeut ook wel zoiets.

donderdag 12 januari 2023 om 17:12
Die filmpjes kunnen ook in de app. Ik heb een paar bijzonder charmante opnames van mezelf terwijl ik de oefeningen doe die niet in de app voorgeprogrammeerd staan

donderdag 12 januari 2023 om 17:18
Die filmpjes heb ik ook ja. . vreselijk. Wel gelukkig vergezeld door de donkerbruine stem van de fysiotherapeut die ook nog voor me telt zodat het thuis makkelijker is. De oefeningen kosten me zoveel energie dat de denkkracht naar nul gaat..ietsjemeer schreef: ↑12-01-2023 17:12Die filmpjes kunnen ook in de app. Ik heb een paar bijzonder charmante opnames van mezelf terwijl ik de oefeningen doe die niet in de app voorgeprogrammeerd staan![]()
En de therapie is zo afwijkend, ik denk niet dat die voorgeprogrammeerd te vinden zijn. Ben al vanaf oktober bezig met mijn duim.. als die het beter gaat doen kan ik tenminste iets vasthouden tijdens het oefenen,mag alleen in gesloten keten oefenen.
donderdag 12 januari 2023 om 17:46
Op mijn Samsung staat de app Reminder. Je kan dan ook een widget op je startscherm plaatsen. Ik zet daar van alles in aan taakje, bijvoorbeeld: papiercontainer aan straat elke maand, boodschappenlijstje wekelijkse boodschappen, bovenetage stofzuigen e.d.
Je kan eenmalige taakjes maken, bv tandarts bellen om afspraak te verzetten.
Als je eenmalig taakje afvink dan is hij uit het lijstje.
Als je terugkerend taakje afvink dan gaat hij naar de eerstvolgende dag.
Je kan eenmalige taakjes maken, bv tandarts bellen om afspraak te verzetten.
Als je eenmalig taakje afvink dan is hij uit het lijstje.
Als je terugkerend taakje afvink dan gaat hij naar de eerstvolgende dag.

donderdag 12 januari 2023 om 17:51
donderdag 12 januari 2023 om 17:57

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in