Welke noise cancelling in-ear dopjes voor iPhone & Spoti

12-01-2023 15:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil liefst maximaal €150 uitgeven voor in-ear bluetooth oordopjes. Met active noice cancelling (ANC) die (redelijk) goed werkt. Liefst ook vrij klein en geschikt voor smalle gehoorgang, niet met van die uitstekende 'stokjes' eraan. Maar die wel goed blijven zitten.

Ik heb wel al een grote over-ear koptelefoon met noise cancelling maar de noise cancelling houdt alleen wat ruis tegen en het is ook een groot ding wat ik lang niet altijd mee de trein in of op vakantie wil meenemen. En als ik ermee op straat loop en het waait, hoor ik de wind juist harder om die schelpen heen suizen dan de muziek.

Ik zag Samsung in-ear dopjes die erg goeie reviews krijgen over het comfort en de ANC, en maar iets van €70 kostten, maar elders op internet lees ik dat die niet goed matchen met iPhone; dat je dan de muziekkwaliteit en equalizer bijvoorbeeld niet kan bijstellen.

Heeft iemand tips voor merken of winkels?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik vind die van Apple zelf erg goed werken.
De consumentengids heeft een test hierover. Voor beide modellen. Ik heb op basis daarvan een keuze gemaakt. Echt handig. Ben gegaan voor draadloze hoofdtelefoon. Tussen Beste koop en Als beste uit de test heb ik gekozen. Slechte erg weinig in punten, terwijl het prijsverschil enorm was.
Kijk daar eens.
montblanc schreef:
12-01-2023 15:38
Ik vind die van Apple zelf erg goed werken.
Wordt lastig met een budget van 150 euro….

Ik weet niet of ze helemaal aan jouw eisen voldoen, TO, maar ik ben zelf tevreden over mijn OnePlus buds pro. Ik heb in elk geval geen last van suizende wind. (Maar ook geen nauwe gehoorgang, dus daarmee geen ervaring.)

VanLippe…, lang niet gezien! Hoe is het met jou?
agene schreef:
12-01-2023 16:12
Wordt lastig met een budget van 150 euro….
Ik zie ze voor 160. Prijzig, maar vond de ANC echt verrassend goed werken, ze blijven prima zitten en geven mooi geluid.
montblanc schreef:
12-01-2023 16:22
Ik zie ze voor 160. Prijzig, maar vond de ANC echt verrassend goed werken, ze blijven prima zitten en geven mooi geluid.

Dat zijn de gewone, zonder ANC.
Misschien doorsparen en voor de meest logische optie gaan?
Flashy schreef:
12-01-2023 18:39
Misschien doorsparen en voor de meest logische optie gaan?

Ze wil zonder 'stokjes' dus dan vallen die van Apple af.
RikM schreef:
12-01-2023 18:47
Ze wil zonder 'stokjes' dus dan vallen die van Apple af.
Ja maar een ander merk op Apple werkt vaak gewoon niet lekker.
RikM schreef:
12-01-2023 17:36
Dat zijn de gewone, zonder ANC.
Oh echt? Jammer! Dacht juist fijn dat ze intussen goedkoper geworden waren :-[
mijn zoon heeft net Sony gekocht (bij belsimpel), valt in je budget. Geluid is goed en NC ook
overigens werken die van apple het beste met apple. Bij android luistert het minder nauw aldus zoon
Wel met stokjes: 1more comfobuds pro.
Goed werkende noise canceling, zitten goed, lange accuduur. Via amazon 70€.
En werkt prima met iphone, geen enkel probleem.

Ik had eerst zonder stokjes van JBL maar die bleven echt niet goed zitten. Ook merkloze geprobeerd maar zelfde euvel.
Dank jullie wel. Ik heb gekeken naar die Oneplus die jullie noemden, en Sony, en Apple Pro. Die laatste zijn me sowieso te duur. De reviews bij de Sony Linkbuds S waren het best in deze prijsklasse dus die heb ik besteld, ben benieuwd. En het lijkt niet uit te maken aan welk type telefoon je ze hangt, je kan met de equalizer alles aanpassen. (Wat bij die Samsung dopjes dus niet schijnt te kunnen met een iPhone).
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik zweer bij noise canceling van Bose. Heb ze met draad maar zijn inmiddels vast ook zonder draad te vinden.
Dat is dus een van de nadelen van de overgewaarde Apple. Je zit vast in het ecosysteem.

Dus volgende keer lekker Android kopen. Dan heb je veel meer keuzen in oordopjes en je bent goedkoper uit.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven