Timer Spotify / telefoon?

18-01-2023 20:35 7 berichten
Vraagje van een digibeet ...

Ik val tegenwoordig graag in slaap bij het luisteren naar een podcast. Binnen een half uur slaap ik meestal, maar word vervolgens midden in de nacht altijd 1 x wakker omdat ik naar het toilet moet en dan loopt mijn podcast dus nog.
Kan ik het dusdanig instellen dat dit na 1 uur automatisch stopt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Apple of Android?
Yes dat kan. Als je het nummer wat speelt openklikt, zie je rechtsboven drie puntjes. Als je daarop klikt en even scrolt staat daar een timer voor slaapstand.

In mijn herinnering stond dat maansymbooltje eerst altijd gewoon ergens naast de play-knop, maar daar zie ik 'm niet meer..
montblanc schreef:
18-01-2023 20:37
Apple of Android?
Samsung
Als ik een podcast aflevering aanklik heb ik rechtsonderin een maantje staan. Als je daarop klikt kun je inderdaad een timer instellen (slaapstand).
Op mijn telefoon (iPhone) werkt het ook met de gewone timer van mijn telefoon zelf. Die kan ik instellen op "stopt met afspelen bij einde timer" en dat werkt ook op Spotify. Misschien is dat nog een optie?
Vazig schreef:
18-01-2023 21:46
Als ik een podcast aflevering aanklik heb ik rechtsonderin een maantje staan. Als je daarop klikt kun je inderdaad een timer instellen (slaapstand).
Gevonden! Werkt inderdaad met het maantje. Ik heb het gisteravond uitgeprobeerd en het is gelukt.
Bedankt!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven