Man appt met andere vrouw
maandag 27 februari 2023 om 09:28
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik ben er gister achtergekomen dat mijn man met een andere vrouw appt, sexueel getint.
Het komt echt uit het niets. De grond zakte onder mijn voeten weg.
Ik heb hem er meteen mee geconfronteerd en hij gaf aan dat het grapjes en gekkigheid was. Ik vroeg hem of in de app mocht lezen hij zei dat dat goed was. Vervolgens gaat hij naar de wc en komt terug en heeft de app gewist. Hij zegt dat hij bang is dat het lezen meer kapot maakt.
Ik vraag me nu af wat hij te verbergen heeft en of hij echt eerlijk is. Hij zegt dat er niets is gebeurd tussen hen. Maar er zijn geen feiten meer dus ik moet hem op zijn verhaal vertrouwen en vind ik heel moeilijk. Waarom verwijder je het als je niets te verbergen hebt.
Ik ben zo in de war. Boos, verdrietig, beangstigend, onzeker, dit is echt een achtbaan van emoties. Ik weet niet wat ik met mijn emoties moet. We hebben een zoon en als hij er niet was dan had ik mijn spullen gepakt om goed na te denken zonder hem om mij heen.
Hij zegt dat het hem spijt ook van het verwijderen dat hij het van schrik deed omdat hij bang is om mij te verliezen. Ik wil niet bij hem weg maar mijn vertrouwen heeft wel een flinke opdonder gekregen. Hoe nu verder… ik weet het even niet meer allemaal.
Het komt echt uit het niets. De grond zakte onder mijn voeten weg.
Ik heb hem er meteen mee geconfronteerd en hij gaf aan dat het grapjes en gekkigheid was. Ik vroeg hem of in de app mocht lezen hij zei dat dat goed was. Vervolgens gaat hij naar de wc en komt terug en heeft de app gewist. Hij zegt dat hij bang is dat het lezen meer kapot maakt.
Ik vraag me nu af wat hij te verbergen heeft en of hij echt eerlijk is. Hij zegt dat er niets is gebeurd tussen hen. Maar er zijn geen feiten meer dus ik moet hem op zijn verhaal vertrouwen en vind ik heel moeilijk. Waarom verwijder je het als je niets te verbergen hebt.
Ik ben zo in de war. Boos, verdrietig, beangstigend, onzeker, dit is echt een achtbaan van emoties. Ik weet niet wat ik met mijn emoties moet. We hebben een zoon en als hij er niet was dan had ik mijn spullen gepakt om goed na te denken zonder hem om mij heen.
Hij zegt dat het hem spijt ook van het verwijderen dat hij het van schrik deed omdat hij bang is om mij te verliezen. Ik wil niet bij hem weg maar mijn vertrouwen heeft wel een flinke opdonder gekregen. Hoe nu verder… ik weet het even niet meer allemaal.
maandag 27 februari 2023 om 09:48

maandag 27 februari 2023 om 09:51
Voordat iedereen je gaat adviseren om hem te vierendelen en in de hens te steken: vriendje van mij doet dat al twintig jaar. Al van ver vóór hij zijn vrouw leerde kennen. Als we morgen de twee laatste mensen op aarde zijn denk ik nog niet dat we een setje zouden worden. Maar we zouden waarschijnlijk wel nòg meer lompe shit naar elkaar appen 
Zo, en nou in de hens ermee!
(Sterkte!)

(Sterkte!)
maandag 27 februari 2023 om 09:53
Maar verwijderd hij het ook als partner het ontdekt?sprankelend schreef: ↑27-02-2023 09:51Voordat iedereen je gaat adviseren om hem te vierendelen en in de hens te steken: vriendje van mij doet dat al twintig jaar. Al van ver vóór hij zijn vrouw leerde kennen. Als we morgen de twee laatste mensen op aarde zijn denk ik nog niet dat we een setje zouden worden. Maar we zouden waarschijnlijk wel nòg meer lompe shit naar elkaar appen
(Sterkte!)
Dat vooral vind ik enorm dubieus namelijk
maandag 27 februari 2023 om 09:55
gonniegijsje schreef: ↑27-02-2023 09:53Maar verwijderd hij het ook als partner het ontdekt?
Dat vooral vind ik enorm dubieus namelijk
Ik heb geen idee.
maandag 27 februari 2023 om 10:01
Dat hij het eerst goed vindt en dan op de wc(!) gaat wissen zou bij mij heel verkeerd vallen. Dan heeft hij wat te verbergen en liegt hij. "Het lezen maakt meer kapot"? Nou, dan kun je de conclusie trekken dat het veel verder is gegaan dan gekkigheid.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

maandag 27 februari 2023 om 10:06
Ik heb ook een vriend met wie ik dagelijks app, maar ik ben altijd super open daarover geweest naar mijn man. Hij mag altijd alles lezen en als het seksueel getint wordt, wat in de grappigheid wel eens kan voorkomen, laat ik het al helemaal direct lezen.
Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar dat wissen zou voor mij een hele harde alarmbel/reden voor fikse ruzie zijn. Hij regelt maar dat ze terugkomen, dat kan vast op een of andere manier.
Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar dat wissen zou voor mij een hele harde alarmbel/reden voor fikse ruzie zijn. Hij regelt maar dat ze terugkomen, dat kan vast op een of andere manier.
maandag 27 februari 2023 om 10:08
Maar lieve schat, jij mag toch gewoon die tijd nemen, ook al heb je een zoon? Je kan hem vragen of hij misschien ergens anders kan overnachten, of misschien kun jij ergens naartoe? Je ouders? Familie? Een vriend/vriendin die je vertrouwt?
Hij is bang om je kwijt te raken en heeft de appjes dus verwijderd, dat geeft mij wel het gevoel dat hij toch meer fout heeft gedaan. Jij kan dat nu niet beoordelen omdat je het niet kan lezen, daarmee heeft hij wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid.
maandag 27 februari 2023 om 10:12
maandag 27 februari 2023 om 10:12
- Hoe lang zijn jullie samen?
- Hoe is jullie relatie?
- Wat ontdekte je precies?
Ik snap goed dat je boos en jaloers bent. Voor mij zou belangrijk zijn dat hij open is in een gesprek hierover, wie is deze vrouw, sinds wanneer, zijn er gevoelens etc.
Los hiervan sta ik aan de andere kant van het verhaal, ik ben 15+ jaar met mijn man samen en app soms met andere mannen. In mijn geval omdat monogamie voor mij niet makkelijk is. Ik kies bewust van mijn gezin, maar ben erg nieuwsgierig en heb een hoog libido tov van mijn man. Appen is voor mij een manier om mijn mindere brave kant te kanaliseren. Ik zie deze mannen verder niet, maar we delen seksuele fantasieën en als ik 's avonds alleen ben dan wordt het weleens een seksverhaal dat we samen schrijven.
Mijn man weet dit niet, vraagt niet wie ik app en controleert niet. Ik zie dit ook als iets dat privé is, wat geen enkele meerwaarde heeft om te delen. Zoals ik ook niet tegen hem zeg dat ik waarschijnlijk nog even ga masturberen als ik eerder dan hij naar bed ga. Het heeft ook geen negatief effect op mijn relatie. Ik denk juist dat het voorkomt dat ik zo onrustig word dat ik echt in de verleiding kom om vreemd te gaan.
Ik weet dat ik hier vast veel kritiek op zal krijgen, maar dit is mijn verhaal. Misschien kun je er iets mee.
- Hoe is jullie relatie?
Ik snap goed dat je boos en jaloers bent. Voor mij zou belangrijk zijn dat hij open is in een gesprek hierover, wie is deze vrouw, sinds wanneer, zijn er gevoelens etc.
Los hiervan sta ik aan de andere kant van het verhaal, ik ben 15+ jaar met mijn man samen en app soms met andere mannen. In mijn geval omdat monogamie voor mij niet makkelijk is. Ik kies bewust van mijn gezin, maar ben erg nieuwsgierig en heb een hoog libido tov van mijn man. Appen is voor mij een manier om mijn mindere brave kant te kanaliseren. Ik zie deze mannen verder niet, maar we delen seksuele fantasieën en als ik 's avonds alleen ben dan wordt het weleens een seksverhaal dat we samen schrijven.
Mijn man weet dit niet, vraagt niet wie ik app en controleert niet. Ik zie dit ook als iets dat privé is, wat geen enkele meerwaarde heeft om te delen. Zoals ik ook niet tegen hem zeg dat ik waarschijnlijk nog even ga masturberen als ik eerder dan hij naar bed ga. Het heeft ook geen negatief effect op mijn relatie. Ik denk juist dat het voorkomt dat ik zo onrustig word dat ik echt in de verleiding kom om vreemd te gaan.
Ik weet dat ik hier vast veel kritiek op zal krijgen, maar dit is mijn verhaal. Misschien kun je er iets mee.
maandag 27 februari 2023 om 10:31
PlayingTheAngel schreef: ↑27-02-2023 10:12- Hoe lang zijn jullie samen?
- Hoe is jullie relatie?
Dit is juist zo menselijk.
Ik zou hem niet direct veroordelen of verdenken van vreemdgaan.
Ga het gesprek aan en vraag waarom hij dit doet.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 27 februari 2023 om 10:44
Wauw, de mijne (geen kinderen samen) kon door het stof, maar geloof dat ik er wel klaar mee zou zijn.
Dat achterbakse zou me nog het meest tegenstaan.
Het spijt me, mijn reet, ja dat je erachter bent gekomen, slappe hap.
Ik begrijp dat je rekening houdt met je zoon, maar heeft hij dat ook gedaan, toen hij zo lekker gek en geil aan het appen was?
Dat achterbakse zou me nog het meest tegenstaan.
Het spijt me, mijn reet, ja dat je erachter bent gekomen, slappe hap.
Ik begrijp dat je rekening houdt met je zoon, maar heeft hij dat ook gedaan, toen hij zo lekker gek en geil aan het appen was?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 27 februari 2023 om 10:47

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in