Man appt met andere vrouw
maandag 27 februari 2023 om 09:28
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik ben er gister achtergekomen dat mijn man met een andere vrouw appt, sexueel getint.
Het komt echt uit het niets. De grond zakte onder mijn voeten weg.
Ik heb hem er meteen mee geconfronteerd en hij gaf aan dat het grapjes en gekkigheid was. Ik vroeg hem of in de app mocht lezen hij zei dat dat goed was. Vervolgens gaat hij naar de wc en komt terug en heeft de app gewist. Hij zegt dat hij bang is dat het lezen meer kapot maakt.
Ik vraag me nu af wat hij te verbergen heeft en of hij echt eerlijk is. Hij zegt dat er niets is gebeurd tussen hen. Maar er zijn geen feiten meer dus ik moet hem op zijn verhaal vertrouwen en vind ik heel moeilijk. Waarom verwijder je het als je niets te verbergen hebt.
Ik ben zo in de war. Boos, verdrietig, beangstigend, onzeker, dit is echt een achtbaan van emoties. Ik weet niet wat ik met mijn emoties moet. We hebben een zoon en als hij er niet was dan had ik mijn spullen gepakt om goed na te denken zonder hem om mij heen.
Hij zegt dat het hem spijt ook van het verwijderen dat hij het van schrik deed omdat hij bang is om mij te verliezen. Ik wil niet bij hem weg maar mijn vertrouwen heeft wel een flinke opdonder gekregen. Hoe nu verder… ik weet het even niet meer allemaal.
Het komt echt uit het niets. De grond zakte onder mijn voeten weg.
Ik heb hem er meteen mee geconfronteerd en hij gaf aan dat het grapjes en gekkigheid was. Ik vroeg hem of in de app mocht lezen hij zei dat dat goed was. Vervolgens gaat hij naar de wc en komt terug en heeft de app gewist. Hij zegt dat hij bang is dat het lezen meer kapot maakt.
Ik vraag me nu af wat hij te verbergen heeft en of hij echt eerlijk is. Hij zegt dat er niets is gebeurd tussen hen. Maar er zijn geen feiten meer dus ik moet hem op zijn verhaal vertrouwen en vind ik heel moeilijk. Waarom verwijder je het als je niets te verbergen hebt.
Ik ben zo in de war. Boos, verdrietig, beangstigend, onzeker, dit is echt een achtbaan van emoties. Ik weet niet wat ik met mijn emoties moet. We hebben een zoon en als hij er niet was dan had ik mijn spullen gepakt om goed na te denken zonder hem om mij heen.
Hij zegt dat het hem spijt ook van het verwijderen dat hij het van schrik deed omdat hij bang is om mij te verliezen. Ik wil niet bij hem weg maar mijn vertrouwen heeft wel een flinke opdonder gekregen. Hoe nu verder… ik weet het even niet meer allemaal.

maandag 27 februari 2023 om 10:50
Maar hoe werkt dat dan, is het een soort inside joke tussen jullie? Seksuele hints met een knipoog of zo?sprankelend schreef: ↑27-02-2023 09:51Voordat iedereen je gaat adviseren om hem te vierendelen en in de hens te steken: vriendje van mij doet dat al twintig jaar. Al van ver vóór hij zijn vrouw leerde kennen. Als we morgen de twee laatste mensen op aarde zijn denk ik nog niet dat we een setje zouden worden. Maar we zouden waarschijnlijk wel nòg meer lompe shit naar elkaar appen
Zo, en nou in de hens ermee!
(Sterkte!)
maandag 27 februari 2023 om 11:01
Voor elk stel gelden er weer andere mores; hij wordt er nu mee geconfronteerd dat jij bepaald gedrag niet fijn vind. Ik weet niet of de grenzen al eerder duidelijk waren bepaald. Meestal zijn die duidelijk maar dat is niet altijd het geval omdat zich nooit enige test voordeed.
Dan moet het maar zoals het kan
maandag 27 februari 2023 om 11:12
Dat zou kunnen. Maar als je de (niet zo heel moeilijk uitvoerbare) tip van Bradway e.a. opvolgt ,weet je iig 100% zeker waar je het over hebt.En kun je eventuele consequenties zorgvuldig afwegen.
https://www.iphoned.nl/tips/verwijderde ... erughalen/
nighttripper wijzigde dit bericht op 27-02-2023 11:18
3.02% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
maandag 27 februari 2023 om 11:18
En daar heeft de vriend waar je mee appt daar ook toestemming voor gegeven of mag zijn privacy zonder dat hij het weet en toestemming geeft ten koste gaan van jouw relatie?katkaatje schreef: ↑27-02-2023 10:06Ik heb ook een vriend met wie ik dagelijks app, maar ik ben altijd super open daarover geweest naar mijn man. Hij mag altijd alles lezen en als het seksueel getint wordt, wat in de grappigheid wel eens kan voorkomen, laat ik het al helemaal direct lezen.
Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar dat wissen zou voor mij een hele harde alarmbel/reden voor fikse ruzie zijn. Hij regelt maar dat ze terugkomen, dat kan vast op een of andere manier.
maandag 27 februari 2023 om 11:20
Ach ligt het gevoelig?
Wanneer een vrouw hier post dat ze over scheef gaat krijgt ze ook dergelijke reacties hoor.
Je gaat in een relatie niet appen met een ander op deze manier, achterbaks gedrag en dan alles wissen.
Hij had ook de ballen om te appen, wordt betrapt en is opeens " bang, schaamt zich" hij moet zich inderdaad kapot schamen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 27 februari 2023 om 11:21
Ja enige anekdote, zal alleen voor de meeste appers niet zo zijn.sprankelend schreef: ↑27-02-2023 09:51Voordat iedereen je gaat adviseren om hem te vierendelen en in de hens te steken: vriendje van mij doet dat al twintig jaar. Al van ver vóór hij zijn vrouw leerde kennen. Als we morgen de twee laatste mensen op aarde zijn denk ik nog niet dat we een setje zouden worden. Maar we zouden waarschijnlijk wel nòg meer lompe shit naar elkaar appen
(Sterkte!)
maandag 27 februari 2023 om 11:25
maandag 27 februari 2023 om 11:28
Ik ken een zelfde soort situatie van dichtbij. En dat is uiteindelijk niet meer goedgekomen. Jij hebt 2 keuzes. Of je stopt je kop in het zand en denkt dat alles wel weer goedkomt (als jullie maar goed je best doen). Of je ziet de waarheid onder ogen. Hij wil jou eigenlijk niet meer maar blijft vanwege zoon/huis/gemakzucht.
Feit is dat hij seksuele behoeften heeft die jij niet of niet meer kunt vervullen. Daarom zoekt iemand dit zelf ook op. En hij is en blijft helaas onbetrouwbaar. Het liegen is net zo erg als het chatten. Jij zult nooit weten hoe het zit. En wat hij precies gedaan heeft (bellen, ontmoeting, foto's uitwisselen).
Feit is dat hij seksuele behoeften heeft die jij niet of niet meer kunt vervullen. Daarom zoekt iemand dit zelf ook op. En hij is en blijft helaas onbetrouwbaar. Het liegen is net zo erg als het chatten. Jij zult nooit weten hoe het zit. En wat hij precies gedaan heeft (bellen, ontmoeting, foto's uitwisselen).

maandag 27 februari 2023 om 11:33
Het probleem zit hem in dat dat TO haar partner de appjes stiekem verwijderd!.sprankelend schreef: ↑27-02-2023 09:51Voordat iedereen je gaat adviseren om hem te vierendelen en in de hens te steken: vriendje van mij doet dat al twintig jaar. Al van ver vóór hij zijn vrouw leerde kennen. Als we morgen de twee laatste mensen op aarde zijn denk ik nog niet dat we een setje zouden worden. Maar we zouden waarschijnlijk wel nòg meer lompe shit naar elkaar appen
(Sterkte!)
Dus eerst zeggen dat ze ze mag lezen en dan zn telefoon mee naar de wc sneakt (gatver!) en alles verwijderd
maandag 27 februari 2023 om 11:45
Ja vandaar natuurlijk ook het preventief wissen. Die man kon toch niet weten dat TO dit niet fijn vindt!tv-icoon schreef: ↑27-02-2023 11:01Voor elk stel gelden er weer andere mores; hij wordt er nu mee geconfronteerd dat jij bepaald gedrag niet fijn vind. Ik weet niet of de grenzen al eerder duidelijk waren bepaald. Meestal zijn die duidelijk maar dat is niet altijd het geval omdat zich nooit enige test voordeed.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?

maandag 27 februari 2023 om 11:48
Goede vraag en ik moest er even over nadenken of en hoe we het daarover hebben gehad. Maar dat hebben vriend en ik wel eens besproken, zeker toen het wat seksueel getinter werd eventjes. Toen heb ik aangegeven dat ik het altijd aan man wil kunnen laten lezen en dat ook doe, en dat begreep hij. Ook omdat zijn ex-vriendinnen wel issues hebben gehad met zijn contact met mij, snapt hij het belang van deze openheid.
Sowieso ben ik wel een open boek. Dat heeft enorme voordelen in een vriendschap, maar het heeft als nadeel dat je bij mij er wel even bij moet zeggen als iets echt geheim is. Als in: ook voor mijn man. Want in principe bespreek ik alles met mijn man en dat weten mijn vrienden ook. Ik ga er ook vanuit dat de partners van mijn vrienden alles van mij weten, en dat vind ik geen probleem.
Overigens zijn mensen hier verschillend in, maar dat is misschien voer voor een apart topic.

maandag 27 februari 2023 om 12:02
Oei,, dat ermee instemmen dat je de appjes mag lezen.. "maar eerst moet ik plots even nodig naar de wc, samen met mijn telefoon!"
En 'poef' weg zijn alle appjes.
Ik weet niet of ik boos zou worden, of vooral zwaar op hem zou afknappen!! Ik denk het laatste. Een kinderachtige en lage streek om zijn hachje te redden, en jou in het ongewisse te laten. Mijn vent zou het niet zijn. Ik voel me niet aangetrokken tot schijnheilen.
En 'poef' weg zijn alle appjes.
Ik weet niet of ik boos zou worden, of vooral zwaar op hem zou afknappen!! Ik denk het laatste. Een kinderachtige en lage streek om zijn hachje te redden, en jou in het ongewisse te laten. Mijn vent zou het niet zijn. Ik voel me niet aangetrokken tot schijnheilen.
maandag 27 februari 2023 om 12:08
Ik zou nu naar hem toegaan, hem de telefoon laten openen en dan zélf die apps terug gaan halen. Voor mij gaat dit wel richting relatiecrisis dus ik zou ook echt even alles laten vallen om dit te regelen voordat die backup niet meer bestaat.
Wat een lul op pootjes om te zeggen dat je ze mag lezen en ze direct na het uitspreken daarvan te wissen, bah.
Wat een lul op pootjes om te zeggen dat je ze mag lezen en ze direct na het uitspreken daarvan te wissen, bah.
maandag 27 februari 2023 om 12:14
maandag 27 februari 2023 om 12:21
Nighttripper schreef: ↑27-02-2023 11:12Dat zou kunnen. Maar als je de (niet zo heel moeilijk uitvoerbare) tip van Bradway e.a. opvolgt ,weet je iig 100% zeker waar je het over hebt.En kun je eventuele consequenties zorgvuldig afwegen.
https://www.iphoned.nl/tips/verwijderde ... erughalen/
Maar appberichten zijn wel persoonlijk. TO kan niet eisen dat ze het mag lezen.
Als TO daar dan conclusies uit wil trekken, is dat de consequentie voor man (en TO).
Maar hij heeft het recht op privacy. En de vrouw met hij appt trouwens ook.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 27 februari 2023 om 12:23
evelien2010 schreef: ↑27-02-2023 11:28Ik ken een zelfde soort situatie van dichtbij. En dat is uiteindelijk niet meer goedgekomen. Jij hebt 2 keuzes. Of je stopt je kop in het zand en denkt dat alles wel weer goedkomt (als jullie maar goed je best doen). Of je ziet de waarheid onder ogen. Hij wil jou eigenlijk niet meer maar blijft vanwege zoon/huis/gemakzucht.
Jeetje jij durft nogal wat aannames te doen en als feiten te noemen zeg.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 27 februari 2023 om 12:45
Ik vind de actie, "ja hoor, je mag mijn appjes lezen" en dan snel wissen in de toilet, ook wel heel erg.
Hij had ook kunnen zeggen, nee ik laat het niet zien, want ik wil je niet kwetsen. Maar tot het laatste moment nog liegen en zeggen dat ze mag kijken en dan snel wissen.
Ik vind de tip van Yildizar wel een goede, gewoon zeggen dat je weet hoe je berichten terug kan krijgen en dan kijken hoe hij reageert.
Maar hoe ben je erachter gekomen? Zat je al in zijn telefoon? En weet je wie het is? Hoe is hij nu dan?
Hij had ook kunnen zeggen, nee ik laat het niet zien, want ik wil je niet kwetsen. Maar tot het laatste moment nog liegen en zeggen dat ze mag kijken en dan snel wissen.
Ik vind de tip van Yildizar wel een goede, gewoon zeggen dat je weet hoe je berichten terug kan krijgen en dan kijken hoe hij reageert.
Maar hoe ben je erachter gekomen? Zat je al in zijn telefoon? En weet je wie het is? Hoe is hij nu dan?
maandag 27 februari 2023 om 14:19
Feit is dat TO er waarschijnlijk nooit achter zal komen wat er nu precies heeft gespeeld. Al het bewijs is weg (en dat heeft een reden). En dat ze het moet doen met de mooie verhalen van een onbetrouwbaar gebleken man.
Iemand die volledig gelukkig is in zijn relatie zoekt zijn seksuele behoeften niet elders en gaat er ook niet over liegen en bedriegen.
maandag 27 februari 2023 om 15:13
Chittybangbang schreef: ↑27-02-2023 14:35Precies. Wat een bullshit dat het 'voor de grap' is, dat wissen spreekt boekdelen.
Ja maar de vraag is een beetje waar het boekdelen over spreekt.
Is dat over de intenties die haar man heeft met het contact of is dat over de ruimte en vaardigheden die er in de relatie van TO en haar man zijn om fouten te maken, lompe/onnadenkende dingen te doen en hier over te praten en de opgelopen averij weer te repareren. Misschien spreekt het wel boekdelen over beide of over nog heel andere dingen.
maandag 27 februari 2023 om 16:52
Voor een deel best wel met je eens,ze kan het idd hooguit eisen.En als hij daar verder weigert in mee te gaan ,houdt het gewoon op.
Maar ik denk zelf dat dat niet de kern van het probleem is.Er is een zware fundamentele vertrouwenscrisis nl hun relatie.Waarin vermoedelijk ook bepaalde afspraken zullen zijn gemaakt.Normaal gesproken mag je verwachten wanneer beiden daar waarde aan hechten,ze veel moeite zullen doen die te redden.Als je dan op zo'n moment van zware crisis andere rechten,zoals hier het recht op privacy laat prevaleren.Tsja....

Vraag blijft,why is the rum gone?

maandag 27 februari 2023 om 17:33
Natuurlijk kan ze dat wel eisen, wil niet zeggen dat hij dat doet. Enige lastige is dat daar dan wel een consequentie aan verbinden moet worden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in