Digitaal schrift

dinsdag 28 februari 2023 om 08:07
dinsdag 28 februari 2023 om 08:34
Een aantal van mijn collega’s gebruiken de remarkeble.. het ziet er prachtig uit maar ik vind het erg duur. Het werkt wel mooi.
Ik kreeg zelf 2 jaar terug de Rowrite. Ben ik minder enthousiast over. Daarmee schrijf je op papier en wordt het daarnaast digitaal gemaakt. Het werkt niet gewoon niet zo handig.
Ik kreeg zelf 2 jaar terug de Rowrite. Ben ik minder enthousiast over. Daarmee schrijf je op papier en wordt het daarnaast digitaal gemaakt. Het werkt niet gewoon niet zo handig.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 28 februari 2023 om 09:05
Als je een ipad hebt kan je een pencil aanschaffen en de app Notability, dan heb je alles in een. En als je dan het papierschrijfgevoel wil hebben kan je er een paperlike screenprotector op doen.
Waarschijnlijk zijn dezelfde soort apps ook wel voor een android tablet te vinden en pennen zijn er ook voor de android tablets.
Ik heb gekeken naar een Remarkable, en je bent meer dan €400,- kwijt, want de pen moet je er nog los bij kopen, en voor dat geld heb je ook een tablet met meer functies dan alleen schrijven.
Waarschijnlijk zijn dezelfde soort apps ook wel voor een android tablet te vinden en pennen zijn er ook voor de android tablets.
Ik heb gekeken naar een Remarkable, en je bent meer dan €400,- kwijt, want de pen moet je er nog los bij kopen, en voor dat geld heb je ook een tablet met meer functies dan alleen schrijven.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in