Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope make-up

25-02-2023 15:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was zonet bij Action en was verbaasd hoe goedkoop make-up daar is. Foundation voor 1.49€, concealer voor 1.19€… En de dupe-parfums voor minder dan 2€. Ik probeer het maar eens maar geen idee of deze goedkope producten wel goed zijn voor de huid en of ze blijven zitten. Wie koopt dit ook wel eens en ben je er tevreden over ?
Ik was gisteren toevallig bij de Action, en nieuwsgierig geworden door dit topic heb ik de foundation gekocht, voor €1,49. Geen ingrediënten waar ik niet van hou, en ik heb een kleur kunnen vinden die tamelijk goed matcht. Wat een wonder is, want ze hadden geloof ik maar een stuk of vijf kleuren. Volgens de verpakking geeft het een matte finish.
Vandaag geprobeerd. En ik was best wel aangenaam verrast. Het brengt mooi op met een vochtig sponsje, was prima op te bouwen en was wel enigszins mat, maar zeker niet droog of poederig. Ik heb het wel afgepoederd. In de loop van de dag heb ik twee keer een beetje extra poeder aangebracht, waarna het er weer prima uitzag. Aan het einde van de dag begon ik het wel wat meer te voelen op mijn huid, maar dat zag ik niet terug. Het zag er eigenlijk nog heel goed uit na een uurtje of twaalf. Ik denk niet dat het ideaal is voor mensen met een echt vette huid, maar ik ben echt verrast. Niet meteen mijn alltime favoriet, maar ik hou hem zeker in de rotatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig, ik had ook dat de foundation echt perfect was voor mijn huidskleur. :high5: Ik had nummer 122 en die is qua kleur vrijwel gelijk aan Mac Studio Fix NW15. Met zo'n prijsverschil is het voor mij mogelijk wel een blijvertje.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven