Fitbit

26-03-2023 14:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik wil aan een Fitbit gaan beginnen. Ik heb begrepen dat ik de app via telefoon moet downloaden. Heb ook al beetje de gebruiksaanwijzing gelezen en dan denk ik al van: is dat niet te moeilijk?

Mijn vraag is het een makkelijke smartwatch voor een beginner? Ik wilde er eerst niet aan omdat ik ze wat lomp vind/vond maar bij deze vind ik hem toch wel mooi niet te groot etcetera. Ik heb veel analoge horloges, maar wil nu toch wel een Fitbit.

Is het een beetje makkelijk te installeren en te gebruiken?

Alvast bedankt voor de tips! 💡🙏🏻
@Wolkje en Ginevra,

Slapen ga ik er niet mee want ik verdraag niets qua sieraden om mij heen. Dan slaap ik slecht. Ik slaap al slecht als ik voor mijn eczeem sokken om mijn handen moet doen als het weer te erg is. Dus zo'n polsbandje zal ik niet prettig gaan vinden.

Ben goed gaan inlezen maar las behoorlijk wat negatieve reviews. Dat hij na 3 keer tikken pas scherm wil aangeven en dat hij na 2 dagen zonder er teveel mee hebben gedaan al aan de lader moet. Ook het bandje bleef niet goed zitten waardoor meerdere reviews aangeven het horloge te verliezen. Dus ik denk dat ik beter eerst maar voor de goedkoopste Fitbit kan gaan om te zien en kijken of het bij mij past. Ik heb namelijk ontzettend veel analoge horloges en wissel graag af. Morgen ben ik vrij dus kan ik even een paar winkels in.
Dat soort problemen heb ik niet gehad. Ik heb de mijne via MP en toen die uiteindelijk kapot ging nog een via Vinted dus dat kun je ook nog proberen.
Te peerd parmant al triomfant
Ginevra schreef:
28-03-2023 18:09
Dat soort problemen heb ik niet gehad. Ik heb de mijne via MP en toen die uiteindelijk kapot ging nog een via Vinted dus dat kun je ook nog proberen.
Bedankt voor de tip. Ik ga eens zoeken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven